Novemberi kedvencek I2015I

Sziasztok!






Megint eltelt egy hónap, és megint itt van egy hónap kedvence bejegyzés.


Őszintén megmondom, novemberben nem nagyon gyűltek össze a kedvencek mint eddig. Ebben a hónapban is rengeteg új zenét megismertem, és amint már tudjátok Justin Bieber és One Direction album mániás lettem. Annak viszont nem lenne sok értelme, hogy megmutatom az összes zenét ami megtalálható rajta. Ezért úgy döntöttem párat kiemelek mindkét albumról, valamint azt a nagyon kevéske külön zenét ami van, belinkelem. Még valami ami más, mint eddig. Nagyon sok olyan zene van ami még mindig nagyon nagy kedvenc, és megint helyet kapott ebben a listában is. 

A sok rizsa után, akkor neki is kezdenék.


#1
Justin Bieber - Love yourself
És akkor most elkezdődik a Justin Bieber imádatom. A zene már az elejétől kezdve kedvenccé vált, nem volt kétség, hogy bekerül ide. Ps.: ez a kedvenc zeném az albumról, nem hiába ez az első

#2
Justin Bieber - Sorry
A következő nem más mint a Sorry. Erről egy teljes zeneajánlós bejegyzést írtam. Ha kíváncsiak vagytok rá, kattintsatok ide.

#3
Justin Bieber - What do you mean
Megint egy olyan JB dal, amiről már volt zeneajánló. Szintén kattintsatok ide, ha kíváncsiak vagytok. Egyébként ez volt az első zene ami úgy külön megjelent az albumról, és értelem szerűen ez volt az első amit újra megszerettem az énekestől. 

#4
Justin Bieber - I'll show you 
Eskü, hogy az utolsó Justin Bieber dal. Ez egy kicsit másabb mint a többi. Említést már tettem róla egy régebbi bejegyzésemben. Gondolkoztam rajta, hogy lehet csinálok neki külön bejegyzést, de lehet hogy akkor már egy kicsit elegetek lenne belőlem. Vagy már most is az van?! 

#5
One Direction - History
(A képre kattintva meghallgathatjátok a zenét a Spotify-on.) 
Ezennel pedig áttértünk az 1D imádatba. Az első dal pedig a History. Megintcsak van róla küln bejegyzés, tehát kattintsatok ide 

#6
One Direction - Perfect
Tudom, nem mutatok újakat. Erről is van bejegyzés. Ezt a dalt is imádom. Nincs több hozzáfűzni valóm. Bejegyzés itt

#7
Shawn Mendes & Camila Cabello - I know what you did last summer
Utolsó olyan zene amiről volt már szó. Eskü. De ez nem maradhatott ki a listából. Kedvencek közötti kedvenc. A legutóbbi bejegyzésemben írtam róla, amit itt megtaláltok.

#8
Selena Gomez - Me and the Rhytm
Igen....végre egy zene ami újdonság. Lehet, hogy kicsit későn találtam rá. Lehet hogy mások már halálra istenítették, vagy szidták. Én még csak most találtam meg, és csak most szerettem meg. Tipikus Selena zene. Egyszerűen imádom.

#9
R.City & Adam Levine - Locked away
Most pedig a zene, ami már az előző bejegyzésben is szerepelt. Még mindig imádom, még mindig jó. Szerintem még egy darabig az is lesz. 



Ez lett volna a kilenc kedvenc dalom novemberben. Remélem nem gond, hogy a legtöbbel nem okoztam meglepetést. Valamint, hogy ennyi dal van Justin Bieber-től. Bízom benne, hogy megértitek. 

Zenékben gazdag napot!:) 
      XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. december 7.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Egyszerűen lehengerlő ez a blog.
    Köszönöm/köszönjük, hogy időről időre megosztod Velem /Velünk
    Kedvenc zenéidet...zeneajànlòdat és toplistàidat...rengeteg mindenről értesülök itt...pl. teljesen uj zenekrol ertesulok (ami rendszerint jò es kedvenccé valik) vagy pl. Mar ismerem az eloadot, de az uj dalarol itt ertesulok elsonek...es imadom amikof egy egy eloado es szam kulon bejegyzest kap...
    Koszonom , hogy olvashatom a blogodat :)
    Jo ejszakat
    Szep napot holnapra es elore is jo hetveget!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Először is köszönöm. Mindent, amit leírtál, hogy olvasol, hogy szereted amit csinálok. Nem tudom leírni, ilyenkor mit érzek. Nagyon nagyon jól esnek ezek a szavak. Bíztatnak, hogy igenis van miért csinálni ezt a blogot. Nagyon köszönöm. Remélem a későbbiekben sem okozok csalódást <3

      Törlés