Hétfői zeneajánló: Justin Bieber - What do you mean?

Sziasztok!



Ma az igen nagy népszerűségnek örvendő Justin Bieber dalt hoztam el nektek, a What do you mean-t. Sokaktól hallottam hogy nem szeretik Justint, de ez a dal a kedvencük lett és nagyon tetszik nekik. Hasonló képen vagyok én is. Régen nagyon de nagyon szerettem Justint, majd a zenéi egy kicsit megváltoztak. Olyanok lettek amiket már nem annyira szívesen hallgatok, a viselkedése is eléggé megváltozott. De most, visszatért a régi Justin, legalábbis a dalok terén. 


Justin Bieber egy kanadai énekes, akit tizenéves korában fedezett fel a népszerű énekes, Usher. Az évek során Justin karrierje folyamatosan felfelé ívelt. Selena Gomezzel való kapcsolata végén azonban megváltozott az élete. Őrülten kezdett bulizni, "lázadt", a dalai is megváltoztak. Néhány rajongót talán el is veszített. Ismertek lehetnek a  Boyfriend,  Baby, és az . As long as you love me.

A What do you mean augusztus 30.-án jelent meg és mára már elérte a több mint 54 milliós nézettséget. Csak így tovább Justin!!



Official video

Lyric video


A dalszöveget magyarul ezen a linken találhatjátok meg: katt

(Következő bejegyzés: 2015. szeptember 17.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés