Miket hallgattunk tavaly ilyenkor? #2

Sziasztok!



Úgy tűnt, hogy tetszett nektek a március környékén kitett, "Miket hallgattunk tavaly ilyenkor" bejegyzésem, szóval úgy döntöttem, hogy ma ennek a folytatását hozom el nektek. Szóval ha kíváncsiak vagytok, miket hallgattunk tavaly ilyenkor, olvassatok tovább.




Annyi különbség van az első rész és a mai között, hogy most négy hónapból választottam nektek 10 dalt. Ennek több oka is van. Az első az az, hogy már javában benne vagyunk a júliusban és az úgy reális, ha júliusig nézem a dalokat. A másik pedig az, hogy ha csak 3 hónapot csináltam volna, ismételnem kellett volna az előző bejegyzésből. Vagyis, persze volt választék de én a legeslegnépszerűbb dalokat szerettem volna elhozni nektek. Tehát nézzük is, a 2015-ös tavaszi kedvenceket. 

#1
Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Hiába több mint fél éve volt már akkor, hogy megjelent Ed Sheeran legújabb dala, tavasszal még mindenki nagyon imádta. Sőt, talán még jobban mint október környékén. De van ebben bármi meglepő? Ed Sheeran dalait nem lehet megunni, bármikor is jelent meg. Ez is mutatja, hogy milyen jó énekes, és milyen tökéletes dalai vannak. Márciusban toplisták első 3 helyét foglalta el, és még mostanában is megtalálható 1-1 helyen. 

#2
The Weeknd - Earned It
Ismét Szürke Ötven Árnyalata. Az előző bejegyzésemben Ellie Goulding dalát raktam bele. Tavaszra a film mánia lecsendesült, azonban a zenéit még mindig szívesen hallgattuk. Itt találkozhattunk először The Weeknd-el és körülbelül innentől számítjuk a sikerét, hiszen azóta is díjakat díjakra halmoz.  Én személy szerint ezt a dalát nem kifejezetten szerettem, de mivel szinte mindenki más odáig volt érte, be kellett hogy rakjam. 

#3
Ariana Grande - One Last Time
Ariana Grande dala is, még az év elején jelent meg, de nagyobb visszhangja volt tavasszal, mint a tél folyamán. Az Iggy Azalea-val készült Problem című dala után, talán ez volt a legnépszerűbb és legtöbbször hallgatott dala abban az időben. Mostanra szerintem már kilóméterekkel távolabb jár a Dangerous Woman-nel, de ez már egy évvel később történik. 

#4
Jason Derulo - Want To Want Me
Március végén a nagyszerű táncos és énekes Jason Derulo egy újabb tökéletes dallal lepett meg minket. És láthatólag mindenkinek nagyon tetszett ez a dala is. Olyannyira, hogy a minap néztem a tv-ben az egyik zenecsatorna toplistás műsorát és még mindig szerepelt rajta. Valamit nagyon tud.

#5
Fifth Harmony - Worth It
Az X-faktorban felfedezett lányok egyre nagyobb sikerre tettek szert a tavalyi évben. Jason Derulo-hoz hasonlóan március végén jelent meg Worth It című  sláger daluk, amit szerintem csak a nem régi Work From Home című zenéjük tud felülmúlni. Egyébként én személy szerint ezzel a dallal szerettem meg a lányokat. 

#6
Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See you again
Április eleje óta díjat halmoz díjakra. Talán még többet mint The Weeknd a népszerű rapper, Wiz Khalifa és az akkor még feltörekvő énekes, Charlie Puth párosa. A See You Again, a népszerű Halálos iramban 7 című film zenéje. Amitől nekem mindig sírnom, kell hiszen ahogy már mondtam, Paul Walker egy nagyon szeretett színész volt (és még mindig az) számomra.

#7
Taylo Swift ft Kendrick Lamar - Bad Blood
Ismét egy nagyon sokszor díjazott dal. Május óta Taylor szerintem ezzel a dalával kapta meg eddigi legtöbb díját. Ami nem meglepő, hiszen tényleg nagyon jó dal és mindenki egyből megszerette. Azzal viszont nem tudom hogy vagytok, de én folyamatosan összerezzenek akárhányszor csak meghallom a klipp elejét. Főleg ha nagyon hangosan hallgatom a zenét. 

#8
David Guetta ft Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack - Hey Mama
A tavalyi nyár egyik nagy slágere, a Lean On mellett. David Guetta és 3 másik társa egy nagyon jó bulizós nyári dalt mutatott be nekünk májusban. Szerintem ez a dal még a mostani nyáron is kitűnően megállja a helyét. Erre talán a legjobb bizonyíték, a majdnem 800 millió megtekintés. 

#9
Silento - Watch Me
Oké, bevallom ez a zene....vagyis, nem kritizálni akarok senkit de ezt lehet zenének nevezni. Nekem nagyon nem jött be tavaly sem és most sem. Mondjuk szerintem itthon nem is volt annyira népszerű, mint az USA-ban. 

#10
The Weeknd - Can't Feel My Face
The Weeknd júliusban ismét egy nagyszerű slágert tolt a rajongói elé. És ezúttal már engem is sikerült megnyernie. Ezzel a zenével nagyon betalált mindenkinél és talán ennek a dalnak köszönhető az a sok zenei díj is amit az elmúlt egy évben szerzett. 


Ez lett volna a mai bejegyzés. Remélem sikerült eltalálnom a zenéket, és ti is hallgattátok, szerettétek ezeknek legalább felét. Valamint remélem, hogy jó emlékeket sikerült felidézni a tavalyi évből. Október környékén talán hozom a bejegyzés 3. részét. Ez attól függ, lesz e rá igény. Valamint, ott már nem igazán tudok sok újat mutatni, hiszen augusztustól kezdve folyamatosan posztoltam ki nektek a legnépszerűbb dalokat. Minden esetre, ha szeretnétek, hogy legyen folytatás írjatok egy kommentet, vagy valamit :D

Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. július 18.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés