Grammy 2016 győztesek IElső részI

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt rendezték meg a legnagyobb zenei díjátadót. Immár 58.alkalommal lettek megválasztva az év legjobb dalai, klippjei, stb. A mai bejegyzésben ennek az átadónak az eredményeit láthatjátok, a már megszokott módon.



Szóval a helyzet az, hogy hihetetlenül sok kategória és jelölt van, szóval egy bejegyzésben nagyon hosszú még elfelezni is. Ezért ma az első párat (40+) mutatom meg nektek, holnap pedig a maradékot, valamint a linkeket is akkor fogom beszúrni. Nem akartalak titeket ma bejegyzés nélkül hagyni, ezért gondoltam, hogy így csinálom.  Remélem nem gond :) 


Az év felvétele

A jelöltek:
  • D'Angelo and the Vanguard - Really Love
  • Mark Ronson featuring Bruno Mars - Uptown Funk
  • Ed Sheeran - Thinking Out Loud
  • Taylor Swift - Blank Space
  • The Weeknd - Can't feel my face
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Mark Ronson featuring Bruno Mars - Uptown Funk

Az év albuma

A jelöltek:
  • Alabama Shakes - Sound and Color
  • Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
  • Chris Stapleton - Traveller
  • Taylor Swift - 1989
  • The Weeknd - Beauty Behind the Madness
Akinek szurkoltam: Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift - 1989

Az év dala

A jelöltek:
  • Kendrick Lamar - Alright
  • Taylor Swift - Blank Space
  • Little Big Town - Girl Crush
  • Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See You Again
  • Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Akinek szurkoltam: Taylor, Ed Sheeran és Wiz Khalifáék
A győztes: Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Courtney Barnett 
  • James Bay
  • Sam Hunt
  • Tory Kelly
  • Meghan Trainor
Akinek szurkoltam: Meghan Trainor
A győztes: Meghan Trainor

Legjobb pop szóló előadás

A jelöltek:
  • Kelly Clarkson - Heartbeat Song
  • Ellie Goulding - Love Me Like You Do
  • Ed Sheeran - Thinking Out Loud
  • Taylor Swift - Blank Space
  • The Weeknd - Can't Feel My Face
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Legjobb pop duó/csapat előadás

A jelöltek:
  • Florence + the Machine - Ship To Wreck
  • Maroon5 - Sugar
  • Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk
  • Taylor Swift ft Kendrick Lamar - Bad Blood
  • Wiz Khalifa featuring Charlie Puth - See You Again
Akinek szurkoltam: Ismét mindenki
A győztes: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk

Legjobb hagyományos pop album

A jelöltek:
  • Tony Bennett & Bill Charlap - The Silver Lining: The Songs of Jerome Kern
  • Bob Dylan - Shadows In The Night 
  • Josh Groban - Stages
  • Seth MacFarlane - No Ove Ever Tells You
  • Barry Manilow - My Dreams Duets
Akinek szurkoltam: Sajnos senkit nem ismertem
A győztes: Tony Bennett & Bill Charlap - The Silver Lining: The Songs of Jerome Kern

Legjobb pop album

A jelöltek:
  • Kelly Clarkson - Piece by Piece
  • Florence + the Machine - How Big, How Blue, How Beautiful
  • Mark Ronson - Uptown Special
  • Taylor Swift - 1989
  • James Taylor - Before This World
Akinek szurkoltam: Mark Ronson és Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift - 1989

A legjobb "dance" felvétel

A jelöltek:
  • Above & Beyond featuring Zoe Johnston - We're All We Need
  •  The Chemical Brothers - Go
  • Flying Lotus featuring Kendrick Lamar - Never Catch Me
  • Galantis - Runaway (U&I)
  • Skrillex and Diplo with Justin Bieber - Where Are U Now
Akinek szurkoltam: Justin Bieber
A győztes: Skrillex and Diplo with Justin Bieber - Where Are U Now

A legjobb "dance"/elektronikus album

A jelöltek:
  • Caribou - Our Love
  • The Chemical Brothers - Born In The Echoes
  • Disclosure - Caracal
  • Jamie XX - In Colour
  • Skrillex and Diplo - Skrillex and Diplo Present Jack U
Akinek szurkoltam: Nem volt ilyen
A győztes: Skrillex and Diplo - Skrillex and Diplo Present Jack U

A legjobb kortárs album

A jelöltek:
  • Bill Frisell - Guitar in the Space Age
  • Wouter Kellerman - Love Language
  • Marcus Miller - Afrodeezia
  • Snarky Puppy and Metropole Orkest - Sylva
  • Kirk Whalum - The Gospel According to Jazz, Chapter IV
Akinek szurkoltam: Ilyen nem volt, sajnos nem szoktam ilyen zenéket hallgatni
A győztes:  Snarky Puppy and Metropole Orkest - Sylva

Legjobb rock előadás

A jelöltek:
  • Alabama Shakes - Don't Wanna Fight
  • Florence + the Machine - What Kind Of Man
  • Foo Fighters - Something From Nothing
  • Elle King - Ex's & Oh's
  • Wolf Alice - Moanin Lisa Smile
Akinek szurkoltam: Szintén nem volt ilyen
A győztes:  Alabama Shakes - Don't Wanna Fight

A legjobb metal előadás

A jelöltek: 
  • August Burns Red - Identity
  • Ghost - Cirice
  • Lamb Of God - 512
  •  Sevendust - Thank You 
  • Slipknot - Custer
Akinek szurkoltam: Slipknot
A győztes:  Ghost - Cirice

A legjobb rock dal

A jelöltek:
  • Alabama Shakes - Don't Wanna Fight
  • Elle King - Ex's & Oh's
  • James Bay - Hold Back The River
  • Highly Suspect - Lydia
  • Florence + the Machine - What Kind of Man
Akinek szurkoltam: Nem volt
A győztes:  Alabama Shakes - Don't Wanna Fight

A legjobb rock album

A jelöltek:
  • James Bay - Chaos and Calm
  • Death Cab for Cutie - Kintsugi
  • Highly Suspect - Mister Asylum
  • Muse - Drones
  • Slipknot - .5: The Gray Chapter
Akinek szurkoltam: Slipknot
A győztes:  Muse - Drones

A legjobb alternatív zene album

A jelöltek:
  •  Alabama Shakes - Sound and Color
  • Björk - Vulnicura
  • My Morning Jacket - The Waterfall
  • Tame Impala - Currents
  • Wilco - Star Wars
Akinek szurkoltam: Ilyen nem volt
A győztes:  Alabama Shakes - Sound and Color

A legjobb R&B előadás

A jelöltek:
  • Tamar Braxton - If I Don't Have You
  • Andra Day - Rise Up
  • Hiatus Kaiyote - Breathing Underwater
  • Jeremih featuring J. Cole - Planes
  • The Weeknd - Earned It
Akinek szurkoltam: Különösen senki, de ha nagyon kell választani, akkor The Weekend
A győztes:  The Weeknd 

A legjobb hagyományos R&B előadás

A jelöltek:
  •  Faith Evans - He Is
  • Lalah  Hathaway - Little Ghetto Boy
  • Jazmine Sullivan - Let It Burn
  • Tyrese - Shame
  • Charlie Wilson - My Favorite Part Of You 
Akinek szurkoltam: Megint nincs senki sajnos
A győztes:  Lalah  Hathaway

A legjobb R&B dal

A jelöltek:
  • Miguel - Coffee
  • The Weeknd - Earned It
  • Jazmine Sullivan - Let It Burn
  • D'Angelo and the Vanguard - Really Love
  • Tyrese - Shame
Akinek szurkoltam: The Weekend, a már elmondott indok miatt
A győztes: D'Angelo and the Vanguard - Really Love

A legjobb városi kortárs album

A jelöltek:
  •  The Internet - Ego Death
  •  Kehlani - You Should Be Here
  • Lianne La Havas - Blood
  • Miguel - Wildheart
  • The Weeknd - Beauty Behind The Madness
Akinek szurkoltam: Őszintén, azt sem tudom mi ez, szóval senki
A győztes: The Weeknd - Beauty Behind The Madness

A legjobb R&B album

A jelöltek:
  • Leon Bridges - Coming Home
  • D'Angelo and the Vanguard - Black Messiah
  • Andra Day - Cheers To The Fall
  • Jazmine Sullivan - Reality Show
  • Charlie Wilson - Forever Charlie
Akinek szurkoltam: Oké, kezdem elszégyellni magam, mert megint nincs senki akit ismernék.
A győztes: D'Angelo and the Vanguard - Black Messiah

A legjobb rap előadás

A jelöltek:
  • J. Cole - Apparently
  • Drake  - Back to Back
  • Fetty Wap - Trap Queen
  • Kendrick Lamar - Alright
  • Nicki Minaj featuring Drake and Lil Wayne  - Truffle Butter
  • Kanye West featuring Theophilus London, Allan Kingdom and Paul McCartney - All Day
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Kendrick Lamar - Alright

A legjobb rap együttműködés

A jelöltek:
  • Big Sean featuring Kanye West and John Legend  - One Man Can Change The World
  • Common and John Legend  - Glory
  • Jidenna featuring Roman GianArthur  - Classic Man
  • Kendrick Lamar featuring Bilal, Anna Wise and Thundercat - These Walls
  •  Nicki Minaj featuring Drake, Lil Wayne and Chris Brown - Only
Akinek szurkoltam: Nicki Minajék talán, de mondjuk abból a dalból is csak Chris Brown része az ami úgy igazán tetszik
A győztes:  Kendrick Lamar featuring Bilal, Anna Wise and Thundercat - These Walls

A legjobb rap dal

A jelöltek:
  • Kanye West featuring Theophilus London, Allan Kingdom and Paul McCartney - All Day
  • Kendrick Lamar - Alright
  • Drake - Energy
  • Common and John Legend - Glory
  • Fetty Wap - Trap Queen
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Kendrick Lamar - Alright

A legjobb rap album

A jelöltek:
  • J. Cole - 2014 Forest Hills Drive
  • Dr. Dre - Compton
  • Drake - If Youre Reading This Its Too Late 
  • Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
  • Nicki Minaj - The Pinkprint
Akinek szurkoltam: Megintcsak senki 
A győztes: Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly

A legjobb szóló country előadás

A jelöltek:
  •  Cam - Burning House
  • Chris Stapleton - Traveller
  • Carrie Underwood - Little Toy Guns
  • Keith Urban  - John Cougar, John Deere, John 3:16
  • Lee Ann Womack - Chances Are
Akinek szurkoltam: Senki, és előre szólók, hogy ez így lesz a továbbiakban is, mert nem hallgatok countryt
A győztes:  Chris Stapleton - Traveller

Legjobb duó/csapat country előadás

A jelöltek:
  • Brothers Osborne - Stay A Little Longer
  • Joey+Rory - If I Need You
  • Charles Kelley, Dierks Bentley and Eric Paslay - The Driver
  • Little Big Town  - Girl Crush
  • Blake Shelton featuring Ashley Monroe  - Lonely Tonight
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Little Big Town  - Girl Crush

Legjobb county dal

A jelöltek:
  • Lee Ann Womack - Chances Are
  • Tim McGraw - Diamond Rings and Old Barstools
  • Little Big Town - Girl Crush
  • Brandy Clark - Hold My Hand
  • Chris Stapleton - Traveller
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Little Big Town - Girl Crush

Legjobb country album

A jelöltek:
  • Sam Hunt - Montevallo
  • Little Big Town  - Pain Killer
  • Ashley Monroe - The Blade
  • Kacey Musgraves - Pageant Material
  • Chris Stapleton - Traveller
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Chris Stapleton - Traveller

Legjobb újkori album

A jelöltek:
  • Paul Avgerinos  - Grace
  • Madi Das - Bhakti Without Borders
  • Catherine Duc - Voyager
  • Peter Kater - Love
  • Ron Korb - Asia Beauty
Akinek szurkoltam : -
A győztes: Paul Avgerinos  - Grace

Legjobb jazz szóló

A jelöltek:
  • Joey Alexander - Giant Steps
  • Christian McBride - Cherokee
  • Donny McCaslin - Arbiters if Evolution
  • Joshua Redman - Friend or Foe
  • John Scofield - Past Present
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Christian McBride - Cherokee

Legjobb vokális jazz album

A jelöltek: 
  • Karrin Allyson - Many a New Day: Karrin Allyson Sings Rodgers & Hammerstein
  • Denise Donatelli - Find A Heart
  • Lorraine Feather - Flirting With Disaster
  • Jamison Ross - Jamison
  • Cécile McLorin Salvant - For One To Love
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Cécile McLorin Salvant - For One To Love

Legjobb instrumentális jazz album

A jelöltek:
  • Joey Alexander - My Favorite Things
  • Terence Blanchard featuring the E-Collective - Breathless
  • Robert Glasper and the Robert Glasper Trio  - Covered: Recorded Live at Capitol Studios
  • Jimmy Greene - Beautiful Life
  • John Scofield - Past Present
Akinek szurkoltam: -
A győztes: John Scofield - Past Present

Legjobb nagy jazz album

A jelöltek: 
  • Gil Evans Project - Lines Of Color
  • Marshall Gilkes & WDR Big Band - Köln
  • Arturo O'Farrill and the Afro Latin Jazz Orchestra - Cuba: The Conversation Continues
  • Maria Schneider Orchestra - The Thompson Fields
  • Patrick Williams - Home Suite Home
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Maria Schneider Orchestra - The Thompson Fields

A legjobb latin jazz album

A jelöltek:
  • Eliane Elias - Made in Brazil
  • The Rodriguez Brothers - Impromptu
  • Gonzalo Rubalcaba - Suite Caminos
  • Wayne Wallace Latin Jazz Quintet - Intercambio 
  • Miguel Zenón -  Identities Are Changeable
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Eliane Elias - Made in Brazil

Legjobb gospel előadás/dal

A jelöltek:
  • Anthony Brown and Group Therapy - Worth
  • Kirk Franklin - Wanna Be Happy?
  • Travis Greene - Intentional
  • Israel and Newbreed featuring Yolanda Adams - How Awesome Is Our God
  • Brian Courtney Wilson - Worth Fighting For
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Kirk Franklin - Wanna Be Happy?

Legjobb keresztény kortárs előadás

A jelöltek:
  • Francesca Battistelli  - Holy Spirit
  • Crowder - Lift Your Head Weary Sinner
  • Matt Maher - Because He Lives
  • Third Day featuring All Sons & Daughters - Soul On Fire
  • Tobymac featuring Mr. Talkbox; - Feel It
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Francesca Battistelli  - Holy Spirit

Legjobb gospel album

A jelöltek:
  • Karen Clark Sheard - Destined to Win
  • Dorinda Clark-Cole - Living It
  • Tasha Cobbs - One Place Live
  • Israel & Newbreed - Covered: Alive in Asia
  • Jonathan McReynolds - Life Music: Stage Two
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Israel & Newbreed - Covered: Alive in Asia

Legjobb kortárs keresztény album

A jelöltek: 
  • Jason Crabb - Whatever the Road
  • Lauren Daigle - How Can It Be
  • Matt Maher - Saints and Sinners
  • Tobymac  - This Is Not a Test
  • Chris Tomlin - Love Ran Red
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  Tobymac  - This Is Not a Test

Legjobb hagyományos gospel album

A jelöltek:
  • The Fairfield Four - Still Rockin' My Soul
  • Karen Peck and New River - Pray Now
  • Point of Grace - Directions Home
Akinek szurkoltam: -
A győztes:  The Fairfield Four - Still Rockin' My Soul

Legjobb latin pop album

A jelöltek:
  • Pablo Alborán  - Terral
  • Alex Cuba  - Healer
  • Ricky Martin - A Quien Quiera Escuchar 
  • Alejandro Sanz - Sirope
  • Julieta Venegas - Algo Sucede
Akinek szurkoltam: Én nagyon szeretem a latin zenét, az egyik kedvencem pedig Ricky Martin, szóval egyértelműen neki szurkoltam
A győztes: Ricky Martin - A Quien Quiera Escuchar 

Legjobb latin rock/kortárs vagy alternatív album

A jelöltek:
  • Bomba Estereo - Amanecer
  • La Cuneta Son Machín - Mondongo
  • Natalia Lafourcade - Hasta la Raíz
  • Monsieur Periné - Caja De Música
  • Pitbull - Dale
Akinek szurkoltam: Másik nagy kedvencem Pitbull, szóval itt neki szuroltam
A győztes(ek):  Natalia Lafourcade - Hasta la Raíz és Pitbull - Dale

Legjobb regionális mexikói album

A jelöltek:
  • Banda el Recodo De Don Cruz Lizarraga - Mi Vicio Mas Grande
  • La Maquinaria Norteña - Ya Dime Adiós
  • Los Cojolites -Zapateando
  • Los Tigres Del Norte - Realidades
  • Mariachi Los Camperos de Nati Cano - Tradición, Arte y Pasión
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Los Tigres Del Norte - Realidades

Legjobb trópusi latin album

A jelöltek:
  • Béla Fleck and Abigail Washburn - And Am I Born to Die
  • Buddy Guy - Born To Play Guitar
  • The Milk Carton Kids - City of Our Lady 
  • Punch Brothers - Julep
  • Mavis Staples - See That My Grave Is Kept Clean 
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Mavis Staples - See That My Grave Is Kept Clean 

Ez lett volna a Grammy első fel, holnap akkor hozom a maradékot. Az egy picivel kevesebb, mint ez, viszont szinte csak klasszikusok vannak benne.

Zenékben gazdag napot! :)
      XOXO

(Következő bejegyzés: 2016.február 19.) 


Forrás: grammy.com

You Might Also Like

0 megjegyzés