Bejelentkezés

Sziasztok! :) 







Az új blog megnyitotta kapuit. Pár órával ezelőtt zenés blogok után nézelődtem. Sajnálattal nem találtam semmi olyat ami igazán használhatóvá vált volna a számomra. Ami jónak tűnt azt bezárták, ami pedig még mindig aktív nem a mai zenék bemutatására irányul. Úgy gondoltam valami "újat" alkotok. Ezért belevágtam ebbe a blogba. Amint láthatjátok a design és egyéb még nem az igazi, de ezen még lehet javítani. Ja igen...a blog témája. Ezt nem árt tisztázni. Főként zenékkel fog foglalkozni. Bővebben, frissen megjelent zenék, toplisák, klipp premier, hazai koncertek (esetlen bécsi) és egyéb. Hetente 2 bejegyzést kaphattok. Terveim szerint minden hétfőn fog érkezni új bejegyzés, ami egy darab zeneajánló lesz minden féle képen. Egy másik bejegyzés pedig csütörtökön, ami elég változó lesz (top zenék a véleményem szerint, hírek, stb)  Ezek mellett esetenként, ha mondjuk nincs új infó zenékkel kapcsolatban, kaphattok tőlem ajánlókat. Ez lehet sorozat, film vagy könyv ajánló. Régebben egy személyes blogom is volt, amit sajnos téma hiányában bezártam. Több évig működött, több évig írtam a mindennapjaimról de egy idő után elfogyott a témám. Vagyis...szerintem nem szeretné mindenki azt olvasni hetente többször hogy csak tanultam, tanultam és ennyi. Az utolsó hónapjaiban az is elment ilyen "ajánlós" blog felé. Kirakom oldalra a linket, ugyanis minden bejegyzés végére egy zenét raktam be. Ha gondoljátok innen is keresgélhettek majd. Illetve a Spotify profilomat is megtalálhatjátok oldalt. Ahol mindig láthatjátok az épp aktuális kedvenceimet, illetve lejátszási listákat. Ha bárkinek bármilyen kérése van - milyen posztot látna, link csere -, akkor nyugodtan írjon e-mailt. :)  
Kezdésnek ennyit szántam. A Rólam menüpont alatt pedig egy kicsit engem is megismerhettek. 

Zenékben gazdag napot!
     XOXO 

(Következő bejegyzés:2015.08.03.)

You Might Also Like

0 megjegyzés