American Music Awards 2015 győztesek

Sziasztok!


Először is bocsánat amiért csak most jövök új bejegyzéssel. Ez a hét nagyon mozgalmas volt számomra.. Rengeteg dolgom volt, és még nincs vége. Tehát remélem nem baj hogy egy napot csúszott a bejegyzés.






Amit már a cím alapján is kideríthettetek, az az, hogy egy újabb díjátadó eredményét hoztam el nektek.

November 22.-én került sor az eseményre. Ahogy már tőlem megszokhattátok, most is leírom a győzteseken kívül a jelölteket, valamint azt hogy kiknek szurkoltam. A zenéket pedig belinkelem, tehát ha valaki nem ismer 1-1 zenét, vagy pont meg szeretné hallgatni, akkor itt a nagyszerű alkalom.

Az év előadója:


A jelöltek



  • Luke Bryan
  • Ariana Grande
  • Maroon 5
  • Nicki Minaj
  • One Direction
  • Ed Sheeran
  • Sam Smith
  • Taylor Swift
  • Meghan Trainor
  • The Weeknd
A győztes: One Direction
Akinek szurkoltam: Maroon5, One Direction, Taylor Swift

Az év új előadója:

A jelöltek
  • Ferry Wrap
  • Sam Hunt
  • Tove Lo
  • Walk the moon
  • The Weeknd
A győztes: Sam Hunt
Akinek szurkoltam: Mint előadó, egyiket sem ismerem igazán. De zene alapján a Walk the moon áll hozzám a legközelebb ( de nem csak az ő zenéjüket szeretem az előadók közül) 

Az év dala:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Az összes.....őszintén. De már ismertek, ez nem meglepő.

Az év együttműködése:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: nem mondhatom mindig, hogy az összesnek. Úgyhogy most kiválasztanám Bruno Mars-ot :) 

Kedvenc férfi pop előadó:

A jelöltek
  • Nick Jonas
  • Ed Sheeran
  • Sam Smith
A győztes: Ed Sheeran
Akinek szurkoltam: Nick Jonas 

Kedvenc női pop előadó:

A jelöltek
  • Ariana Grande
  • Talyor Swift
  • Meghan Trainor
A győztes: Ariana Grande
Akinek szurkoltam: Taylor Swift

Kedvenc pop duó/banda: 

A jelöltek
  • Maroon 5 
  • One Direction 
  • Walk The Moon
A győztes: One Direction
Akinek szurkoltam: Mindenki

Kedvenc pop album:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Taylor Swift

Kedvenc férfi county előadó:

A jelöltek
  • Jason Aldean
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
A győztes: Luke Bryan
Akinek szurkoltam: mivel nem nagyon szeretem a countryt, sőt...nem hallgatom, nem hiszem hogy ezekben a kategóriákban szurkoltam valakinek

Kedvenc női country előadó:

A jelöltek
  • Kelsea Ballerini
  • Miranda Lambert
  • Carrie Underwood
A győztes: Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: -

Kedvenc country duó/banda:

A jelöltek
  • Zack Brown Band
  • Florida Georgia Line
  • Little Big Town
A győztes: Florida Georgia Line
Akinek szurkoltam: -

Kedvenc country album:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: - 

Kedvenc rap/hip-hop előadó:

A jelöltek
  • Drake
  • Fretty Wap
  • Nicki Minaj
A győztes: Nicki Minaj
Akinek szurkoltam: Nicki Minaj

Kedvenc Rap/hip-hop album:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Nicki Minaj -The Pinkprint

Kedvenc férfi soul/r&b előadó:

A jelöltek
  • Chris Brown
  • Trey Songz
  • The Weeknd
A győztes: The Weeknd
Akinek szurkoltam: The Weeknd

Kedvenc női soul/r&b előadó:

A jelöltek
  • Beyonce
  • Mary J. Blige
  • Rihanna
A győztes: Rihanna
Akinek szurkoltam: Rihanna

Kedvenc r&b/soul album:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: igazából, nem ismerem egyik albumot sem igazán, de ha muszáj választanom a The Weeknd-et mondom

Kedvenc alternatív rock előadó:

A jelöltek
  • Fall Out Boy
  • Hozier
  • Walk The Moon
A győztes: Fall Out Boy
Akinek szurkoltam: Az összes

Kedvenc kortárs előadó:

A jelöltek
  • Ed Sheeran
  • Taylor Swift
  • Meghan Trainor
A győztes: Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Taylor Swift

Kedvenc latin előadó:

A jelöltek
  • Enrique Iglesias
  • Ricky Martin
  • Romeo Santos
A győztes: Enrique Iglesias
Akinek szurkoltam: Imádom a latin zenét, főleg Enrique Iglesiast

Kedvenc kortárs inspiráló előadó:

A jelöltek
  • Casting Crowns
  • Hillsong United
  • MercyMe
A győztes: Casting Crowns
Akinek szurkoltam: Őszintén szólva, fogalmam sincs mi ez

Kedvenc EDM előadó:

A jelöltek
  • Calvin Harris
  • David Guetta
  • Zedd
A győztes: Calvin Harris
Akinek szurkoltam: Mindenkit szeretek, de én még David Guetta generáció vagyok, tehát őt választom

Legjobb filmzene:

A jelöltek
  • Fifty Shades of Grey
  • Empire: Original Soundtrack from season 1
  • Pitch Perfect 2
A győztes: Pitch Perfect 2
Akinek szurkoltam: Pitch Perfect 2

Így alakult tehát az idei American Music Award. Véleményem szerint nem volt nagy meglepetés a győztesek neve. Majd év végén csinálok ilyen összegző bejegyzést, amiben leírom kik nyerték a legtöbb díjat. Mivel szinte mindenhol ugyanazok a jelöltek és szinte a győztesek is.

Remélem tetszett a bejegyzés.

Zenékben gazdag napot!:)
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. november 30.) 


Forrás: theamas.com

You Might Also Like

0 megjegyzés