Decemberi kedvencek I2015I

Sziasztok!



Január első hete van, szóval mi más lenne a mai bejegyzés, mint a decemberi kedvencek?!





Ebben a hónapban a kedvenceim annyival voltak másabbak, mint az eddigiek, hogy szinte csak karácsonyi dalokat hallgattam. Meglepő igaz?! Ezek mellett természetesen volt néhány új dal és régi amit hallgattam, de nem túl sok. Úgy gondoltam, hogy mivel már 10 karácsonyi dalról írtam posztot (kattints ide), ezért azokat most nem raknám bele. Hanem tovább karácsonyi dalokat mutatok, természetesen amellett az 1-2 "rendes" zene mellett.




#1
Michael Bublé - Its begining to look a lot like christmas
Azt már írtam, hogy ha karácsonyi dalokról van szó, a kedvenc énekesem Michael Bublé. 4 hatalmas kedvenc dalom van tőle. Ebből kettőt már láthattatok a karácsonyi bejegyzésemben. Ez pedig a következő. 

#2
Michael Bublé - Winter Wonderland
Ez pedig a negyedik kedvenc dalom tőle. Ezt is nagyon sokáig keresgéltem mire rájöttem mi ez. Szerintem nagyon sokan ismeritek, csak -hasonlóan hozzám- nem tudjátok a címét. A filmek kedvenc karácsonyi dala.

#3
Kelly Clarkson - Underneath the Tree
Ez is egy ismertebb dal. Én youtube videók bámulása közben találtam rá. Napokig nem ment ki a fejemből, a vége pedig az lett, hogy a karácsonyi vacsoránál ez ment a háttérben én pedig, ahogy csak lehetett énekeltem. 

#4
Alvin And the Chipmunks - The chipmunk song
Utolsó karácsonyi dalnak pedig egy kicsit "viccesebb" dalocskát hoztam nektek. Szerintem nagyon sokan láttuk az Alvin és a mókusok című animációt. A mesében a mókusok éneklik ezt a dalt. Hatalmas megszállotja lettem neki. Imádom.Pedig egy idő után már egy kicsit idegesítő. És igen tudom, sokaknak nem fog tetszeni.


#5
Kygo - Here for you
Most pedig el tudok vonatkoztatni végre a karácsonytól. Talán ez a dal volt az egyik legtöbbet játszott rendes zeném decemberben. Zeneajánlót is írtam róla (kattints ide). A véleményem azóta sem változott a dalról. Nagyon nagyon jó.

#6
Shawn Mendes - I know what you did last summer
Visszatérő kedvenc. Már az előző kedvences bejegyzésemben is szerepelt (kattints ide), és ebben is szerepel. De mit tegyek ha ennyire jó zene?! Meg nem vagyok az a fajta aki csak pár hétig hallgatja a zenéket utána meg abbahagyja. Ez a zene valahogy all time favorite lett számomra. Hosszabban egy külön zeneajánlóban beszéltem róla (kattints ide).



Ezek lettek volna a decemberben legsűrűbben hallgatott zenéim. Remélem nem gond, hogy a fele karácsonyi dal. És ezzel még türtőztettem magam. Tényleg nagyon sok van. 

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. január 11.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés