Top10: Kedvenc Green Day dalaim

Sziasztok!



Ma az ígéretemhez hűen, a múltkori szavazás második helyezettétől, a Green Day-től hozom el a kedvenc dalaimat, szóval ha kíváncsiak vagytok mik ezek, olvassatok tovább.




Szerintem sokan tudjátok rólam, hogy nem nagyon szeretem a lassú dalokat, és ha tehetem minél gyorsabb, ritmusosabb zenéket hallgatok. Sűrűn láthatjátok a zeneajánlókat, vagy néha kedvences bejegyzésekben, hogy rock-osabb stílusú zenéket mutatok. Ez azért van, mert azt is sűrűn hallgatok. Sőt...kettős énem van. Aki oda meg vissza van Justin Bieber-ért, de amikor meghall egy Green Day dalt, akkor egyből elkezd rá tombolni. Ez vagyok én. 
Szóval mivel még a Green Day nem nagyon kapott helyet a blogon - pedig megérdemelné - és a legutóbbi szavazáson is, csak 1 szavazattal maradt le a 5 Seconds of Summer-től (bejegyzés itt), hát úgy döntöttem, megmutatom nektek mi is a 10 kedvenc dalom jelenleg az együttestől. 


#10
Bang Bang
Rögtön kezdeném is a legfrissebb dalukkal, amit mostanában nagyon megszerettem és úgy éreztem benne kell, hogy legyen ebben a listámban, mivel úgy gondolom minden megvan benne, ami miatt kedvencemmé fog válni. Sőt, mit beszélek? Már most imádom. Megvan benne a "Bang Bang érzés" számomra. 
Nem mellesleg mennyire király már ez a videó?

#9
21 Guns
Íme egy kivétel, amikor szeretem a lassú zenét. Az ilyenekért megéri. Nagyon szeretem ezt is. Jó, persze van benne gyorsabb rész is, de mégis engem kivételesen a lassú rész fogott meg igazán. Nagyon szép zene, szép szöveggel és szép dallammal. 

#8
Basket Case
Amint meghallom a zenét táncolni van kedvem. Sokszor mondtam már igaz? De ez így van, táncolós vagyok. Mondjuk nem mondanám igazi táncnak, csak őrült ugrálásnak. Vissza a dalhoz, komolyan nem tudok egy helyben ülni, ha ez szól. Nem azt mondom, persze hallottam már gyorsabb dalt is, de azért ez sem panaszkodhat. Imádom 1,5-2 perc körül azt a gitár szólót. Az  kedvenc részem. 

#7
Kill The Dj
Segítsetek már! Melyik zene az amelyik ugyanezzel a ritmussal kezdődik, és szinte ugyanaz a ritmus van végig a zene alatt, mint ennek? Mert tudom, hogy van egy ilyen, de sajnos nem tudok rájönni a címére, és kb már megbolondulok. Ameddig azt nem találom meg, addig viszont itt van nekem a Green Day verziója amit szintén imádok. És...és igen. Ennyi. Imádom.

#6
Oh Love
Most ismét jön egy sokszor ismételt mondatom: Én nem tudtam, hogy ennek a zenének mi a címe. Egészen addig, ameddig pár hónappal (jó pár) ezelőtt a Green Day volt  hónap előadója. Akkor zenéket kerestem, és olyat akartam amit nem igazán ismerek. Ennek nem volt ismerős a címe, így rákattintottam. És persze! Mégis ismerem. Na mindegy. A zenében szerintem semmi extra nincs, hozza a szokásos Green Day formát. Valami miatt viszont megfogott. Talán a 3 perc körüli gitár ismét? Nem tudom. 

#5
Minority
Mától kezdve ez a zene nem fog kimenni a fejemből legalább 3 napig. Tudom, mindig így van. Akárhányszor meghallom a zenét, pár napig folyamatosan a refrént énekelem, vagy jobbik esetben csak dúdolom. De annyira fülbemászó. Vagy nincs igazam? 

#4
Holiday
Már csak a cím miatt is októberben, decemberben, áprilisban és júniusban legalább 1 hétig megállás nélkül hallgatom. Hogy miért? Hiszen ekkor vannak szünetek. Ez az a zene, ami nekem egyből meghozza a szünet hangulatát. Mondjuk nyáron nem szoktam végig hallgatni, de eleinte mindig. Most pedig, megint szünet hangulatom van, pedig még nagyon messze van. Sőt! Még hétvége sincs. ( de már hamarosan) 

#3
Boulevar Of My Broken Dreams
Ha ezt a zenét nem ismered, nem vagy ember. Na jó nem, de ez egy nagyon komoly dolog. Ez az a Green Day zene, amit szinte mindenki ismer. És milyen jól is teszi ezt mindenki. Kérem szépen ez egy nagyszerű zene. 

#2
Wake Me Up When September Ends
Tavaly írtam erről a dalról egy bejegyzést, hogy minden egyes szeptember ezzel a dallal telik el. Ez idén sincsen máshogy, de persze nem csak szeptemberben veszem elő ezt a dalt, hanem az év bármely szakaszában, amikor szükségem van rá, vagy egyszerűen csak a szokásos Green Day maratonomat tartom.


#1
American Idiot
Annak idején ez volt az első zene, amit megismertem a bandától. Sokáig kevertem a Holiday-jel egyébként. Az első kb 2 mp-ig. Nem tudom miért, nekem olyan hasonló a kettő. Na igen, gitártudás ide vagy oda még mindig belerohadok ebbe a zenébe. Annyira imádom a ritmusát és az egész mindenségét. És neki köszönhető, hogy egyáltalán ismerem és szeretem a bandát. Szóval....szeretünk American Idiot <3



Ezek lettek volna az én kedvenc dalaim a Green Daytől. Kíváncsi vagyok, ti is szeretitek-e az együttest és ha igen melyik/melyikek azok a dalok, amiket a legjobban szerettek és a legtöbbször hallgattok. 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés.


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 26.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés