Top10: Kedvenc 5 Seconds Of Summer dalaim

Sziasztok!




Nem olyan régen indítottam egy szavazást, hogy kiről szeretnétek látni toplistás bejegyzést, és az első a 5 Seconds Of Summer lett 5 db szavazattal. Szóval ma a kedvenc dalaimat láthatjátok a bejegyzésben, ha tovább olvastok. 


#10
Good Girls
Őszintén bevallom, hogy ezt a dalt nagyon sokáig nem ismertem. Vagyis, magát a refrént azt igen, de az sosem esett le nekem, hogy ezt a srácok éneklik. Egészen...bevalljam meddig? 2 héttel ezelőttig. Igen ez így van.

#9
Heartbreak Girl
Szerintem már említettem a blogon, hogy ez volt az első zene, amit hallottam a srácoktól. Ekkor még nem voltam nagy rajongójuk, sőt...azt sem tudtam kik ők, csak hallgattam ezt a zenét. Volt vagy 3 éve. Azóta viszont szerencsére több dalt is megszerettem, és persze a fiúkat is. 

#8
She Looks So Perfect 
Volt egy nagyon jó feldolgozás kb 1 éve Youtube-on. Sajnos már nem emlékszem ki csinálta, de már ott megtetszett a zene. Utána meghallgattam az eredetit is, és azóta a kedvencek között van ez a dal is. Mondjuk, az is igaz, hogy sokáig csak a refrén miatt szerettem. Az valahogy annyira megfogott. És nálam ez nagyon ritka, hiszen ritka az olyan, ha a refrén nem megy ki a fejemből. Igen....fura ember vagyok. 

#7
Don't Stop
Íme egy olyan dal (megint), amiről nem is tudtam, hogy ismerem. Pár hónappal ezelőtt kezdődött ez a nagy "Huu de szeretem a 5 Second of Summer-t" dolog, és akkor kerestem a zenéket, hogy mi az ami olyan nagyon jó. Hiába hallgattam meg 2x-3x, nem esett le nekem, hogy ezt én régebben hallgattam. Szerintem akkor nem hagyott bennem olyan mély nyomot. (Egyébként, ez hozott nekem egy -szerintem- nagyon jó bejegyzés ötletet, szóval pár hét múlva majd azt is láthatjátok) Most azonban már kötelezően benne van a Top10-ben.


#6
Amnesia
Az egyik, ha nem a leglassabb dala az együttesnek már első hallgatáskor belopta magát a szívembe. Hasonlóan a She Looks So Perfect-hez, ezt is egy cover formájában hallottam először. Az is nagyon tetszett, de az eredeti....jesszus. Szerelem volt első hallásra. 

#5
Hey Everybody
Jesszus....ez a zene. Mindig olyan boldoggá tesz. Vagyis, nem csak az, hogy boldoggá, hanem energikussá és egyből táncolni akarok, vagy legalább rohangálni, kifutni az utcára és nevetve rohanni. Valahová. Nem tudom hová, csak mennék ameddig nem fáradok el. Nem tudom miért vált ki belőlem ilyen hatást. (Nem, még nem vagyok teljesen őrült) 

#4
Girls Talk Boys
A srácok legfrissebb dala is bekerült a toplistába. Sőt...eléggé az elején. Kétlem, hogy ez azért lenne, mert még friss az élmény. Szerintem tényleg nagyon jó a zene, és egy darabig még itt marad, a lista elején. Ha szeretnétek ide kattintva a zeneajánlót is elolvashatjátok, amit a zenéről írtam. 

#3
Fly Away
(A képre kattintva a Spotify-on meghallgathatjátok a zenét) 

Már a zeneajánlós bejegyzésben is éltem-haltam ezért a zenéért és ez még most is így van. Lehet ezt a zenét nem szeretni? Szerintem nem. Harmadik helyen áll most nálam. 

#2
Jet Black Heart
Említés már erről a dalról is volt a blogon, igaz nem teljes bejegyzés formájában, de már egy pár hónapja elmondtam nektek mennyire imádom ezt a zenét. Ez most a második helyre került. Hogy miért? Megmondom őszintén....nem tudtam dönteni, hogy ez legyen vagy ...

#1
She's Kinda Hot
.....vagy pedig ez. Nagyon random választás volt. Becsukott szemmel ráböktem az egyikre. Itt tényleg nem tudtam dönteni. Kb a She's Kinda Hot-nál kezdődött az, hogy rájöttem mennyire jók, de még akkor sem foglalkoztam a dalaikkal annyira. És...igen, végülis a sors keze (meg az enyém) ezt választotta elsőnek. 



Ez lett volna a mai toplistás bejegyzésem. Bevallom, hogy tényleg nagyon nehéz volt választani. Már az elejétől kezdve, mivel annyira nagy 5SOS lázban vagyok jelenleg, hogy minden zenéjüket rongyosra hallgatom, legyen az régebbi vagy új, és mindet imádom. 

Nektek melyik a kedvenc dalotok az együttestől? Mivel egészítenétek még ki az én listámat?

Plusz van egy jó hírem is, a jövőhét csütörtöki bejegyzést illetően. Ne...ne gondoljatok semmi nagyra, mindössze annyi, hogy tekintetbe véve azt, hogy a szavazáson a második helyezett 4 szavazatot zsebelt be, úgy döntöttem a Green Day-ről is csinálok egy ugyanilyen toplistás bejegyzést. Szóval ha arra kíváncsiak vagytok, akkor nézzetek vissza jövőhéten is. 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés.

Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 19.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés