Hétfői zeneajánló: Shawn Mendes - Stitches

Sziasztok!


Ma Shawn Mendes, Stitches című dalát hoztam el nektek. Vicces, hogy amikor először hallottam a zenét, nagyon de nagyon tetszett, kb 2 napig hallgattam is. Utána valahogy elfelejtettem a zenét - nem tudom hogy -. És egy pár héttel ezelőtt "vettem elő" újra. De annyira, de annyira szeretem most megint ezt a zenét, hogy éjjel-nappal ezt hallgatom. Ez a ébresztő hangom, a csengőhangom és az összes értesítő hangom is >_<





Bevallom, eddig mind a 3 zeneajánlómnál az előadókról írt jellemzést saját magamtól írtam, de mivel Shawn Mendes-t egyáltalán nem ismerem, így ma a starty.hu-ról írom ki a legfontosabb dolgokat.

A fiatal, kanadai énekes először cover videókat posztolt a neten, majd később felfigyelt rá Andrew Gertler. Innentől indult be zenei karrierje. Az előadó 2014-ben kiadta első EP-jét is, majd 2015. április 14-én megérkezett első önnáló nagylemeze is, mely a Handwritten címet kapta, és melyeken megtalálható a Life of the Party című szerzemény is, ezen kívül pedig az egyik legismertebb dala, a Something Bg is helyet foglal rajta. Justin Bieber után Shawn az egyik legfiatalabb előadó akinek első nagylemeze a Billboard 200 albumlistáján az első helyen nyitott.


A Stitches eredeti videóklippjét június 24-én tettét közzé, mára pedig már majdnem elérte a 16 milliós nézettséget. 




Official videó




Lyric videó




A dalszöveg fordítását itt megtalálhatjátok klikk


Zenékben gazdag napot! ;)
   XOXO

Következő bejegyzés: 2015. augusztus 27.

Forrás: youtube.com, starity.hu

You Might Also Like

0 megjegyzés