Teen Choice Awards 2015 - zenei kategória győztesek

Sziasztok!





Augusztus 16.-án hazai idő szerint hajnali kettő, amerikai idő szerint pedig este 8-kor került megrendezésre az idei évi Teen Choice Awards. 4 fő kategóriában osztották ki idén a díjakat, -ami egy szörfdeszka volt- film, zene, sport és egyéb. Én ezekből nektek természetesen a zene kategória jelöltjeit és nyerteseit hoztam el, valamint le fogom írni, ki az akinek én szurkoltam.


Az év férfi előadója:



  • A jelöltek
    1. Ed Sheeran
    2. Jason Derulo
    3. Nick Jonas
    4. Pitbull
    5. Sam Smith
    6. Shawn Mendes
  • A győztes: Ed Sheeran
  • Akinek szurkoltam: Jason Derulo
Az év női előadója:
  • A jelöltek:
    1. Ariana Grande
    2. Demi Lovato
    3. Iggy Azelea
    4. Rihanna
    5. Selena Gomez
    6. Taylor Swift
  • A győztes: Demi Lovato
  • Akinek szurkoltam: Demi Lovato/ Taylor Swift
Az év férfi/fiú bandája:
  • A jelöltek
    1. 5 Second of Summer
    2. Fall Out Boy
    3. Imagine Dragons
    4. Maroon 5
    5. One Direction
    6. One Republic
  • A győztes: One Direction
  • Akinek szurkoltam: az összes. De komolyan, a 6 kedvenc bandám. Ezt hogy tehették? :DD
Az év női/lány bandája:
  • A jelöltek
    1. Cimorelli
    2. Fifth Harmony
    3. Haim
    4. Icona Pop
    5. Little Mix
    6. The Barden Bellas
  • A győztes: Fifth Harmony
  • Akinek szurkoltam: Őszintén....konkrétan senki. Nem nagyon szeretem a lány bandákat, de mondjuk a Fifth Harmony-nak és a Little Mix-nek ismerem egy pár zenéjét amit szeretek. De ha a The Barden Bellas az akire gondolok - Pitch Perfect - akkor nekik szurkoltam,
Az év R&B/Hip-Hop előadja:
  • A jelöltek
    1. Drake
    2. Iggy Azalea
    3. Kanye West
    4. Nicki Minaj
    5. The Weeknd
    6. Wiz Khalifa
  • A győztes: Nicki Minaj
  • Akinek szurkoltam: Nicki Minaj
Az év country előadója:
  • A jelöltek
    1. Blake Shelton
    2. Carrie Underwood
    3. Floria Georgia Line
    4. Hunter Hayes
    5. Luke Bryan
    6. Miranda Lambert
  • A győztes: Carrie Underwood
  • Akinek szuroltam: Öhm....sajnos nem szeretem a country-t, és nem ismertem egyik előadót sem
Az év dala (női):
  • A jelöltek
    1. Ariana Grande - One Last Time
    2. Britney Spears ft Iggy Azalea - Pretty Girls
    3. Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang
    4. Kelly Clarkson - Heartbeat Song
    5. Meghan Trainor - All About That Bass
    6. Taylor Swift - Shake it off
  • A győztes: Ariana Grande - One Last Time
  • Akinek szurkoltam: Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang
Az év dala (férfi):
  • A jelöltek
    1. Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk
    2. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
    3. Nick Jonas - Jealous
    4. Shawn Mendes - Stitches
    5. Skrillex & Diplo with Justin Bieber - Where Are You Now
    6. Sam Smith - Lay Me Down
  • A győztes: Ed Sheeran - Thinking Out Loud
  • Akinek szurkoltam: természetesen Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk
Az év dala (együttes) 
  • A jelöltek
    1. 5 Seconds of Summer - What I Like About You
    2. Echosmith - Cool Kids
    3. Fall Out Boy - Centuries
    4. Fifth Harmony - Worth It
    5. Maroon 5 - Sugar
    6. One Direction - Steal My Girl
  • A győztes: One Direction - Steal My Girl
  • Akinek szurkoltam: hasonló helyzetben vagyok, mint az együtteseknél. Nem tudok dönteni, szóval a FOB, Maroon5 és 1D 
Az év nemzetközi előadója:
  • A jelöltek
    1. 2NE1
    2. Super Junior
    3. Little Mix
    4. 5 Seconds of Summer
    5. Girl's Generation
    6. One Direction
  • A győztes: Super Junior
  • Akinek szurkoltam: 5 Seconds of Summer és One Direction
Az év country dala:
  • A jelöltek
    1. Luke Bryan - Kick The Dust Up
    2. Sam Hunt - Take Your Time
    3. Hunter Hayes - 21
    4. Florida Georgia Line - Sippin On Fire
    5. Megan and Liz - That Ghost
    6. Carrie Underwood - Little Toy Guns
  • A győztes: Carrie Underwood - Little Toy Guns
  • Akinek szurkoltam: amint mondtam, nem szeretem a country-t
Az év R&B/Hip-Hop dala:
  • A jelöltek
    1. Rihanna - BBHM
    2. Wiz Khalifa &  Charlie Puth - See You Again
    3. The Weeknd - Earned It
    4. FloRida, Robin Thicke, Verdine White - I Don't Like It, I Love It
    5. Silento - Watch Me
    6. Rihanna, Kanye West, Paul McCartney - Four Five Seconds
  • A győztes: Wiz Khalifa & Charlie Puth - See you again
  • Akinek szurkolatm: Wiz Khalifa & Charlie Puth - See you again
Az év rock dala:
  • A jelöltek 
    1. Imagine Dragons - I Bet My Life
    2. George Ezra - Budapest
    3. Hozier - Take Me To Church
    4. X Ambassadors -Renegades
    5. Fall Out Boy - Uma Thurman
    6. Twenty One Pilots - Tear In My Heart
  • A győztes: Hozier - Take Me To Church
  • Akinek szurkoltam: Hozier - Take Me To Church
Az év szerelmes dala:
  • A jelöltek
    1. Fifth Harmony - Sledgehammer
    2. Maroon 5 - Sugar
    3. One Direction - Night Changes
    4. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
    5. The Weeknd - Earned It
    6. Little Mix - Black Magic
  • A győztes: One Direction - Night Changes
  • Akinek szurkoltam: Meglepően döntetlen, Maroon 5, One Direction + a Little Mix dalt nagyon megszerettem
Az év szakítós dala:
  • A jelöltek
    1. Ed Sheeran - Don't
    2. Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants
    3. Justin Bieber, Diplo, Skrillex - Where R U Now
    4. Meghan Trainor - Lips Are Moving
    5. Taylor Swift & Kendrick Lamar - Bad Blood
    6. Elle King - Exs & Oh's
  • A győztes: Taylor Swift & Kendrick Lamar - Bad Blood
  • Akinek szurkoltam: Taylor Swift & Kendrick Lamar - Bad Blood
Az év party dala:
  • A jelöltek
    1. Rihanna - BBHM
    2. Taylor Swift - Blank Space
    3. Walk The Moon - Shut Up & Dance
    4. Mark Ronson & Bruno Mars - Uptown Funk
    5. One Direction - No Control
    6. Selena Gomez & Zedd - I want you to know
  • A győztes: One Direction - No Control
  • Akinek szurkoltam: Bruno Mars és a Walk the Moon dala
Az év áttörő előadója:
  • A jelöltek
    1. Andy Grammer
    2. Little Mix
    3. ToveLo
    4. Rachel Platten
    5. Meghan Trainor
    6. The Weeknd
  • A győztes: Little Mix
  • Akinek szurkoltam: Little Mix
Az év reménysége:
  • A jelöltek
    1. Clark Beckham
    2. Kailin & Miles
    3. Spring King
    4. Neon Jungle
    5. Bea Miller
    6. Skate Maloney
  • A győztes: Bea Miller
  • Akinek szurkoltam: Sajnos nem ismerek senkit
Az év együttműködése:
  • A jelöltek

Az év nyári előadója (női):
  • A jelöltek
    1. Selena Gomez
    2. Ariana Grande
    3. Demi Lovato
    4. Taylor Swift
    5. Rihanna
    6. Nicki Minaj
  • A győztes: Taylor Swift
  • Akinek szurkoltam: Mindenki, már megint
Az év nyári előadója ( férfi):
  • A jelöltek
    1. Andy Grammer
    2. Justin Bieber
    3. The Weeknd
    4. Jason Derulo
    5. Shawn Mendes
    6. Ed Sheeran
  • A győztes. Ed Sheeran 
  • Akinek szurkoltam: Mindenki
Az év nyári együttese:
  • A jelöltek
    1. Echosmith
    2. 5 Seconds Of Summer
    3. One Direction
    4. Maroon 5
    5. Fifth Harmony
    6. Little Mix
    7. A győztes: One Direction
  • Akinek szurkoltam: One Direction, Maroon5, 5 Seconds of Summer
Az év nyári turnéja:
  • A jelöltek
    1. One Direction - On The Road Again Tour
    2. Taylor Swift - The 1989 Tour
    3. Fall Out Boy & Wiz Khalifa - Boys Of Zummer Tour
    4. Ariana Grande - The Honeymoon Tour
    5. 5 Seconds Of Summer - Rock Out With Your Socks Out Tour
    6. Ed Sheeran - X
  • A győztes: One Direction - On The Road Again Tour
  • Akinek szurkoltam: One Direction - On The Road Again Tour

Ez lett volna az igazán nem rövid bejegyzés, a zenék közül az összeset megjelöltem linkkel, szóval ha akarjátok azonnal meg is hallgathatjátok.

Zenékben gazdag napot! ;)
     XOXO

Következő bejegyzés: 2015. augusztus 20.


Forrás: variety.com

You Might Also Like

0 megjegyzés