Blogger tag

Sziasztok!



Szülinapi hét, második nap, blogger tag. Ma ismét egy tag bejegyzést hoztam el nektek. Látszott, hogy az előzőt nagyon szerettétek, ezért gondoltam erre is lenne igény. Ma megtudhattok néhány dolgot rólam, és arról, hogy miért szeretek blogolni stb. Ha kíváncsi vagy a kérdésekre és a válaszokra, akkor olvass tovább. 



Ezt a tag bejegyzést egy amerikai blogger oldalán találtam, és amint láttam tudtam, hogy meg kell osztanom veletek. Összesen 10 kérdés van és azokat fogom megválaszolni. Remélem hogy tetszeni fog, mint a Music Tag bejegyzés (ha nem láttad, kattints ide


1) Mi volt az oka annak hogy elkezdtél blogolni? 

Szerintem erről már nagyon sokszor beszéltem, sőt a legelső "Bejelentkezéses" bejegyzésemben is leírtam nagyjából. Színtisztán emlékszem arra a napra. Este volt már és új zenék után kerestem. Szándékosan blogot akartam. Mindegy volt hogy magyar vagy külföldi, a lényeg az volt hogy blog legyen, ne egy rendes zenei oldal. Miután hosszú keresgélés után nem találtam, úgy döntöttem megkönnyítem a sorstársaim dolgát és majd én csinálok egyet. Gondoltam arra is, hogy majd angolul írom a bejegyzéseket, de végül maradtam a magyarnál. Lehet, hogy egyszer majd angolul is megírom, az majd még kiderül. A lényeg az, hogy úgy voltam vele, hogy ha már elkezdtem, akkor ne csak a zenéket rakjam ki minden héten/esetleg nap, hanem írjak is róluk valamit. Valamint szerettem volna toplistákat is kirakni és azt is, hogy innen értesülhessetek a legnépszerűbb díjátadók eredményéről. Röviden és hosszan ennyi az oka. 

2) Milyen tanácsot adnál, annak aki most kezdett el blogolni?

Várj! Talán ennyi elég is. Szerintem sokan itt rontják el egyébként a blogos dolgot, hogy nem várnak. A látogatók nem fognak egyik percről a másikra milliós nézettséget hozni a blognak. Ehhez idő kell. Ha láttok például egy blogot, aminek már mondjuk 1 millió felett van az oldalmegjelenítése és több száz rendszeres olvasója van, akkor ne arra gondoljatok, hogy ohh nekem miért nincs már annyi, hanem arra hogy az a valaki is biztosan nagyon nagy munka árán ért el odáig ahol most tart, és ha tényleg érdekel a blogolás, te is kitartó leszel és egy idő után nagyon sok látogatód lesz. 
A másik, pedig a kreativitás. Persze mindenki arról csináljon blogot amihez kedve van és amit szeret, hiszen ebben a témában vagyunk a legkreatívabbak. De vannak azok a témák, amikből már nagyon sok van. Gondolok itt a beauty blogokra. Ez mind nagyon jó, nyiss egy beauty blogot, de ne más oldalakról vedd a példát, és az ott találtak alapján készíts bejegyzést. Gondolj ki sajátokat. Mi az amit te szívesen olvasnál, mi az amit mások szívesen olvasnának. 
Nagyon sok minden lenne még amit leírnék ide, de ez a bejegyzés most nem erről szól, viszont ha szeretnétek hogy legyen egy ilyen témájú Rendhagyó bejegyzés írjátok meg komiban vagy e-mailben és nagyon szívesen készítek egyet, ahol bővebben kibeszélem ezt a témát. 

3) Mit gondol a családod és a barátaid arról, hogy blogolsz?

Azt, hogy pontosan mit gondolnak nem tudom. Nem nagyon szokták követni az ilyen dolgokat. A családom tudja hogy blogolok, és örülnek neki, hogy ilyen hasznos dolgot csinálok, és jó dolgokra használom a netet. A barátaim közül pedig csak kevesen tudják hogy írok, szigorúan csak a legközelebbi barátaim. Hogy ennek mi az oka? Fogalmam sincs. Talán az, hogy nem szeretem annyira reklámozni valamilyen okból kifolyólag.

4) Mit szeretsz a legjobban a blogolásban? 

Azt hogy leköt. Van min gondolkoznom egyik városból a másikba való utazás közben. Folyamatosan valami új bejegyzés ötleten kattog az agyam. És amint kitalálok valamit, ami szerintem jó lenne leírom, mert tuti elfelejtem. Utána pedig az egész írás menete. Ahogy megtervezem hogyan is épüljön fel a bejegyzés, miről szóljon, miket említsek meg benne. 
Plusz felvidít. Ha van blogotok akkor tudjátok miről beszélek. Elég egyetlen egy komment, ami pozitív dolgokat sugároz, én már a mennyben érzem magam, annyira boldog vagyok tőle, hogy szeretitek azt, amit csinálok. 

5) Mit szeretsz a legkevésbé a blogolásban? 

Őszintén, ezen el kellet gondolkoznom egy kicsit. De talán az, ha nincs ötletem. Párszor előfordult már, hogy nem tudtam mit írjak, milyen bejegyzést. Főleg a hétfői zeneajánlóimnál vagyok így. Néha tucatjával jönnek a jobbnál jobb zenék, amiket megmutatnék nektek, néha pedig vasárnap este ülök a gépem előtt és szinte tépem a hajam, hogy miről is írjak nektek. Nem szeretnék kihagyni egyetlen bejegyzést sem, mert szerintem ha egy kimarad, csúszik az egész. Többször is mondanám, hogy akkor most egy ki marad az nem baj. Ezért is van az, hogy ha tudom, hogy nem fogok ráérni amikor egy adott bejegyzést kitennék, napokkal vagy hetekkel előtte már megírom, hogy biztosan kapjátok a heti két zeneadagot. 

6) Oszd meg az egyik kedvenc bejegyzésed, azt amelyikre a legbüszkébb vagy!

Sok kedvenc bejegyzésem van. A legnagyobb kedvencem a Music Tag. Nagyon sokat dolgoztam rajta, mert azért 30 kérdésre nehéz választani különböző zenéket. De nagyon jó volt csinálni a bejegyzést, élveztem az egész folyamatot. 
A másik kedvencem a Coldplay - Paradise zeneajánló. Annyira izgatott voltam az egész zene miatt és a bejegyzés miatt, hogy örök kedvenc marad az az ajánló. Pedig ezen kívül semmi extra nincs benne, hiszen csak a szokásosakat írtam le de mégis. 

7) Milyen céljaid vannak a blogolással? (rövid és hosszú távon) 

Lehet hogy ez furán hangzik, de nincsenek céljaim. Talán az, hogy az év végére legyen meg 50.000 oldal megjelenítés. De egyébként semmi extra. Tudom, hogy a blogolással pénzre is lehet szert tenni, valamint nagyon jó lehetőségeket kíván, de jelenleg engem egyik sem vonz. A blog az én menedékem, ahol kiírhatom a gondolataimat zenék formájában és ahol kiélhetem a kreativitásomat. 

8) Oszd meg 3 kedvenc blogodat!

Baj ha nem osztok meg? Mostanában sajnos nem olvasok blogokat. Fél éve megszűnt a legnagyobb kedvencem, azóta nem találok egy hozzá foghatót sem. Egy személyes blog volt, ahol a lány leírta a gondolatait, néha kreatív dolgokat osztott meg, néha a kedvenc filmjeiről beszélt. Semmi kötöttség. Nagyon szerettem, de valamilyen oknál fogva bezárt. Nagyon sajnáltam és azóta is keresem, mert bízom benne hogy csak más lett a neve, hiszen semmi jel nem utalt arra, hogy a lány abbahagyja a blogolást. 

9) Ossz meg magadról 3 dolgot, amit még nem tudnak rólad az olvasóid!

  1. Én magam is szívesen zenélek. Gitáron és zongorán játszom kicsi korom óta. 
  2. Film mániás vagyok. Ha azt mondom, hogy amint látok egy jó filmajánlót azonnal rohanok a moziba, akkor nem hazudok. Ezen kívül pedig rengeteg filmet nézek itthon is. Nincs olyan nap, hogy ne iktatnék be egy jó kis vígjátékot. Csak sajnos kezdek kifogyni az ötletekből.
  3. Szeretek sportolni. Több sportot is űzök hobbi szinten. 
10) Mi lenne számodra az álom lehetőség blogolás szempontból?

Mint már mondtam, nincsenek nagyon céljaim, és őszintén megmondom, hogy így magyar bloggerként és hogy magyarul írok nem hinném hogy nagyon sok lehetőség lenne amit dobnának elém. De valami zenével kapcsolatos dolognak örülnék. Például régen mindig műsorvezető akartam lenni az ilyen zenés műsorokban, vagy ahol énekesekkel készítenek interjút. Szóval ha valaki ajánlana nekem ilyet azt elfogadnám! Tudjátok hol kell keresni ;) :D

Ez lett volna az a pár kérdés amire a tag keretén belül válaszolnom kellett. Remélem tetszett a bejegyzés, és hogy így mostmár egy kicsit jobban meg tudtatok ismerni, és jobban körvonalazódik bennetek milyen ember is vagyok. Ha gondoljátok készítsétek el ti is a saját verziótokat a blogotokon. Ha ez megtörténne küldjetek nekem egy linket, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra. Amint már mondtam, ha szeretnétek külön a blogolásról egy hosszabb bejegyzést írjátok meg nekem valahol. Holnap pedig újra találkozunk.

Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 3.)

Eddigi szülinapi bejegyzések:
1) Hétfői zeneajánló: Katy Perry - Birthday

You Might Also Like

0 megjegyzés