Októberi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Bármennyire is ijesztő tegnap óta november van. Hihetetlen milyen gyorsan elrepült ez az év, meg úgy alapjában a hónapok. Éppen tervezgettem milyen bejegyzést írjak mára, amikor rájöttem hogy már november van és kedvenceket kell írnom. Szóval a mai bejegyzésben szokás szerint azokat a dalokat mutatom meg, amiket legszívesebben hallgattam az októberi hónap folyamán. Ha kíváncsiak vagytok mik ezek, olvassatok tovább.


 
#1
Justin Bieber - Friends
A legelső dal ami eszembe jutott, az Justin Bieber legújabb dala. Egyszerűen nem lehet megunni. De mondjuk nem is akarom. Imádom a ritmusát meg úgy mindent benne. Bár bevallom, a kezdetek kezdetén elég rosszul énekeltem a szöveg egyik részét, de most őszintén, ki nem szokott téveszteni? 


#2
The Script - Rain
Abszolút kedvenc ebben a hónapban. Hiába a Friends jutott legelőször eszembe, ez az a dal, ami a legnagyobb kedvencem volt a hónapban. Sajnos viszonylag sok idő volt, mire rájöttem, hogy ez egy The Script nóta. Mondjuk a dologhoz az is hozzátartozik, hogy tőlük csak a Hall of Fame című dalt ismerem, amit ehhez hasonlóan a mai napig imádok. 

#3
Demi Lovato - Sorry not sorry
A dal, ami már hónapok óta, a megjelenés első napjától kezdve a kedvencemmé vált. Ez az a zene, ami ezekben a hűvös és esős napokban meghozza nekem az igazi nyár érzetet. Éppen ezért szerettem ez még októberben is. Sőt, novemberben is szeretni fogom. És valószínűleg decemberben is, de akkor szerintem kicsit háttérbe fog húzódni a sok Jingle Bells mellett. 

#4
OneRepublic - Rich Love
A rejtélyes OneRepublic dal. Legalábbis nekem. Amióta rájöttem, hogy mi ez nagyon sűrűn hallgatom. Szokás szerint, nap nem telik el úgy, hogy legalább egyszer-kétszer ne hallgatnám meg. De hé? Miért neveznék egy dalt kedvencnek ha havonta kétszer max ha elindítom. Annak nem sok értelme lenne. 

#5
Charlie Puth - Attention 
Hétfőn elmondtam, hogy ezóta a dal óta még jobban imádom Charlie Puth zenéit, mint előtte. Így már a Sorry not Sorry-hoz hasonlóan ez is hónapok óta a kedvenceim közé tartozik. Annyit pedig elárulhatok, hogy tuti hogy következő hónapra pedig a How long-gal is kibővül a lista.


#6
Luis Tomlinson ft Bebe Rexha - Back To You 
Ez az a zene, amiről nem gondoltam volna, hogy valamikor a kedvenceim között fog lenni. Már a legnépszerűbb nyári zenék a Youtube-on című bejegyzésemben elmondtam, hogy nem igazán kedveltem először ezt a dalt, aztán a bejegyzés kedvéért annyiszor meghallgattam, hogy a végére megszerettem. Most pedig a kedvencek között tudhatom. Tanulság? Hallgass meg egy zenét 1000-szer egymás után és megszereted. Ha akarod, ha nem. 



Ezek lettek volna tehát az én kedvenceim októberben. Be kell vallanom, eléggé szegényes, ami a számot illeti, illetve szerintem újdonságot szinte nem is hoztam. Na jó, kivétel a Rain. Viszont van egy olyan érzésem, hogy következő hónapban már több új dal lesz, vagy legalábbis több dal. Szóval ne felejtsetek el majd akkor is visszanézni. Októberre pedig ennyi. Írjátok meg, nektek mik voltak a kedvenceitek októberben. Inkább a szokásos dalokat hallgattátok, vagy van egy jól bevált őszi listátok, amit hallgattok?


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. november 6)

You Might Also Like

0 megjegyzés