Top10: Legjobb Taylor Swift dalok

Sziasztok!


Éppen ideje egy új toplistás bejegyzésnek. Talán még nem volt róla szó a blogon, de a kedvenc énekesnőm Taylor Swift. Őszintén, nem aszerint fogom felsorolni melyiket mennyire szeretem, vagy megjelenés szerint. Teljesen random lesz. Tehát akkor a 10 kedvenc dalom az énekestől.




#1
I know you were trouble
Jesszusom, hogy én mekkora rajongója voltam ennek a zenének. Amikor azt mondom non stop ez szólt, úgy gondolom, hogy semmi más nem szólt mellette. Talán 1D - Kiss you. Nagyon de nagyon sokáig kedvencem volt. Emlékszem, csak azért vettem meg egy újságot, mert benne volt a dalszöveg. Az eredeti is és a magyar is. Ez díszítette a szekrényemet egy darabig

#2
Wildes Dreams
Erről a dalról korábban már írtam egy bejegyzést, ha még nem láttad, vagy csak újra olvasnád kattints ide.  Még szép, hogy bekerült a top10-es listába. Annyira jó dal, és rengeteg hihetetlenül jó cover kering a neten. Ha még nem láttátok őket, néhányat nézzetek meg. Teljesen megéri.

#3
Style
Ez a dal....Rengetegszer hallottam. Kis darabokat belőle. Először csak a legvégét, de már akkor tudtam, hogy imádni fogom. Nem tudtam mi a címe. A szöveg valamiért soha nem jutott eszembe, úgy hogy rá tudtam volna keresni. A dallam viszont folyamatosan a fejemben volt.  Hosszú szenvedés után megláttam mi a címe. Gondolom nem kell mondanom mi lett utána....

#4
Blank Space
Nehéz elkezdeni írni róla bármit is. Most is csak énekelem, táncolok rá, de nem jön semmi sugallat mit írjak róla. Egyik kedvenc a sok közül. Még ezen a tízen belül is benne van a top3-ban. Lehet, hogy a végére kiderül melyik is az a három.

#5
We are never ever getting back together
Mire leírtam a címét kb ki is gondoltam mit fogok írni, annyira hosszú. Régen nagyon szerette ezeket a hosszú címeket adni a zenéinek, mostanában pedig egy szóval, vagy pár számmal elintézi. Ez nekem csak jó, nem kell olyan sokat írni ( :D ). Tehát akkor ugorjunk egy kicsit vissza az időben. Ez volt az első Taylor dal amit hallottam. Imádtam. Most is imádom. Sokszor idézek belőle, legalábbis a never részt.

#6
Shake it off
Hmm....tánc. Amikor meghallottam egyből táncoltam rá. Tudtam, hogy kedvenc lesz. Annyi koncert felvételt láttam már erről a dalról (is). Annyira jó, és annyira ott szeretnék lenni. Bár, akkor inkább legyenek tőlem minél távolabb az emberek, mert megy a tánc és aztán.....

#7
22
Most mit mondjak? A lista vége felé járunk már. Ilyenkorra mindig kifogyok a szavakból. Meg amúgy is, ha a cím is csak 1 számból áll, én sem mondok sokat. Ja de....kell az a kalap. Imádom, meg persze a zenét is. Bár még nem érzem magam 22-nek, csak hogy egy kis változtatással idézzek a dalból. És egy rövid megjegyzés....benne van a Top3-ban is.

#8
You belong with me
Igen, tudom, miért teszem ezt veletek. Ugrálok az időben.Vicces, hogy ezt a dalt jóval megjelenése után ismertem és szerettem meg. Talán az I know you were trouble környékén lehetett. Őszintén, kicsit el is lett feledve nekem ez a dal, de örülök, hogy sikerült feleleveníteni. 

#9
Bad blood
Épphogy kiesik a top3-ból. Nagyon jó zene, nagyon imádom. Szerintem még mindig sok helyen szól, nagyon jó a klipp és látványos. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a rengeteg rengeteg díj, amit az énekesnő bezsebelt csak ezzel az egy dallal.

#10
 New romantics

Na jó, kicsit gonosz vagyok. Pont a kedvencemet hagytam legutoljára. De mondtam, hogy nem sorrendben vannak a zenék. Meg aki egy kicsit ismer, vagy régebb óta olvassa a blogom, tudhatja, hogy enélkül a dal nélkül nem lenne teljes ez a lista. Úgy gondolom ez a tökéletes befejezése ennek a listának.....Vagyis csak lenne, ha fent lenne valahol az eredeti verzió. Sajnos sem youtube-on, sem spotify-on nem található meg. Sajnálom, hogy nem tudom megmutatni nektek. Viszont, vannak jó cover-ek, ha kíváncsiak vagytok nézzétek meg :) 


Ez lett volna az a 10 zene amit nagyon imádom Taylor Swift-től. Néhányat sajnos ki kellett hagynom, de azért szerintem sikerült egy elég jó listát létrehoznom. Remélem ti is szeretitek az énekesnőt, vagy legalább a dalait. Ha eddig nem szerettétek, remélem most egy kicsit közelebb vezettelek titeket, ahhoz hogy szimpatizáljatok vele.

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. november 23.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés