People's Choice Awards I2017I - Zenei kategória győztesek

Sziasztok!



A múlthéten került megrendezésre az év első díjátadója, ma pedig a már jó öreg megszokott módon elhozom nektek a jelöltek valamint a győztesek listáját. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább!




Kedvenc férfi előadó 
Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 justin timberlake”

A jelöltek:

  • Blake Shelton
  • Drake
  • Justin Timberlake
  • Shawn Mendes
  • The Weend

Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, Shawn Mendes
A győztes: Justin Timberlake




Kedvenc női előadó
Kapcsolódó kép
A jelöltek:
  • Adele
  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Britney Spears
  • Rihanna
Akinek szurkoltam: Rihanna
A győztes: Britney Spears



Kedvenc csapat

Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 fifth harmony”A jelöltek:
  • The Chainsmokers
  • Coldplay
  • Fifth Harmony
  • Panic! At The Disco
  • Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers, Coldplay, Fifth Harmony, Twenty One Pilots
A győztes: Fifth Harmony



Képtalálat a következőre: „niall horan”Kedvenc feltörekvő előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • The Chainsmokers
  • DNCE
  • Niall Horan
  • Zayn
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Niall Horan



Kedvenc férfi country előadó

A jelöltek:
Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 blake shelton first award”
  • Blake Shelton
  • Keith Urban
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
  • Tim Mcgraw
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Blake Shelton 



Kedvenc női country előadó

Képtalálat a következőre: „carrie underwood”A jelöltek:
  • Carrie Underwood
  • Dolly Parton
  • Kelsea Ballerini
  • Miranda Lambert
  • Reba Mcentire
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Carrie Underwood


Kedvenc country csapat

A jelöltek:
    Képtalálat a következőre: „little big town”
  • The Band Perry
  • Florida Georgia Line
  • Little Big Town
  • Lonestar
  • Zac Brown Band

Akinek szurkoltam: -
A győztes: Little Big Town



Kedvenc pop előadó

Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 britney spears”A jelöltek:
  • Adele
  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Justin Timberlake
  • Sia
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, Sia
A győztes: Britney Spears




Kedvenc Hip-Hop előadó
Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 g-eazy”
A jelöltek:
  • DJ Khaled
  • G-Eazy
  • Kanye West
  • Kendrick Lamar
  • Wiz Khalifa
Akinek szurkoltam: Wiz Khalifa
A győztes: G-Eazy


Kedvenc R&B előadó

Képtalálat a következőre: „rihanna”A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Drake
  • Rihanna
  • Usher
  • The Weenkd
Akinek szurkoltam: Rihanna
A győztes: Rihanna



Kedvenc album
Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 blake shelton”
A jelöltek:
  • Rihanna - Anti
  • Ariana Grande - Dangerous Woman
  • Blake Shelton - If I'm Honest
  • Beyoncé - Lemonade
  • Drake - Views
Akinek szurkoltam: Ariana Grande
A győztes: Blake Shelton



Kedvenc dal
Képtalálat a következőre: „people choice award 2017 justin timberlake”
A jelöltek:
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
  • Meghan Trainor - No
  • Drake ft Kyla & WizKid - One Dance
  • Zayn - Pillowtalk
  • Rihanna ft Drake - Work
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, Meghan Trainor, Zayn
A győztes: Justin Timberlake



Ők lettek volna az idei People's Choice Award győztesei. A többi kategória győztesét ezena linken találjátok meg (katt
Ha kíváncsiak vagytok, kik voltak a tavalyi győztesek, azt ebben a bejegyzésben meg tudjátok nézni. 

Nektek kik voltak idén a kedvenceitek? Kiknek szurkoltatok?


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. január 30.) 


Forrás: peopleschoice.com




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés