A legjobb zene témájú bútorok

Sziasztok!





Mára egy egyszerűbb, képekkel teli bejegyzést hoztam el nektek. Ha tovább olvastok láthattok 10 db nagyszerű bútor ötletet, ami minden zene imádónak álma. 




Mivel az elmúlt pár hétben folyamatosan csak toplistákat hoztam nektek, úgy gondoltam, hogy most egy kicsit lazítunk és sok sok képet nézegetünk. Gondolom sokan ismeritek a Pinterest nevű oldalt. Itt nagyon sok, nagyszerű képeket lehet találni bármilyen témában. Úgy gondoltam jó ötlet lenne, ha keresnék egy pár "zenés" bútort és találtam is néhány nagyon szuper darabot. A továbbiakban ezeket tekinthetitek meg. Minden kép alá berakom a pinteres elérhetőségét, szóval ha kicsit többet szeretnétek megtudni az adott darabról, akkor csak kattintsatok rá a képre, és már ott is találjátok magatokat az oldalon. 



#1
Zongora szék
Micsoda fantasztikus találmány? Személy szerint én azért imádom, mert magam is játszok már lassan 10 éve zongorán és a mai napig nem tudom meg unni. Ez a szék pedig én vagyok egy darab tárgyban. És azok mellett, hogy milyen jól néz ki, szerintem még könnyen is elkészíthető. Hiszen gondoljatok bele, fogtok egy széket hasonló támlával és karfával, az egészet lefestitek fehérre (az ülő részéén kisebb kihagyásokkal) majd a fekete billentyűket is felfestitek, ami szintén csak egy pár darab ecsetvonás. A végén pedig a 2 zenei kulcsot se felejtsétek el a karjáról. 

#2
Dob éjjeliszekrény
Na jó, amikor ezt megláttam kb elállt a lélegzetem. Ezt már sokkal nehezebb lenne elkészíteni, mint az előzőt, hiszen csak úgy nem áldoznék be egy dobot egy ilyen dekordarab kedvéért. De szerintem ha találtok valahol egy ilyen kerek éjjeliszekrényt, és azt alakítjátok át hasonlóképen akkor ez sem egy nagy ördöngösség. Mondjuk arra figyeljetek, hogy azok a kiálló dolgok nagyon nagy fájdalmat tudnak okozni, ha belevágjátok mondjuk a kezeteket. 

#3
Tuba asztal 
. Minden tiszteletem annak, aki ezt kitalálta és el tudta/tudja készíteni. Az ötlet hihetetlenül jó és nagyon egyedi. De kétlem hogy meg lehetne csinálni egy eredeti tubán kívül mással. Addig viszont még mindig jól néz ki, és jó nézni. Valamint jó abba belegondolni, hogy valakinek van egy ilyen nagyon menő és nagyon modern asztala. El tudnám fogadni a nappalinkba, szóval ha valakinek van egy ilyen felesleges asztala, az szóljon nekem. Köszi.

#4
Hangjegy szék 
Ismét egy szék, bár ez már kevésbé könnyen elkészíthető. Amikor megláttam az jutott eszembe, hogy egy ilyenen még a tanulás is sokkal jobb lenne. Nem is tudok róla nagyon sok mindent mondani, hiszen akárhányszor csak ránézek az jut eszembe, hogy mennyire jól néz ki. Ha megszeretnétek csinálni, talán azt tudnám ajánlani, hogy olyan széket vegyetek, aminek keskenyedik a támlája felfelé (mondjuk ehhez hasonlót). Utána pedig valamilyen színű anyagot varrtok/varrattok rá és az alját egy kicsit kitömitek valamivel, hogy kerekebb legyen. Arra azért figyeljetek, hogy az anyag, amit ráhúztok a végén hosszabb legyen és egy kicsit lógjon. 

#5
Violinkulcs akasztó
Na jó, ezt már tényleg lehetetlenség elkészíteni egyedül otthon, de szerintem sokkal elérhetőbb mint az eddigi 4. Ha kicsit kutattok neten, szerintem kiad egy jó pár oldalt, ahonnan lehet ilyet rendelni. Vagy ha nem szeretnétek ezreket költeni a szállításra (gondolom nem), akkor ott a jó öreg Ebay is. 


#6
Kotta asztal
Most pedig jöjjön egy másik asztal ötlet, ami már sokkal egyszerűbb és kivitelezhetőbb mint az előbbi volt. Itt nincs más dolgotok, mint fogtok egy kis asztalkát és nyomtattok ki néhány (jó pár) kottát, hogy befedje az asztal felületét. Ezután Decupage ragasztót kentek rá, ami biztosan ott tartja és még fényes hatást is ad neki. És már kész is vagytok. Ha nem szeretnétek ragasztót használni, vagy túl drágának gondoljátok, akkor azt is megtehetitek, hogy egy méretre vágott üveg darabot raktok az asztal tetejére és alá pedig a kottát. Vagy, ha nagyon kreatív vagy és szeretsz művészkedni, akkor akár kézzel is felfestheted az asztalra a kottát, csak előtte fesd le a teljes tetejét fehérre. 

#7
Gitár polc
Nincs az a pénz, amiért ezt tenném egy gitárral. Bár ki csinálná meg? De ez egy nagyon jó és egyedi dekoráció lehet otthonunkba. Sőt, ahogy így elnézem, még akár meg is lehetne csinálni kartonból. Itt a doboz anyagára gondolok, ami jó vastag és van tartása. Mondjuk az igaz, hogy ebben az esetben jó párat kell egybe ragasztanunk, hogy a kis polcok tartsanak is valamit. De mondjuk, ahelyett fadarabot is rakhatunk be, és csak a körvonalat készítjük egy kartonból. A lehetőségek végtelenek. 

#8
Hangjegy polc
Mégegy polc, ez esetben sokkal egyszerűbb. Mivel a képen csak olyan hangjegyek vannak, aminek szárai egyenesek, így szerintem a legegyszerűbben ezt is vékony deszkák segítségével tudjátok megcsinálni. Néhány helyen még méretre is vágják, szóval ezzel sem kell bajlódnotok, csupán a festéssel. De az még jó móka is, nem igaz? Ez után ha kész vagy, már csak a falhoz kell rögzítened, és pakolhatsz rá bármit amit csak akarsz. Praktikus is és még jól is néz ki. 

#9
Zongora polc
Esküszöm, hogy ez az utolsó polc. Mondjuk ezt inkább csak a látvány miatt rakom be, mint hogy elkészítsétek, mert nem hiszem, hogy ezt egy zongorán kívül mással el lehetne készíteni, így rendesen. De ha nektek sikerül szóljatok. 

#10
Hangjegy könyvvég
És ha már ennyi polc ötletet beraktam, akkor azokra a polcokra könyveket is kell rakni. Ahhoz pedig, hogy a könyvek ne dőljenek el, szükségünk van könyvtámaszra/könyvvégre (ki hogy hívja). Sajnos ez is egy olyan darab, amit otthon nem igazán tudnánk elkészíteni, de akinek van fafaragó ismerőse, az ez esetben jól járt. Kérdezzétek meg tud e ilyen készíteni nektek. Ha pedig nem, akkor megint irány az Ebay, gondolom ott lehet kapni. Mert mit nem lehet ott kapni?



Ez lett volna a mai bútoros DIY bejegyzés. Remélem tetszett nektek, annak ellenére, hogy egy kicsit elkanyarodtam a szokásos bejegyzések témájától. Én nagyon élveztem a bejegyzés elkészítését, és magát a kutatást is. Bevallom, hogy én mind a 10 bútort el tudnám képzelni itthon. Bár az úgy már kicsit sok lenne. A kedvencem az egyértelműen a hangjegy szék és polc lett. Nektek melyik  tetszik a legjobban? 


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. október 3.) 



Forrás: pinterest.com




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés