Brit Awards 2016 - A győztesek

Sziasztok!





Február 24.-én került megrendezésre az idei Brit Awards, ahol összesen 12 díj talált gazdára. Ebből,azonban 3 kategóriában nem brit jelöltek szerepeltek, hanem amerikaiak. Ha kíváncsi vagy, kik nyertek díjat, olvass tovább.






Legjobb brit férfi előadó

A jelöltek


  • Aphex Twin
  • Calvin Harris
  • James Bay
  • Jamie XX
  • Mark Ronson
Akinek szurkoltam: Calvin Harris
A győztes: James Bay

Legjobb brit női előadó

A jelöltek:
  • Adele
  • Amy Winehouse
  • Florence & The Machine
  • Jess Glynne
  • Laura Marling
Akinek szurkoltam: Adele
A győztes: Adele

Legjobb brit banda

A jelöltek:
  • Blur
  • Coldplay
  • Foals
  • One Direction
  • Years & Years
Akinek szurkoltam: One Direction és Coldplay, de inkább Coldplay
A győztes: Coldplay

Az év brit felfedezettje

A jelöltek: 
  • Catfish & The Bottlemen
  • James Bay
  • Jess Glynne
  • Wolf Alice
  • Years & Years 
Akinek szurkoltam: Itt sajnos nem volt senki
A győztes: Catfish & The Bottlemen

Az év brit producere

A jelölek
  • Charlie Andrew
  • Mark Ronson
  • Mike Crossey
  • Tom Dalgety
Akinek szurkoltam: Hát, csak Mark Ronson-t ismerem a felsoroltak közül, így neki
A győztes: Charlie Andrew

Legjobb brit kislemez

A jelöletek:

Az év brit albuma

A jelölek:
A győztes: Adele

Legjobb brit videó

A jelöltek:
A győztes: One Direction - Drag Me Down

Legjobb nemzetközi férfi előadó

A jelöltek:
  • Drake
  • Father John Misty
  • Justin Bieber
  • Kendrik Lamar
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber
A győztes: Justin Bieber

Legjobb nemzetközi női előadó

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Björk
  • Courtney Barnett
  • Lana Del Rey
  • Meghan Trainor
Akinek szurkoltam: Hát.....itt sincs különösen kedvenc, de ha muszáj választani, akkor Meghan Trainor
A győztes: Björk

Legjobb nemzetközi banda

A jelöltek:
  • Alabama Shakes
  • Eagles Of Death Metal
  • Major Lazer
  • Tame Impala
  • U2
Akinek szurkoltam: Nem volt
A győztes: Tame Impala

Az év kritikusa

A jelöltek: 
  • Jack Garratzt
  • Izzy Bizu
  • Frances
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Jack Garratt


Ők lettek volna az idei év jelöltjei és győztesei. Egyértelműen Adele vitte a pálmát, de szerintem ez egyáltalán nem meglepő, azok után, hogy mekkora sikere lett a Hello-nak.

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. 


Zenékben gazdag napot!:)
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. március 14.) 


Forrás: brits.co.uk

You Might Also Like

0 megjegyzés