Hétfői zeneajánló: Alan Walker - Faded


Sziasztok!



Emlékeztek még amikor a Coldplay - Paradise bejegyzésemnél, mennyire vártam a hétfőt, hogy végre írhassam a zeneajánlót. Na, a mai dallal is pontosan így vagyok.




Ahogy, mondtam, már nagyon vártam a hétfőt. Nem túlzok! 3 hete, hogy tervezem ezt a bejegyzést. Már alig bírtam ki. Nagyon úgy voltam, vele, hogy előrébb hozom, de végül tartottam magam az eredeti tervhez, és vártam vele. Így azonban, sajnos nem került be a legutóbbi kedvences bejegyzésembe, pedig nagyon ott lett volna a helye. De most szerencsére itt vagyok ezzel a dallal. Hiszen jobb később mint soha. 

Igazából a "történetünk" nem meglepő. Aki régebb óta követi a blogom, akár kár most mondhatja is, hogy ha ennyire szeretem a dalt, akkor hol hallottam?! RÁDIÓ  Igen...ez is, mint sok más kedvenc dalom a rádiónak köszönhető. Tényleg csak tanácsolni tudom, hogy hallgassatok sok rádiót. Nagyon sok jó zene van, és tök jó online rádiók is vannak, szóval még szenvedni sem kell, mint például a telefonnal. Csak ajánlani tudom. És ha attól tartanátok, hogy nem tudnátok mi a zene címe, akkor már a rádió oldalán általában ki vannak írva mi megy most, szóval az nagy segítség. 

De most vissza a dalhoz. Úgy vettem észre, hogy ez a zene is úgy van ismeretség szempontból, mint a Here volt. "Régen" jelent meg, de csak pár hónappal később lett nagyon népszerű. Ez a dal is, decemberben jelent meg, de mégis az utóbbi 1-2 hónapban lehet inkább jobban hallani. 

A dal maga nagyon könnyen megszerethető. Nem azért, mert olyan fülbemászó. Hanem mert annyira jó. Ami manapság azért ritkább már. Hiszen lássuk be, a legtöbb dal azért marad meg az ember fejében, mert olyan fülbemászó. Ez a dal, csak szimplán nagyon jó. A ritmusa és hangzása valamint tempója is tökéletes. Az énekes lánynak pedig nagyon kedves hangja van. Illik a dalhoz. 






Alan Walker egy 18 éves norvég producer. Dalai között még csak a Faded-et említhetjük meg, de 18 éves révén már nagyon sok mindent elért, szóval szerintem nem sok idő kell és rengeteg dalt hallhatunk még tőle. Valamint, ha így folytatja szerintem ugyanúgy fogok majd hozzáállni, mint Kygo-hoz. Imádni fogom.



A Faded 2015. december 3.-án került fel a youtube-ra, azóta közel 264 milliós megtekintésnél jár. A Spotify Nemzetközi toplistájának jelenleg 10. helyét foglalja el. Egy hete nem mozdult innen, szóval szerintem most egy ideig itt ragad. De bárhogy is nézzük, ez egy eléggé (nagyon) jó hely.



Official videó

Lyrics

You were the shadow to my light
Did you feel us?
Another start
You fade away
Afraid our aim is out of sight
Wanna see us
Alive

Where are you now?
Where are you now?
Where are you now?
Was it all in my fantasy?
Where are you now?
Were you only imaginary?

Where are you now?
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now?
Another dream
The monster's running wild inside of me
I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded

These shallow waters never met what I needed
I'm letting go a deeper dive
Eternal silence of the sea. I'm breathing alive

Where are you now?
Where are you now?
Under the bright but faded lights
You've set my heart on fire
Where are you now?
Where are you now?

Where are you now?
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now?
Another dream
The monster's running wild inside of me
I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded


A dalszöveget magyarul ezen az oldalon találjátok meg: kattints ide

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés! Legyetek jók!



Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 12.) 


Forrás: youtube.com , azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés