Top10: 2017 nyári zenék

Sziasztok!



Végre ez is eljött! Beköszöntött a nyár, az iskolásoknak már hivatalosan is nyári szünet van. Kezdődik a szabadság és a bulik időszaka, ennek köszönhetően pedig elhoztam nektek a tavalyi évhez hasonlóan azokat a dalokat, amik nekem a kedvenceim lesznek az idei nyár során, és szerintem még sokak fogják hasonlóan gondolni.





#1
Luis Fonsi & Daddy Yankee - Despacito
Igen tudom, mivel mással is kezdtem volna a mai listámat? Annyira egyértelmű, hogy idén ez a dal lesz a "nyári himnusz". Amióta megjelent a dal milliók hallgatták meg, aztán amikor megjelent a Justin Bieberrel együtt készült verzió még jó páran csatlakoztak azokhoz, akik megszállottjuk ennek a dalnak. Sajnálom világ....én is az vagyok.


#2
Ed Sheeran - Shape Of You
Ed Sheeran az év elején robbant be (vagy robbant vissza?) legújabb albumával. Kétség kívül a legnépszerűbb a Shape of You, ami hiába jelent meg télvíz idején, már akkor tudtuk, hogy nagy nyári sláger lenne. De persze, hogy az lett, hiszen pörgős, gyors, és nagyon fülbemászó dal.


#3
DNCE - Kissing Strangers
Kellett nekik tavaly olyan nagyot alkotniuk a Cake By The Ocean-nal. Ha az volt a céljuk, hogy idén is legyen egy nyári slágerük és ott legyenek minden nyári lejátszási listán, akkor gratulálok nekik, mert sikerült. Oké, azt valljuk be hogy nem lett annyira ütős, mint tavaly, de azért az egy nagyon erős kezdés volt. Ahhoz képest pedig ez is egy nagyon jó kis nyári nóta


#4
Zedd & Alessia Cara - Stay
Pár hónappal ezelőtt hatalmas sláger lett ez a dal is. Jelentem, mostmár én is 100%-ban tudom melyik dal ez, és továbbra is 100%-ban imádom. Ezért is került fel a nyári listámra. Meg amúgy arra jöttem rá, hogy nekem legalább egy Zedd dal nélkül nincs nyaram kb 3 éve. És hogy mi a poén? Amúgy máskor nem hallgatom Zedd dalait. Ki érti ezt?


#5
Cheat Codes ft Demi Lovato - No promises
Bár a dalról még nem volt külön szó a blogon. Emlékszem, hogy valami "balhé" is volt a dal körül a megjelenésekor. Vagy lehet, hogy rosszul emlékszem mert már nem tudom mi volt az. Na, szóval ezt az információt ne vegyétek készpénznek. A lényeg, hogy idén ismét itt van nekünk Demi egy nyári dallal, a két évvel ezelőtti Cool For The Summer után. 


#6
Bruno Mars - 24k Magic
Kimaradhatna ez a dal erről a listáról? Kétlem. Akkora óriási sláger lett Bruno legújabb albumának címadó dala, hogy szerintem még 3 év múlva is úgy fogja mindenki hallgatni, mintha először hallaná. Nem lehet megunni. Határozottan itt a helye a dalnak.


#7
Bruno Mars - That's What I Like
Nem tudom, ez csalásnak számít hogy ugyanattól az előadótól rakok be még egy dalt? Ha az, ha nem muszáj volt beraknom ezt a dalt is. Nem tudom, hogy mi volt idén Bruno-val de a szokásosnál jobban is ontotta ki magából a nagyobbnál nagyobb slágereket. Gratulálok! Így kell kapásból két dallal bekerülni egy nyári listába.


#8
Imagine Dragons - Believer
Nagy Imadine Dragons rajongóként muszáj volt beraknom ezt a dalt is, bár szerintem amúgy is nagyon szerették és még szeretik is az emberek. Tökéletesen megállja a helyét a nyári bulikon, persze csak azoknál akik szeretik a minőségi zenét. 


#9
Sean Paul - Rockabye
Ugye senki nem feletkezett meg erről a dalról? Pár hónapja annyira mindenki hallgatta, de egy ideje valahogy eltűnt a köztudatból. Vagy csak én nem megyek olyan helyekre, ahol még mindig éltetik a dalt? Ha így van szóljatok! Minden esetre határozottan rajta kell lennie a nyári listán


#10
Katy Perry - Chained To The Rhytm
Katy Perry egyik legújabb dalát az ember vagy szereti, vagy nem. Olyan nincs hogy a kettő között. Én voltam mindkét oldalon, végül a szeretem oldalon találtam meg a helyem, így természetesen erre a listára is fel kellett kerülnie a dalnak. 



Már vége is? Hihetetlen milyen gyorsan végigértem a 10 dallal, pedig még van egy pár a tarsolyomban. Na mindegy, azokat majd a kedvencek során biztosan látni fogjátok. Addig pedig be kell érni ezekkel. Egyébként meg szeretném köszönni, hogy szeretitek ezt a típusú bejegyzést. Jelenleg a tavalyi nyári slágeres bejegyzésem vezeti a listát, és az a legtöbbször megnézett poszt a blogon. Kár, hogy egy olyanról van szó, amit évente csak egyszer lehet megírni. Az elmúlt hetekben viszont azt vettem észre, hogy megint nagyon sokszor kattintottatok rá. Ennek gondolom az az oka, hogy éheztetek a nyári dalokra. Hát most itt van! Faljátok :D 


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. június 26.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés