MTV EMA 2015 nyertesek

Sziasztok!




Vasárnap rendezték meg Milánóban az MTV EMA-t. Ahogy már megszokhattátok, most is elhoztam nektek a nyerteseket, valamint leírom hogy én kinek szurkoltam. Korábban már a jelöltekről írtam egy bejegyzést (ha esetleg érdekel itt megnézheted - katt), de ettől függetlenül, ugyanúgy leírom a jelölteket is, valamint a zenéket belinkelem. A szokott módon. Nem is húznám tovább az időt. Íme a nyertesek.



Legjobb dal: 

A jelöltek
  • Ellie Goulding - Love Me Like You Do
  • Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk
  • Major Lazer & Dj Snake Ft MO - Lean On
  • Taylor Swift ft Kendrick Lamar - Bad Blood
  • Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See You Again
A győztes: Taylor Swift ft Kendrick Lamar - Bad Blood
Akinek szurkoltam: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk, de nagyon örülök a Bad Bloodnak is. Sőt...az itt szereplő összes dalt imádom, tehát teljesen mindegy ki nyert.

Legjobb pop előadó:

A jelöltek
  • Ariana Grande
  • Justin Bieber
  • One Direction
  • Taylor Swift 
  • 5 Secons of Summer
A győztes: One Direction
Akinek szurkoltam: Nehéz a döntés, mert itt is majdnem mindenkinek szurkoltam, de én a One Direction-re szavaztam.

Legjobb női előadó:

A jelöltek
  • Ellie Goulding
  • Miley Cyrus
  • Nicki Minaj
  • Rihanna
  • Taylor Swift
A győztes: Rihanna
Akinek szurkoltam: Taylor Swift

Legjobb férfi előadó:

A jelöltek
  • Ed Sheeran
  • Jason Derulo
  • Justin Bieber
  • Kanye West
  • Pharrell Williams
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Jason Derulo-ra szavaztam, de nagyon örülök Justin győzelmének is.

Legjobb élő adás:

A jelöltek:
  • Ed Sheeran
  • Foo Fighters
  • Katy Perry
  • Lady Gaga & Tony Bennett
  • Taylor Swift
A győztes: Ed Sheeran
Akinek szurkoltam: Taylor Swift

Legjobb új előadó:

A jelöltek
  • Echosmith
  • James Bay
  • Jess Glynne
  • Shawn Mendes
  • Tori Kelly
A győztes: Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Shawn Mendes

Legjobb rock:

A jelöltek
  • AC/DC
  • Coldplay
  • Foo Fighters
  • Muse
  • Royal Blood
A győztes: Coldplay
Akinek szurkoltam: AC/DC

Legjobb alternatív előadó:

A jelöltek
  • Fall Out Boy
  • Florance + The Machine
  • Lana Del Rey
  • Lorde
  • Twenty One Pilots
A győztes: Lana Del Rey
Akinek szurkoltam: Fall Out Boy

A legjobb hip hop előadó:

A jelöltek
  • Drake
  • Kanye West
  • Kendrick Lamar
  • Nicki Minaj
  • Wiz Khalifa
A győztes: Nicki Minaj
Akinek szurkoltam: Nicki Minaj

Legjobb elektronikus előadó:

A jelöltek
  • Avicii
  • Calvine Harris
  • David Guetta
  • Major Lazer
  • Martin Garrix
A győztes: Martin Garrix
Akinek szurkoltam: Teljesen mindegy volt ki nyer ebben a kategóriában, mert mindenkit szeretek. Szavazni viszont David Guettara szavaztam

Legjobb image:

A jelöltek:
  • Justin Bieber
  • Maclemore & Ryan Lewis
  • Nicki Minaj
  • Rita Ora
  • Taylor Swift
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Megint majdnem mindenki, viszont Maclemore-ra szavaztam

Legjobb együttműködések:

A jelöltek
  • David Guetta ft Nicki Minaj, Bebe Rexha, Afrojack - Hey Mama
  • Justin Bieber, Skrillex & Diplo - Where Are Ü Now
  • Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptow Funk
  • Taylor Swift ft Kendrick Lama - Bad Blood
  • Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See You Again
A győztes: Justin Bieber, Skrillex & Diplo - Where Are Ü Now
Akinek szurkoltam: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptow Funk

Legjobb push előadó:

A jelöltek:
  • Echosmith
  • James Bay
  • Jess Glynne
  • Kwabs
  • Natalie La Rose
  • Royal Blood
  • Shamir
  • Shawn Mendes
  • Tori Kelly
  • Years & Years
  • Zara Larsson
A győztes: Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Shawn Mendes

Legjobb World Stage előadás.

A jelöltek
  • Afrojack
  • Alicia Keys
  • Biffy Clyro
  • B.o.B
  • Charli XCX
  • Dizzee Rascal
  • Ed Sheeran
  • Iggy Azalea
  • Jason Derulo
  • Jessie Ware
  • Kaiser Chiefs
  • Slash
  • Tomorrowland
  • YG
A győztes: Ed Sheeran
Akinek szurkoltam: Jason Derulo

Legjobb rajongók:

A jelöltek:
  • One Direction 
  • Justin Bieber 
  • 5 Second of Summer 
  • Katy Perry: 
  • Taylor Swift 
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: One Direction

Legjobb videó:

A jelöltek
  • Kendrick Lamar - Alright
  • Macklemore & Ryan Lewis - Downtown
  • Pharrell Williams - Freedom
  • Sia - Elastic Heart
  • Taylor Swift ft Kendrick Lamar - Bad Blood
A győztes: Macklemore & Ryan Lewis - Downtown
Akinek szurkoltam: Macklemore & Ryan Lewis - Downtown

Tehát ők lettek volna a nyertesek. Remélem ti is szavaztatok, és azok nyertek akiket szerettek.

Zenékben gazdag napot!:)
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. november 2.)


Forrás: mtvema.com

You Might Also Like

0 megjegyzés