Februári kedvencek I2016I

Sziasztok!




A mai bejegyzésben megint a hónap kedvenc dalait mutatom meg nektek. Jó hír, hogy ma nagyon sok olyat fogtok látni, amiről még nem volt szó a blogon. Mindössze háromról készült zeneajánló, a többi még újdonság lesz. Szóval ha kíváncsi vagy rá mik ezek, olvass tovább.





#1
G-Eazy, Bebe Rexha - Me, myself and I 
Először is. Van egy tartozásom ezzel a dallal, ugyanis kifelejtettem az előző havi kedvenceim közül. Nem tudom hogy miért nem raktam bele, de most itt van. Nem tudom miért, de amikor az elején meghallom a zenét - még az ének előtt - mindig azt hiszem, hogy valami Fetty Wap zene. Ez csak nálam van így?

#2
Jason Derulo - Get Ugly
Nem tudom, hogy említettem e már, de én hatalmas nagy Jason Derulo rajongó vagyok. Komolyan tudom fejből az összes dalát, és mindet imádom. És természetesen nem mehetek el szó nélkül amellett sem, hogy milyen jól táncol. Hihetetlen. Amikor először megláttam, hogy új dala van, már meghallgatás nélkül tudtam, hogy benne lesz a kedvenceim között. És nem is csalódtam, mert így is lett.

#3
Coldplay - Adventure Of A Lifetime
Az első Coldplay dal, a februári kedvencekben. Ezzel már el is árultam, hogy lesz mégegy. Eleinte nem tudtam mit is gondoljak erről a dalról. Csak hallgattam, hallgattam. Háttérzenének jó volt. Utána megnéztem a videót, akkor nevettem és előjött bennem a Bruno Mars Lazy Song-os érzés. Nem tudom miért, de ha majmokat meg gorillákat látok mindig nevetek. Ennél a klippnél is így volt. Utána ahogy egyre többet hallgattam a dalt, egyre jobban meg is szerettem.

#4
Coldplay - Paradise
És akkor jöjjön a másik Coldplay szerelmem, a Paradise. Azt hiszem ez nem annyira meglepő, azok után, hogy mennyire áradoztam róla a zeneajánlóban Ha nem láttad volna kattints ide. Visszatérve a Coldplayhez, azt hiszem mostanában hatalmas nagy függőségem van, szóval készüljetek fel egy pár Coldplay posztra. Mondjuk egy toplistára, talán.....

#5
Lukas Graham - 7 years
Most pedig egy kicsit lassabb vizekre evezünk. Ez a dal.....Hát nem is tudom mit mondjak róla. Nagyon megfogott. Nagyon imádom. Nem tudok mást mondani.  Különös érzéseket hoz ki belőlem. Remélem ez nem csak nálam van így. Ha nem hallottátok volna még, nagyon érdemes meghallgatni.

#6
Majka ft Kollányi Zsuzsi - Elég lesz
Most pedig még egy dal amiről már szó volt, de szerintem ez sem meglepő. Mostanra még jobban szeretem ezt a zenét, mint amikor megírtam a zeneajánlót. A zeneajánlót ide kattintva megnézhetitek. 

#7
DNCE - Cake By The Ocean 
Végül pedig egy visszatérő kedvenc. Szerintem kb minden hónapban berakhatnám mostantól ezt a dalt, mert ahogy közeledik a nyár, egyre többet hallatom, és egyre jobban szeretem. Lehet, hogy azért is mert erre felénk mostanában nagyon tavaszias idő van. A dalról készült teljes bejegyzéshez kattints ide  


Ezek a dalok voltak folyamatos lejátszáson nálam februárban. Remélem tetszett nektek a bejegyzés. Be kell vallanom, nagyon büszke vagyok magamra, hogy a 7 dalból csak 3-ról volt eddig szó. Szeretek újabb dolgokat mutatni nektek. 


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés!


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO




(Következő bejegyzés: 2016. március 7.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés