Hétfői zeneajánló: Selena Gomez - Good for you

Sziasztok!!





Ha hétfő, akkor zeneajánló. Ma Selena Gomez legutóbbi zenéjét hoztam el nektek. Őszintén szólva, amikor először hallottam egyáltalán nem tetszett. Ez talán azért van, mert én jobban szeretem a ritmusosabb zenéket. Alapjában viszont Selenanak szinte az összes zenéjét ismerem, és szeretem. Pont abban a korosztályban vagyok, akik még a Disney Channel ezen felfedezettjein nőttek fel. Végül aztán annyiszor hallottam már, hogy egyszerűen megszerettem.




Selena Gomezt, amint már említettem sokan ismerhetitek a Disney csatornáról. A Varázslók a Waverly helyből című sorozatban játszotta Alex szerepét. Valamint számos Disney filmben látható volt, mint például a Hercegnő védelmi program,Varázslók a Waverly helyből - A film, Hamupipőke történet. Rengeteg népszerű dal köthető az ő nevéhez is, ilyenek az I want you to know, a Love you like a love song,  vagy a Come and get it . Nagyon sok hírt halottunk róla, a Justin Bieberrel folytatott kapcsolata miatt is. Ami eleinte teljesen jól működött, majd átalakult egy se veled se nélküled kapcsolattá, mára viszont már nagyon nem lehet hallani róla.

A Good for you először június 21.-én vált láthatóvá a Youtube-on, ma már 29.643.151 megtekintéssel büszkélkedhet. Az eredeti klipp pedig 5 nappal később, június 26.-án vált elérhetővé, ami már közel jár a 70milliós megtekintéshez.




Official video


Lyric video



FRISS: Megjelent a videónak egy másik változata is




A dalszöveget magyarul, ezen a linken találhatjátok meg: katt

Zenékben gazdag napot! :) 
    XOXO




Következő bejegyzés: 2015.augusztus 20


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés