Márciusi kedvencek

Sziasztok!






Mivel beléptünk az áprilisba, és ez az első csütörtök, meghoztam nektek az előző havi kedvenc dalaimat. Nagy meglepetést szerintem nem fogok okozni néhány dallal, azonban megint lesznek olyanok, amikről még nem volt szó a blogon. Ha kíváncsiak vagytok mik ezek, olvassatok tovább.





Egy korábbi bejegyzésemben már írtam arról, hogy nem tudom mi van mostanában az előadókkal, de csak úgy öntik nekünk a jobbnál jobb zenéket. Aminek természetesen mindenki örül. Ennek köszönhetően, márciusban 9 nagy kedvencem lett, amik közül van visszatérő kedvenc, és új kedvenc is. 



#1
Ariana Grande - Dangerous woman
Kezdjük rögtön az összes közül a legnagyobb kedvencemmel. Ariana nagyon betalált ezzel a dallal. Nincs olyan nap, hogy ne dúdolnám, vagy énekelgetném. Iszonyat jó dal, ha részletesebben szeretnétek olvasni róla, akkor ide kattintva megtalálhatjátok a zeneajánlót.

#2
Zayn - Like I would
Folytassuk akkor a sort a zeneajánlós dalokkal. Ez úttal Zaynnek is sikerült bekerülnie a kedvenceim közé. Pillowtalk ide vagy oda, hihetetlen gigasláger, nekem a Like I Would sokkal jobban tetszik. 
Részletesebben ide kattintva olvashatjátok a zeneajánlót.

#3
FloRida ft Jason Derulo - Hello Friday 
A múlthéten ajánlott zene is bekerült a sorba. Imádom minden pénteken meghallgatni legalább 5-ször. Ezeken kívül pedig a hét többi napján is. Ezeken kívül pedig már fent van a nyári lejátszási listámon. Kattintsatok ide a zeneajánlóért.

#4
DNCE - Cake By The Ocean
Utolsó zeneajánlós dal. Sőt még visszatérő kedvenc is. Nagyon úgy vagyok vele, mint az I Know What You Did Last Summerrel. És előre szólok, hogy már előre tudom, hogy a nyári kedvencek között is találkozni fogtok még vele. Ez biztos. Hosszabban a zeneajánlóban (kattints ide

#5
Lukas Graham - 7 Years
Félig új zene. Szintén egy visszatérő kedvenc, hiszen már a Februári kedvencekben is láthattátok. Valamint múlthéten is írtam róla egy pár sort a Music Tag-ben. De komolyan, lehet ezt a zenét nem szeretni? Minden tökéletes benne.

#6
Coldplay - Hymn For The Weekend
A Coldplay imádatomat, már a Paradiseról írt zeneajánlóban egy kicsit leírtam, de ezen kívül még nem tudjátok, mik azok a dalok az együttestől, amiket szeretek. Na de most itt van a legújabb Hymn For The Weekend is, amiről igazából akartam zeneajánlót írni, csak a végén elmaradt. Lehet, hogy a későbbiekben megírom, de nem ígérek semmit.

#7 
Zayn - Befour
Még egy dal Zayntől. Meghallgattam az új albumot, és arra jöttek rá, hogy van egy pár dal, amik nagyon tetszenek. Ilyen a Befour is. Elég volt egyszer meghallgatnom, már tudtam, hogy a kedvencek között van a helye.

#8
Hailee Steinfeld ft DNCE  - Rock Bottom
Egy párszor már megemlítettem, hogy nagyon szeretem ennek a lánynak a dalait. Ha jól számolom még csak 3-4 körül van, de azt mindet imádom és mind nagy sláger lett. Ahogy a Rock Bottom is afelé tart. Nem meglepően. Mindezek mellett meg kell említeni a DNCE-t is, hiszen ők csak még feljebb emelik ezt a dalt. 

#9
Fifth Harmony - Work From Home
Mostanában kezdek egyre több Fifth Harmony dalt hallgatni. Rá kellett jönnöm, hogy eléggé jó dalaik vannak. Ezek közé tartozik a Work From Home is,ami biztosan táncra fog perdíteni, ha meghallod. Egyébként csak én vettem észre, hogy egyre több "work" dal van? :D


És már le is zavartuk a márciusi kedvenceket. Ezt a 9 dalt hallgattam a legtöbbször márciusban és úgy látom, hogy már kezd körvonalazódni a nyári lista nagy része is. 

Remélem tetszett a bejegyzés! A dalokat megtaláljátok a lejátszási listákban.

Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. április 11.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés