Augusztusi kedvencek

Sziasztok!



Annyira gyorsan elrepült ez a nyár, és ez a hónap hogy észre sem lehetett venni. Ma a nyár legutolsó hónap kedvencei bejegyzést hoztam el nektek. Ismét összegyűlt pár jó dal. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.




#1 
Joel Adams - Please Don't Go
Ismét az történt velem, ami nagyon sűrűn. Fogalmam sincs ki ez a fiú, de hogy nagyon jó hangja van az biztos. És ez a dal is valami hihetetlenül jó. Mondjuk, el kell árulnom, hogy kellett 1-2 újrahallgatás, hogy rájöjjek arra, hogy én mennyire imádom ezt a zenét. Most egyébként a lejátszási listám legelső helyén áll. 

#2
Dj Snake & Justin Bieber - Let Me Love You 
Már a top20-as nyári dalok listába is beraktam, annak ellenére, hogy tudtam, nem nagyon a lista elején fog állni. De annyira imádom ezt a dalt, hogy azt nem lehet elmondani. Egyébként, háttér információ: most is ez a dal szól, és nem igazán sikerül írogatni. 

#3
Major Lazer, MO ft Justin Bieber - Cold Water
Sokat nem szeretnék a dalról írni, mert hétfőn erről lesz bejegyzés, de nem bírtam megállni, hogy ne rakjam be. 

#4
5 Seconds Of Summer - Girls Talk Boys
A legutóbbi zeneajánlómban pont erről a dalról írtam. Nem tudom, hogy ott mennyire érződött, hogy mennyire imádom a dalt. De nagyon. A filmet sajnos még mindig nem láttam, de már alig várom, hogy megnézhessem. A zene miatt is, meg mert Szellemirtók. 
A bejegyzést ide kattintva megnézhetitek. 

#5
The Chainsmokers ft Halsey - Closer
Szintén elmondhatom erről is azt, amit az előbbiről. Nemrég írtam róla zeneajánlót, és szerintem már ott is érződött, hogy ez a dal be fog kerülni a kedvencek közé. Valamint a The Chainsmokers-sel szerintem egy újabb kedvencet avatok együttes terén is. 
A bejegyzést ide kattintva megnézhetitek. 


#6
Lil Wayne, Wiz Khalifa, Imagine Dragons - Sucker For Pain
Szintén egy filmes zene, és szintén zeneajánlós. Bevallom őszintén, hogy főként az Imagine Dragons miatt kattintottam rá, mert a rappereknek annyira külön-külön nem szeretem a dalait, de ha valakivel vannak, akit jobban ismerek azt mindig szeretem. Ennél is így volt. Csak itt még pluszban egy film is társult mellé, amit szintén hamarosan. 
A bejegyzést ide kattintva megnézhetitek. 


#7
Hailee Steinfeld, Grey & Zedd- Starving
Már szerintem egy jó pár bejegyzésben leírtam, hogy nagyon megszerettem az énekesnőt. Őszintén megmondom, hogy a Tökéletes hangban nekem nem annyira tűnt fel. Mármint oké, jó hangja volt, de úgy voltam vele, hogy filmben sokan énekelnek. És sokan énekelnek jól. Nem gondoltam volna, hogy pár év után így megszeretem a dalait.


#8
Shawn Mendes - Treat You Better
Még mindig IMÁDOM. Szerintem ez a legnagyobb kedvencem egy jó ideig. Utána jöhet a Please Don't Go. De komolyan. Folyamatosan ezt énekelem. A refrén folyamatosan a fejemben van. A ritmusát folyamatosan dobolom. Nem tudom kiverni a fejemből. De nem is kell, hiszen ez Shawn. És egy nagyon jó dal is. 

 A bejegyzést ide kattintva megnézhetitek. 


Ezek a dalok lettek volna a kedvenceim augusztusban. Ti miket hallgattatok a legszívesebben? 

Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 5.) 


Forrás: youtube.com


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Köszönet a Joel Adams dalért, eddig nem ismertem én sem, de nagyon ígéretes előadónak tűnik. :)
    Nálam a hónap kedvence a Kids volt a OneRepublictól, de sokat szólt itt is a Sucker For Pain is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. Én már mániákus vagyok lassan :D A Kids itt is sokat szólt, sőt...lesz róla zeneajánló is :D

      Törlés