iHeartRadio Music Awards 2016 - A győztesek

Sziasztok!



Ma ismét egy díjátadó eredményeiről fogok beszámolni nektek a megszokott módon. Ez a díjátadó nem más - mint ahogy már a címből is kiderült - , mint az iHeartRadio Music Awards. A díjakat 29 kategóriában osztották ki. Ha kíváncsi vagytok mik ezek a kategóriák és kik a győztesek, valamint hogy én kiknek szurkoltam, akkor olvassatok tovább.




A díjátadóra április 3.-án került sor a californiai Inglewoodban. Idén harmadjára osztották ki a legjobbaknak a díjakat a műsorvezető pedig Jason Derulo volt. A legtöbb díjat - szerintem nem meglepő módon - itt is Taylor Swift vihette haza. Szám szerint ötöt.

Az év albumja:

A jelöltek

Akinek szurkoltam: Taylor és Ed
A győztes: Taylor Swift

Az év férfi előadója:

A jelöltek
  • Ed Sheeran
  • Justin Bieber
  • Luke Bryan
  • Sam Smith
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Ed és Justin
A győztes: Justin Bieber


Az év legjobb duója/csapata:

A jelöltek
  • Fall Out Boy
  • Maroon5
  • One Direction
  • Walk The Moon
  • Zac Brown Band
Akinek szurkoltam: F.O.B, Maroon5, 1D
A győztes: Maroon5

Az év tánczenéje:

A jelöltek
A győztes: Skrillex & Diplo ft Justin Bieber - Where Are U Now

Legjobb új előadó:

A jelöltek
  • Fetty Wap
  • Hozier
  • Sam Hunt
  • Shawn Mendes
  • Tove Lo
Akinek szurkoltam: Hozier, Shawn Mendes
A győztes: Fatty Wap

Legjobb turné:

A jelöltek
  • Foo Fighters
  • Garth Brooks
  • Luke Bryan
  • Taylor Swift
  • U2
Akinek szurkoltam: Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift

Az év tánczenei előadója:

A jelöltek
  • Calvin Harris
  • David Guetta
  • Major Lazer
  • Skrillex&Diplo
  • Zedd
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Calvin Harris


"Triple Treat" - Az év legjobb sokszínű előadója:

A jelöltek
  • Lady Gaga ( énekes, színész, aktivista)
  • Hailee Steinfeld (énekes, színész, modell) 
  • Jason Derulo (énekes, vendéglátó(műsorvezető), táncos) 
  • Jennifer Lopez (énekes, színész, táncos) 
  • Justin Timberlake (énekes, színész, táncos) 
  • Nick Jonas (énekes, színész, modell) 
  • Selena Gomez (énekes, színész, táncos) 
  • Troye Sivan (énekes, színész, youtuber) 
  • Usher (énekes, színész, táncos) 
  • Zendaya (énekes, színész, táncos) 
Akinek szurkoltam: Mindenki, mert mindenkinél van legalább egy dolog amiért megérdemli ezt a dolgot és mert mindannyiukat szeretem
A győztes: Selena Gomez

Az év R&B előadója:

A jelöltek
  • Beyoncé
  • Chris Brown
  • The Weeknd
  • Trey Songz
  • Usher
Akinek szurkoltam: Legjobban Beyoncé
A győztes: Chris Brown

Az év női előadója:

A jelöltek
  • Adele
  • Carrie Underwood
  • Meghan Trainor
  • Selena Gomez
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Carrie kivételével mindenki, mivel róla még mindig nem tudom kicsoda
A győztes: Taylor Swift

Az év dala:

A jelöltek
A győztes: Adele - Hello

Az év hip-hop előadója:

A jelöltek
  • Big Sean
  • Drake
  • Fatty Wap
  • Future
  • J. Cole
Akinek szurkoltam: Sajnos nem szeretem a hiphop zenét, szóval nem szurkoltam senkinek
A győztes: Drake

Az év hip-hop dala: 

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Itt sem volt senki, és nem még a Hotline Bling sem. Nekem nem tetszik a dal, hiába olyan nagy sláger.
A győztes: Drake - Hotline Bling

Az év R&B dala:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Talán The Weeknd - The Hills de ez sem olyan nagy szurkolás. Egyedül azt hallgattam az összes közül
A győztes: The Weeknd  - Earned It

