Top5: Legjobb fesztiváldalok

Sziasztok!



Már javában benne vagyunk a nyárban. Ez pedig nem jelent mást, mint hogy fesztiválok jönnek fesztiválok után. Nálunk talán a három legnépszerűbb fesztivál a Volt, a Sziget, és a Balaton Sound. Ma az előbbi kettőtől hoztam el az utobbi évkben kiadott kedvenc himnuszaimat.





Mivel sajnos én is azon emberek közé tartozom, akik nem tudnak eljutni egy ilyen nagyobb (de még kisebb) fesztiválra sem, úgy gondoltam, hogy most összegyűjtöm nektek a kedvenc dalaimat. Persze ez nem ugyanaz, mintha ott lennénk, de egy kicsit mégis kárpótol. Főleg, hogy ilyen jók ezek a kis dalocskák. Nézzük is csak akkor az 5 kedvenc fesztiválhimnuszomat, időrendben.



#1
Punnany Massif - Szabadon 
(2013, Sziget) 
Tudjátok, már ezerszer elmondtam, hogy imádom a Punnanyt. A kedvenc dalaim között van a Sziget 2013-as himnusza is. 4 éve nem volt olyan szünet a suliban (legyen szó bármilyen szünetről), ha nem ezt a zenét üvöltettük volna a barátaimmal. Annyira imádom, hogy arra szavak nincsenek.


#2
Ivan & The Parazol - Together
(2014, Sziget) 
A sorban következő évben is egy nagyon jó kis himnusza volt a Szigetnek. Bár ez merőbben más hangzású, stílusú dalocska, mint az előbbi. Bevallom, hogy ezt a dalt csak most ismertem meg, ahogy anyagot gyűjtöttem ehhez a bejegyzéshez, de egyből megfogott a zene. És ameddig nem láttam az előadót, addig teljesen abban a hitben voltam, hogy ez valami amerikai előadó dala. Aztán megláttam, hogy nem. Hát kérem szépen....az ilyen magyar előadókat szeretem. 


#3
Irie Maffia - Easy As One Two Three
(2015, Sziget) 
Még mindig Sziget fesztivál. Én erről a dalról nem is tudtam, hogy fesztiválhimnusz volt. Annyira imádtam 2 évvel ezelőtt nagyon sokat hallottam. Mondjuk megvolt a szokásos történetünk ezzel a dallal is, mert olyan sok helyen hallottam, de sehogy nem tudtam rájönni hogy mi is ez a dal. Tudjátok, szokásomhoz híven hónapokig kerestem egy dalt, majd utána hónapokig hallgattam megállás nélkül. 


#4
Wellhello x Halott Pénz - Emlékszem Sporonban
(2015, Volt) 
Ugyanaz az év, de végre másik fesztivál. Szerintem az öt dal közül ez lesz az ami a legpopulárisabb, és amit a legtöbben ismernek. Elvégre a Wellhello 2015 óta virágkorát éri. Ezt pedig megbélyegezte 2 évvel ezelőtt egy nagyon fülbemászó, sláger fesztivál himnusszal. 

#5
Punnany Massif ft Pásztor Anna, Charlie, Pető Szabolcs - Ami Volt az majd lesz 
(2017, Volt)
És akkor utolsónak itt van nekünk a legfrissebb dal az összes közül. Az idei Volt fesztiválhimnusza ismét egy Punnany Massif közreműködésében létrejött dal. Már pár héttel ezelőtt írtam is róla egy bejegyzést, ahol már elmondtam mennyire szeretem a dalt. Ezt ide kattintva megtekinthetitek. 



Ezek lettek volna az én kedvenc fesztiválhimnuszaim. Bevallom megnéztem a többit is, de nem találtam olyat ami nagyon tetszetne. Persze másnak biztosan tetszik, egyszerűen csak nem az én ízlésem. Pontosan ezért is kérdezem meg, hogy nektek melyik a kedvenc fesztiválhimnuszotok? Illetve voltatok már fesztiválon? Ha igen mikor, melyiken és hogy tetszett? 

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. július 31.) 



You Might Also Like

0 megjegyzés