Karácsonyi visszaszámlálás II - Ajándék

Sziasztok!!




Jöhet a karácsonyi visszaszámlálás második része, méghozzá az ajándék ötletek. Szerintem nincs olyan ember aki azonnal tudja mi a tökéletes ajándék. Mindig gondolkozik mit kellene venni, esetleg csinálni. A másik fél minek örülne a legjobban. Esetleg az ajándék értéke. Nem akarunk túl kicsi ajándékot venni, mert mi van ha mástól hatalmas dolgot kapunk. Ehhez hasonló dolgok ütik fel az emberek fejét. 



Ma a kedvenc ajándék ötleteimet hoztam el nektek, amik főleg kézzel készíthetőek, de szerintem bárki örülne neki. Ezeknek a legnagyobb részét már én is elkészítettem, és abszolút siker. Ezeknek az ötleteknek 1000 és 1000 varriációja van. Felmentek a youtube-ra és azonnal egy csomót kiad. 


#1
Párna
Most őszintén....ki ne örülne egy ilyen jó kis karácsonyi párnának? Akár rénszarvasos, akár mikulásos, akár hópihés. Nagyon jól mutat bárhol. Ha pedig praktikusak akartok lenni, olyat készítetek ami egész évben használható és látható. Szerintem a legegyszerűbb, ha textilfestékkel csináljátok, de én már készítettem matrica papírral is. Úgy is teljes a siker.

#2
Bögre
Igen, persze. A szokásos ajándék a bögre. De azok nem feltétlen személyesek. Szerintem mindenki örülne egy olyan bögrének, amire kedves emlékeket, a másiknak fontos mondatok esetleg dátumok vannak ráírva. Nem kell hozzá más, csak egy bögre és filc. Arra azonban figyeljetek, hogy porcelánfilcet vegyetek,valamint hőálló bögrét. A legtöbb videóban ezt nem mondják. Én sajnos először ezt nem tudtam, és szerintem nem kell mondanom mi lett a vége....Ja és természetesen ezek a bögrék moshatóak és bátran lehet belőle inni az írás ellenére.

#3
Hógömb
Egy befőttesüveg, pár darab zacskó, egy-két kisebb dísz, ragasztó, glicerin, víz és kész. Ezeknek a 80%-a szinte minden háztartásban megtalálható. Majdnem ingyen készítesz egy tök jó ajándékot. Ha egy kis extrát szeretnél belevinni, laminálj be egy idézetet, esetleg egy képet, és azt rakd bele. Fontos, hogy a vízbe rakj glicerint, és akkor a csillámpor, valamint a nagyon apró darabokra vágott zacskó(ami a havat szimbolizálja) rendesen fog hullani, mint egy bolti hógömbben. 

#4
Krémek
Szerintem egy lány barátnőnek telitalálat egy ilyen. Vagy esetleg egy olyan hölgy ismerősnek, akit nem annyira ismerünk de mégis megtiszteljük egy kisebb ajándékkal. Rengeteg fajta arckrém, testradír és ezekhez hasonló videók találhatók a youtube-on. A legjobb pedig az, hogy 3-4 összetevőből áll. Tudod mi van benne, olyan illatúra csinálod amilyenre szeretnéd és nem adsz ki ezreket egy kis üvegcsényiért. 

#5
Óra
Ez is egy egyszerű, mégis nagyszerű ajándék. Igaz, hogy nem tudod előre elkészíteni, max csak darabajiban odaadni, mégis nagyon ötletes és szívből jövő. Csak egy óraalapra, valamint 12 képre van szükségetek. A falra is lehet rakni, de akár egy nagyobb dekoratív kartonra is rárakhatjátok a képeket és úgy, amikor a falon van, akkor az órát. Középre pedig akár idézeteket is rakhattok.. A keret nem szükséges, de egy nagyon elegáns hatást ad neki 

+1
Kísérő kártya + boríték
Természetesen ezekhez a szuper ajándékokhoz, szükség van egy ilyen szuper borítékra, amibe egy pár kedves sort írsz. Rengeteg típusa megtalálható youtube-on, valamint a saját kreativitásotokat is a szabadjára tudjátok engedni. 

Ezek lettek volna az én ajándék tippjeim. Remélem, hogy tudtam nektek segíteni, így egy héttel karácsony előtt. Véleményem szerint ezek olyan ajándékok, aminek bárki nagyon örülne, még akkor is ha nem sikerül a legtökéletesebbre. Személyes tapasztalataim van mindegyikkel kapcsolatban, ezért mertem ezeket ide berakni. Tehát, ha bármi segítségre van szükségetek ezekkel kapcsolatban írjatok és a lehető leghamarabb válaszolok.

Zenékben gazdag napot!:)  
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. december 21.)  

You Might Also Like

0 megjegyzés