Az év country dala:

A jelöltek
A győztes: Chris Janson - Buy Me A Boat

Az év country előadója:

A jelöltek
  • Blake Shelton
  • Brad Paisley
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
  • Thomas Rhett
Akinek szurkoltam: Blake Shelton
A győztes: Luke Bryan

Az év alternatív rock dala:

A jelöltek
A győztes: Twenty One Pilots - Stressed Out 

Az év alternatív rock előadója:

A jelöltek
  • Awolnation
  • Foo Fighters
  • Muse
  • Twenty One Pilots
  • X Ambassadors
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots

Az év rock dala:

A jelöltek:
A győztes: Zack Brown Band ft Chris Cornell - Heavy Is The Head

Az év rock előadója:

A jelöltek
  • Breaking Benjamin
  • Disturbed
  • Five Finger Death Punch
  • Foo Fighters
  • Three Days Grace 
Akinek szurkoltam: Megint nem volt senki. Ami számomra meglepő, mert én tényleg nagyon szeretem a rock zenét. 
A győztes: Foo Fighters


A legjobb dalszöveg (közösségi szavazat):

A jelöltek

Akinek szurkoltam: Adele, Ed, Wiz Khalifa 
A győztes: Rachel Plattern - Fight Song

Az év latin előadója:

A jelöltek
  • Enrique Iglesias
  • J Balvin
  • Nicky Jam
  • Pitbull
  • Prince Royce
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias és Pitbull
A győztes: Pitbull

Az év latin dala:

A jelöltek
A győztes: Nicky Jam & Enrique Iglesias - El Perdón

Az év regionális mexikói előadója:

A jelöltek
  • Banda Los Recoditos
  • Calibre 50
  • Gerardo Ortiz
  • Julión Álvarez y Su Norteno Banda
  • Voz De Mando
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Banda Los Recoditos

Az év regionális mexikói dala:

A jelöltek
A győztes: Voz De Mando - Levantando Polvadera

Legjobb rajongók (közösségi szavazás):

A jelöltek
  • 5 Seconds Of Summer (5SOSFam) 
  • Adam Lambert (Glamberts) 
  • Ariana Grande (Arianators) 
  • Demi Lovato (Lovatics) 
  • Fifth Harmony ( Harmonizers) 
  • Justin Bieber (Beliebers) 
  • Little Mix (Mixers) 
  • Nicki Minaj (Barbz) 
  • One Direction (Directioner) 
  • Selena Gomez (Selenators) 
  • Shawn Mendes ( Mendes Army) 
  • Taylor Swift ( Swifties) 
Akinek szurkoltam: Hát őszintén én mindegyik csapatba beletartozok és nem tudok dönteni, de legjobban talán 5SOS, Demi, Justin, 1D, Shawn és Taylor az akinek szurkoltam
A győztes: Justin Bieber

Legjobb együttműködés (közösségi szavazat):

A jelöltek
A győztes: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk

A legtöbb mémet ihlető momentum (közösségi szavazat):

A jelöltek
  • Adele és az összes Hello mémek 
  • Drake és "Hotline Bling
  • Katy Perry and the Left Shark
  • Kanye West and Kanye For President
  • Taylor Swif "őrült lány" 
Akinek szurkoltam: Öhm....itt lehet szurkolni egyáltalán?
A győztes: Taylor Swift

Legjobb feldolgozás (közösségi szavazat):

A jelöltek
A győztes: Fifth Harmony, Jasmin V, Jacob Whitesides & Mahogany Lox - Uptown Funk (Mark Ronson ft Bruno Mars) 

Legjobb dal egy filmből (közösségi szavazat):

A jelöltek
A győztes: Lady Gaga-  Til It Happens To You 

+
Az újítónak járó díj: U2
A legkedveltebb előadó: Taylor Swift


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Többé kevésbé a kedvenceim nyertek, azonban némelyik kategóriában hiányoltam egy pár előadót. Pl a rock-nál, de mindegy. Jó ez így. A dalokat és az albumokat - mint mindig, most is - belinkeltem, szóval ha rákattintotok, már meg is hallgathatjátok őket. 


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. április 18.) 


Forrás: news.iheart.com, youtube.com                

You Might Also Like

0 megjegyzés