Kids' Choice Awards 2016 - Zenei kategória győztesek

Sziasztok!



Két héttel ezelőtt zajlott a Kids' Choice Awards, ahol a megszokott módon Film, Tv, Zene kategóriában osztották ki a sárga léghajót. Ma a megszokott módon hozom nektek az idei díjátadó zenei kategóriáinak győzteseit.




Lehet, hogy kicsit megkésettnek gondoljátok a bejegyzést. Igazából múlthét csütörtökön is megírhattam volna, de úgy gondoltam, hogy 2 díjátadó egymás után már sok, valamint már nagyon vártam az Ezt hallgattuk tavaly ilyenkor bejegyzést (ha nem láttad, kattints ide). Szóval inkább úgy voltam vele, egy héttel később kapjátok meg a győzteseket. Jobb később mint soha. De akkor lássuk is, kikről is beszélünk.

Legjobb együttes:

A jelöltek

  • Fall Out Boy
  • Fifth Harmony
  • Imagine Dragons
  • Maroon5
  • One Direction
  • Pentatonix
Akinek szurkoltam: Sajnos a Pentatonixot nem ismerem, rajtuk kívül azonban mindenki győzelmének örültem volna
A győztes: Fifth Harmony


Legjobb énekes:

A jelöltek
  • Blake Shelton
  • Drake
  • Ed Sheeran
  • Justin Bieber
  • Nick Jonas
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Ed, Justin, Nick
A győztes: Justin Bieber


Legjobb énekesnő:

A jelöltek
  • Adele
  • Ariana Grande
  • Meghan Trainor
  • Nicki Minaj
  • Selena Gomez 
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Ariana Grande


Az év dala:

A jelöltek

A év új előadója:

A jelöltek
  • Alessia Cara
  • DNCE
  • OMI
  • Shawn Mendes
  • Silento 
  • Walk The Moon
Akinek szurkoltam: Itt is szinte mindenki. Alessia Cara, DNCE, Shawn Mendes, Walk The Moon
A győztes: Shawn Mendes


Az év együttműködése: 

A jelöltek


Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See You Again

Ők lettek volna az idei Kids' Choice Awards zenei kategóriájának győztesei. Ha kíváncsiak vagytok a további nyertesekre, akkor ezen a linken őket is megnézhetitek.
A zenék külön - külön be vannak linkelve, szóval ha szeretnétek meghallgatni, csak annyi dolgotok van, hogy rákattintotok. 


Remélem tetszett a mai bejegyzés.


Zenékben gazdag napot!:)
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. március 28.) 



Forrás: kca.nick.tv

You Might Also Like

0 megjegyzés