Szeptemberi kedvencek I2015I

Sziasztok!






És akkor október van. Új hónap, újabb kedvences bejegyzés. Szeptemberben rengeteg új dalt ismertem és szerettem meg. Sőt...az elmúlt 2-3 napban is. Ha ezt mindet beraknám, szerintem lenne vagy 15-20 zene, ezért úgy döntöttem azokat mutatom meg, amiket már hónap eleje óta hallgatok. De ne csüggedjetek, a többit meg fogom mutatni a novemberi kedvencek bejegyzésben. Ebben a hónapban egyel több, dalt hoztam el nektek, mint előzőleg. Szám szerint hetet. Ebből a fele már szerepelt a blogon zeneajánlóban, a többi pedig "meglepetés".




#1
Green Day - Wake me up when september ends

Szerintem ez nem meglepő. A zeneajánlós (ha nem olvastad katt) bejegyzésemben már kifejtettem, hogy ezt minden évben hallgatom sulikezdéskor. Egyértelmű volt, hogy bekerül a kedvencek közé.


#2
Imagine Dragons - Roots

Mivel ez a zene volt az első zeneajánló ebben a hónapban, szerintem ezzel sem okoztam csalódást. Nem mellesleg imádom a bandát, ez a legújabb kedvenc dalom tőlük és januárban itt koncerteznek. Szerintem elég erős érvek. 


#3
Justin Bieber - What do you mean


Ez a dal is olyan, amit már egy zeneajánlós posztban láthattatok tőlem. Ahogy a bejegyzésben is kifejtettem, nagyon örülök hogy Justin "visszatért" a régi dalai stílusához. Nálam abszolút siker.


#4
Shawn Mendes - Stitches

Egy visszatérő kedvenc, bár ahogy elnézem augusztusban nem tettem bele a posztba, nem tudom ennek mi oka lehetett. Zeneajánlót viszont írtam róla. A lényeg hogy most itt van. Imádom. Ennyi.


#5
Selena Gomez - Same old love

Esküszöm, hogy ez az utolsó olyan dal, amiről mostanában szó volt. De egyszerűen nem tudok elmenni mellette. Muszáj volt berakni ebbe a posztba. Zseniális.


#6
Nick Jonas - Levels

Emlékszem arra az időre, amikor még óriási Jonas rajongó voltam (mind a sorozat, mind a fiúk), aztán amikor már nem voltak együtt nagyon szomorú lettem. De most, hogy a legkisebb Jonas tesó ilyen dallal jött ki, hatalmas az öröm.


#7
Hailee Steinfeld - Love myself

A Tökéletes hang 2-ben feltűnő énekes-színésznő dala is belopta magát a szívemben. A ritmusa, a szövege, mindene kitűnő. 


Ezek a dalok voltak tehát a főbb kedvenceim ebben a hónapban. A többit mutatom a következő hónapban, ha kíváncsiak vagytok rá nézzetek vissza.

Zenékben gazdag napot! :)
   XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. október 5.)

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés