Top5: Zenék, amikre biztosan felkelsz reggel


Sziasztok!






Gondolom sokan vagyunk úgy, hogy legszívesebben délig aludnánk mindennap. Vagy ha nem is délig, legalább nem egy visító ébresztő hangjára kellene felkelnünk. Azok, akik zenét állítanak b ébresztő hangnak még jobb helyzetben vannak, hiszen van ami kimozdítsa őket. Ám nem mindenkinek van meg ez a "reggel erre ébredek fel" dala. A mai bejegyzésben 5 zenét mutatok nektek, amire biztosan felkeltek.





#1
Oasis - Morning glory
Aláírom, nem sokan vannak olyanok - főleg a tizenévesek - , akik bármilyen régebbi zenét szívesen hallgatnának, vagy felkelnének rá. Ha te is ilyen vagy, akkor csak azt tudom tanácsolni, hogy az Oasis-nek adj egy esély. Szerintem nagyon jó dalaik vannak én imádom őket, ezért tudtam, hogy a Morning glory-t kötelező betennem ebbe a bejegyzésbe.

#2
Wham! - Wake me up before you go go
És még egy régebbi dal. Mondjuk ezt szerintem kb mindenki ismeri. Eléggé "máris kipattanok az ágyból" hangulata van. De komolyan, ki tudna egy ilyen gyors dalt az ágyban fekve végighallgatni? Szerintem kevesen.

#3
Avicii - Wake me up
Ez gondolom már ismerős lehet. Ez volt az első Avicii dal amit megismertem és már akkor imádtam. És hozzám hasonlóan gondolom még rengetegen. Avicii dalai nem a lassúságról  híresek, így reggelre bármelyiket ajánlanám. Azonban ha a címből indulok ki, akkor ez az, ami a legtutibb.

#4
The Vamps - Wake Up
Mostanában egyre többet hallgatom a The Vamps dalokat. Rájöttem, hogy nagyon jó kis banda, ezért amikor megláttam, hogy Wake Up című daluk is van, az első dolgom volt felírni magamnak. Egyébként nagyon szerethető dal és szerintem gyorsan beleékelődik a ember fülébe. Ez pedig azt eredményezi, hogy még ébredés után pár órával is ezt fogod dúdolni.

#5
Pharrell Williams - Happy
Ha véletlen még mindig nem találtam volna el egyik dallal sem az ízlésedet. Vagy egyiket sem tartod olyannak, ami felébresztene reggel, akkor a Happy biztosan felébreszt. Már a címből is látszik, hogy csak boldogan kezdődhet a napod. A ritmusa is nagyon gyors, úgyhogy azonnal ki fogsz pattanni az ágyból.


Ezek a dalok lennének azok, amik szerintem biztosan felébresztenek titeket reggelente. Remélem sokatoknak segítettem abban, hogy ne egy nagy káosszal kezdődjön a napotok és hogy véletlen se késsetek el sehonnan. 

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 2.) 



Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés