Hétfői zeneajánló: Demi Lovato - Cool for the summer

Sziasztok!






A mai bejegyzésben Demi Lovato legújabb zenéjét hoztam nektek. 




Az énekesről:
    Demi Lovato egy amerikai énekes-színésznő. Szerintem mindenkinek ismerős lehet a Disney csatornáról, ahol volt egy saját műsora is, a Sony a sztárjelölt. Én szerettem ezt a sorozatot, szerintem nagyon jó viccek voltak benne. Látható volt még szintén a Disney csatornán, a Hercegnővédelmi program című filmben, amelyben Selena Gomez mellett alakított. Legsikeresebb filme, a Camp rock, ahol a Jonas testvérekkel együtt játszott. A zenei karrierjében olyan zenék kapcsolódnak hozzá, mint például a Work of Art, a Heart Attack, a Cool for the summer, és még sok ehhez hasonló, sikeres dal. 

A zenéről: 
   A Cool for the summer Lyric verziója 2015 július 7.-én vált elérhetővé a Youtube-on, amely mára elérte a több mint 12milliós nézettséget. Az eredeti klipp nemsokkal később, július 23.-án lett látható, amely már majdnem elérte a 17milliós nézettségi számot. 


Official  video


Official Lyric video


A dalszöveg fordítását ezen a linken találhatjátok meg klikk

Zenékben gazdag napot ;)
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. augusztus 6.) 

Forrás: youtube.com, google.com

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!

    Olyan béna voltam, hogy ha van akkor nem találtam meg a chatet. Természetesen benne vagyok egy cserében! Már kint is vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem voltál béna, nincs még chat. Köszi a cserét, én is kiraklak ;)

      Törlés