Top5: Disney Halloween dalok

Sziasztok!



Október utolsó csütörtökje a mai. Ami nem jelent mást, mint hogy hamarosan itt a Halloween. Tudom, hogy ez az ünnep inkább csak Amerikában népszerű, de azt vettem észre, hogy az utóbbi időben már itthon is elterjedt a Halloween bulik szervezése, stb. Szóval a mai bejegyzésben ennek megfelelően mutatok nektek 5 olyan Disney, filmből ismert dalt, amitől biztosan Halloween/félelmetes hangulatba jöttök. Szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 




#1
This is Halloween
(Karácsonyi lidércnyomás) 
Már tavaly is elmondtam nektek, hogy ez egy alapdarab, ha a Halloween-i dalokat nézzük. Így értelem szerűen most sem maradhatott ki a Karácsonyi lidércnyomás dala. Szerintem ez az első dal, ami mindenkinek eszébe jut, ha a Halloweenről van szó. Szóval úgy gondoltam, kezdjük ilyen erősen ezt a listát. 


#2
Heffalumps and Woozles / Az Apacuka szörnyek
(Micimackó) 
Igen, tudom nagyon random, de őszintén, volt valaki, aki nem félt ennél a résznél kicsi korában?? Mert én nagyon. Persze azóta felnőttem, és mindig ha meghallom csak boldogan énekelem. Az eredménye meg az, hogy napokig nem megy ki a fejemből. Viszont szerintem ez is egy olyan dal, ami mindenkit félelmetes hangulatba hoz. 


#3
Monstar Mash 
(Goofy) 
Oké, csak most jön ki belőlem az igazi gyerek. Kicsi  koromban éltem haltam minden ilyen és ehhez hasonló meséért, és a bennük lévő dalokért is. Bár bevallom ezt a dalt nem kicsi koromban hallottam először (hanem kb 2 éve?), de mit sem számít ez. Akármennyi idős is vagyok, imádom. Szerintem nagyon vicces kis dalocska. Sokat nem lehet tőle várni, de amit ad, az számomra nagyon szórakoztató. 


#4
Cruella de Vil
(101 kiskutya) 

És akkor újra itt is lennénk az én imádott Szörnyella De Frászommal. Imádom a 101 kiskutyát, és ha ettől a daltól nem ijedsz meg, akkor semmitől. Persze nem kell nagy ijedelemre gondolni. De komolyan, szerintem gyerekkorom legnagyobb gonosza ez a nő volt. 


#5
Ghostbusters
(Szellemírtók) 

Kihagyhatatlan a listából ez a dal is. Bár nem igazán tartozik a mesék közé, sőt egyáltalán nem, de akkor is filmes zene. És tényleg, ha az eddigieket nem ismerted, akkor ezt már biztosan ismerni fogod. Nálunk nem volt úgy farsang, hogy legalább egy valaki/csoport ne erre a dalra táncolt volna. 


Ez lett volna tehát idén az én Halloween témájú bejegyzésem. Remélem találtatok új dalokat. Illetve hogy ha eddig nem voltatok, mostmár Halloween lázban égtek és a létező összes ilyen témájú filmet megnézitek. Ha lenne kedvetek még pár dalt hallgatni, akkor a tavalyi bejegyzésemet itt megnézhetitek, és szemezgethettek még. Amit amúgy úgy vettem észre, mostanában nagyon szívesen olvastok, szóval remélem ez a beegyzés is elnyeri a tetszéseteket.


Zenében gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. október 30) 

You Might Also Like

0 megjegyzés