Elrajtolt a Sziget fesztivál

Sziasztok!




A mai napon kezdődik meg Európa egyik legnépszerűbb, legnagyobb fesztiválja, a hazai Sziget fesztivál. A fesztiválozók egy héten keresztül találkozhatnak olyan előadókkal mint például Robbie Williams, Avicii, Martin Garrix, Ellie Goulding, Major Lazer és még sok más külföldi és hazai előadó.





Az első napon fellép többek között a hazai The Biebers, az Ocho Macho, az Irie Maffia. És a nap külföldi fellépője a népszerű énekes, Robbie Williams.

A teljes programért kattints ide
Sajnálatos módon én nem vehetek részt még a fesztiválon, mivel túl fiatal vagyok hozzá, de természetesen nekem is megvannak azok az előadók akiket mindenféle képen megnéznék, ezeket pedig most fel is sorolnám.
  1. Robbie Williams (Candy)
  2. Avicii (Waiting for love)
  3. Ellie Goulding (Outside)
  4. Passenger (Let her go)
  5. Major Lazer (Lean on)
  6. The Script (Hall of fame)
  7. Halott Pénz (Valami van a levegőben)
  8. Hősök (Enyém vagy)
  9. Irie Maffia (Hands in the air)
  10. Kwabs (Walk)
  11. Mary Popkids (Mosoly)
  12. Ocho Macho (Jó nekem)
  13. Punnany Massif (Szabadon) - Official Sziget Anthem 2013
  14. The Biebers (Sorry)
  15. Wellhello (Rakpart)
Tehát ez lenne az én kis listám. Zárójelben odaírtam mellé az én kedvenc zenéimet tőlük. 
Aki nem tudott elmenni, az ne szomorkodjon, aki pedig éppen a Sziget Fesztiválon van annak nagyon jó szórakozást kívánok

Zenékben gazdag napot! ;)
  XOXO

Következő bejegyzés: 2015.augusztus 13.

Forrás: sziget.hu

You Might Also Like

0 megjegyzés