Top10: Kedvenc magyar dalaim

Sziasztok!


Magyar dalt nem sűrűn hallgatok, de ha van olyan ami megtetszik, és megszeretem akkor azt sokáig hallgatom. Mindig szívesen hallgatom vissza a régebbieket is. Mostanában viszont még a régebbinél is kevesebbet hallgatok, de mégis úgy gondoltam összeszedem nektek a 10 all time favorit magyar dalomat




#1
Punnany Massif - Vendéglátós
A legfrissebb Punnany Massif dallal kezdeném a felsorolást. A banda amúgy is a szívem csücske, de ez a dal....már lassan azon a helyen van mint az Élvezd.

#2
Wellhello - Apu vedd meg
Ki ne ismerné a Wellhello slágerét? Imádom, pedig elég furának tartottam eleinte, de utána annyira megmaradt a szövege hogy nagyon megszerettem.

#3
Halott Pénz - Valami van a levegőben
Őszintén, ez az egyetlen Halott Pénz dal amit ismerek, de ezt az egyet nagyon szeretem.

#4
Punnany Massif - Hétköznapi hősök
Még egy Punnany dal. Nem tehetek róla. Az összes dalukat imádom, és ezt sem hagyhattam ki.

#5
Kowalsky meg a Vega - Amilyen hülye vagy én úgy szeretlek
Egyszer hallottam a rádióban ezt a zenét. Azóta imádom.

#6

Majka, Curtis, BLR - Belehalok
És akkor menjünk egy kicsit régebbre. Szerintem a Belehalok egy olyan dal amit pár évvel ezelőtt, nem is olyan régen minden buliban felcsendült, mindenki tudta a szöveget, és mindenki át tudta érezni.

#7

Mary Popkids - Mosoly
A Punnany Massif dalokhoz hasonlóan "kötelező" ismerni.

#8

Majka, Plastichead - Menni kell
Emlékszem milyen sokáig tartott megtanulni, azt a nagyon pörgős részt.. Nagyon jó dal, a mondanivalója pedig....

#9

Majka, Curtis, BLR, Pápai Joci -Nekem ez jár
Ja igen....Majkát is imádom. Olyan dalai vannak, ami a kedvenc magyar műfajom, viszont angolul nem szeretem őket.

#10

Ocho Macho - Jó nekem
És akkor végül de nem utolsó sorban. Jó nekem hogy ismerhetek egy ilyen jó dalt. 


Remélem nektek is van legalább egy pár kedvenc magyar dalotok, vagy ha nem, most találtatok magatoknak.

Zenékben gazdag napot!:) 
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. október 19.)

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés