Januári kedvencek I2016I

Sziasztok!



El sem tudom hinni, hogy már vége van az év első hónapjának. Nagyon gyorsan eltelt, de ez nekünk most csak jó, mivel hozhatok egy újabb hónap kedvencei bejegyzést.




A január hónap zenékben gazdagon telt. Nagyon sok zenét ismertem meg és kedvencekké váltak. Ezek közül nem fogom mindet berakni, ennek az oka nagyon egyszerű, zeneajánlót szeretnék róluk írni, és semmi spoilert nem akarok. Remélem megértitek és tudtok várni :) 
Most pedig lássuk, a januári kedvenc zenéim egy részét.


#1
Zara Larsson - Lush Life
Mikor először meghallottam a zenét, tudtam, hogy ez be fog kerülni a kedvences bejegyzésembe. Annyira jó, annyira tetszik és nem csak a refrén, hanem úgy az egész. Nincs nap, hogy ne énekelném csak úgy hogy, "The lush life's given me a rush"

#2
The Chainsmokers - Roses
Ez az a zene, amit azért szerettem meg, mert hihetetlenül sok videóban hallottam. Gondolkoztam rajta, hogy írok róla zeneajánlót, de aztán rájöttem, hogy különös dolgokat nem tudnék róla mondani, szóval elvetettem az ötletet. 

#3
Kygo - Stay
Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a Kygo dalokra. Kettőről már zeneajánlót is csináltam, ez pedig egy harmadik dal amit imádok. Bár őszintén meg kell mondanom, hogy nekem valamiért az összes olyan egyforma, csak a szöveg más. De mindegy, ennek ellenére szeretem. 

#4
Hailee Steinfeld - Love myself
Egy nagyon régről visszatért dal. Az egyik kedvences bejegyzésemben már írtam róla, mennyire szeretem és most is előjött. Hogy miért, az kb 2 hét múlva kiderül. 

#5
Twenty One Pilots - Stressed Out 
És ezzel meg is kezdődne, a már említett dalok felsorolása. Ezzel a dallal igazából kicsit csalok, mert általában a kedvences bejegyzésekbe olyan zenéket rakok, amit már első perctől kezdve kedvenccé váltak, ennél a dalnál pedig nem mindig volt így. A bejegyzéshez kattints ide.


#6
DNCE - Cake by the ocean
Most pedig íme az én téli nyári dalom. Ahogy már a zeneajánlóban is említettem ( kattints ide), nagyon a nyarat idézi fel bennem. És ez a posztolás óta csak egyre jobban fokozódott, ugyanis az időjárás is hihetetlenül jó. Tavaszias. Lehet hogy a zene hozta....

#7
FloRida - My house
Utolsónak a My house-t raknám be. Szintén nyári hangulatot idéz fel bennem, valamint nagyon jó kedvem lesz tőle. Bármikor szomorú voltam, vagy olyan "ehh" hangulatom volt a hónapban, elindítottam és mintha minden sokkal jobbá vált volna. Ha kíváncsi vagy a zeneajánlóra, kattints ide.


Ezek lettek volna a hónapban azok a dalok, amiket nagyon sokszor hallgattam. Ahogy a bejegyzés elején is említettem, ez nem a teljes lista, ugyanis majd még láthattok egy párat, önálló bejegyzésként is. Ezeket jelezni fogom a bejegyzések elején.

Remélem ismét tudtam hozni nektek újakat és új kedvenceket.

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. február 8.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés