Billboard Music Awards 2016 - A győztesek

Sziasztok!


Pár nappal ezelőtt - május 22.-én - került megrendezésre az idei Billboard Music Award Las Vegasban. a mai bejegyzésben a szokott módon hozom nektek a jelöltek, a győztesek, és a kedvenceim listáját. Zenével linkelve. 







Az év előadója:

A jelöltek


  • Adele
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Taylor Swift
  • The Weeknd

Akinek szurkoltam: Justin, Taylor
A győztes: Adele

Legjobb R&B dal:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, The Weeknd(Can't Feel My Face) 
A győztes: The Weeknd - The Hills

"Billboard Chart Achievement Award" (Rajongói szavazás):

A jelöltek
  • Rihanna
  • Adele
  • Drake
  • The Weeknd
  • Little Big Town
Akinek szurkoltam: Rihanna
A győztes: Rihanna

A legjobb album a Billboard 200-as listáján:

A jelöltek
A győztes: Adele - 25

A legjobb férfi előadó:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Fetty Wap
  • Ed Sheeran
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Ed Sheeran
A győztes: Justin Bieber

A legjobb county dal:

A jelöltek
A győztes: Thomas Rhett - Die A Happy Man

A legjobb dal a Hot 100-as listáról:

A jelöltek
A győztes: Wiz Khalifa ft Charlie Puth - See You Again

A legjobb előadó a Hot 100-as listáról:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Fetty Wap
  • Taylor Swift
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Taylor Swift
A győztes: The Weeknd

A legjobb új előadó:

A jelöltek
  • OMI 
  • Fetty Wap
  • Charlie Puth
  • Silentó
  • Bryson Tiller
Akinek szurkoltam: Charlie Puth
A győztes: Fetty Wap

A legjobb női előadó:

A jelöltek
  • Adele
  • Selena Gomez
  • Ariana Grande
  • Rihanna
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Selena Gomez, Rihanna, Taylor Swift
A győztes: Adele

A legjobb duó/banda:

A jelöltek
  • Maroon 5
  • One Direction
  • Twenty One Pilots
  • The Rolling Stones
  • U2
Akinek szurkoltam: Maroon 5, One Direction, Twenty One Pilots
A győztes: One Direction

A legjobb előadó a Billboard 200-as listájáról:

A jelöltek
  • Adele
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Taylor Swift
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Taylor Swift
A győztes: Adele

A legtöbb kislemezt eladó előadó:

A jelöltek
  • Adele
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Fetty Wap
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber
A győztes: The Weeknd

A legjobb "rádiós" előadó:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • Ellie Goulding
  • Ed Sheeran
  • Taylor Swift
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin, Ed, Taylor
A győztes: The Weeknd

A legjobb "streaming" dal előadója:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Fatty Wap
  • Silentó
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin Bieber
A győztes: The Weeknd

A legjobb előadó a közösségi oldalakon:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • Selena Gomez
  • Ariana Grande
  • Demi Lovato
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Mindenki (a kedvenceim <3)
A győztes: Justin Bieber

A legjobb turné előadó:

A jelöltek
  • Madonna
  • One Direction
  • The Rolling Stones
  • Taylor Swift
  • U2
Akinek szurkoltam: One Direction, Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift

A legjobb R&B előadó:

A jelöltek
  • Chris Brown
  • Jeremih
  • Rihanna
  • Bryson Tiller
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Chris Brown, The Weeknd
A győztes: The Weeknd

A legjobb rap előadó:

A jelöltek
  • Drake
  • Fetty Wap
  • Future
  • Wiz Khalifa
  • Silentó
Akinek szurkoltam: Wiz Khalifa
A győztes: Drake

A legjobb county előadó:

A jelöltek
  • Zac Brown Band
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
  • Chris Stapleton
  • Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: :DD
A győztes: Luke Bryan

A legjobb rock előadó:

A jelöltek
  • Fall Out Boy
  • Elle King
  • Twenty One Pilots
  • Walk The Moon
  • X Ambassadors
Akinek szurkoltam: FOB, Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots

A legjobb latin előadó:

A jelöltek
  • Banda Sinaloense MS De Sergio Lizárraga
  • Juan Gabriel
  • Nicky Jam
  • Ariel Camacho y Los Plebes del Rancho
  • Romeo Santos
Akinek szurkoltam: Miért nincs Enrique Iglesias? :'( Így senkinek nem szurkoltam
A győztes: Romeo Santos

A legjobb tánc/elektronikus dal előadó:

A jelöltek
  • The Chainsmokers
  • Dj Snake
  • David Guetta
  • Major Lazer
  • Zedd
Akinek szurkoltam: David Guetta, Zedd
A győztes: David Guetta

A legjobb keresztény előadó:

A jelöltek
  • Casting Crowns
  • Lauren Daigle
  • Hillsong United
  • MercyMe
  • Chris Tomlin
Akinek szurkoltam: Én még egyikőjükről sem hallottam, sőt még ilyen kategóriáról sem, így nem tudtam választani.
A győztes: Hillsong United

A legjobb gospel előadó:

A jelöltek
  • Anthony Brown and group therAPy
  • Tasha Cobbs
  • Kirk Franklin
  • Travis Greene
  • Marvin Sapp
Akinek szurkoltam: Nem volt ilyen
A győztes: Kirk Franklin

A legjobb filmzene:

A jelöltek
  • Empire (első évad)
  • A szürke ötven árnyalata
  • Halálos iramban 7
  • A galaxys őrzői
  • Tökéletes hang 2
"Akinek" szurkoltam: Tökéletes hang 2
A győztes: Tökéletes hang 2

A legjobb R&B album:

A jelöltek
A győztes: The Weeknd - Beauty Behind The Madness

A legjobb rap album:

A jelöltek
A győztes: Meek Mill - Dreams Wort More Than Money

A legjobb country album:

A jelöltek
A győztes: Chris Stapleton - Traveler

A legjobb rock album:

A jelöltek
A győztes: Twenty One Pilots - Blurryface

A legjobb latin album:

A jelöltek
A győztes: Juan Gabriel - Los Duo

A legjobb tánc/elektro album:

A jelöltek
A győztes: Zedd - True Colors

A legjobb keresztény album:

A jelöltek
A győztes: Lauren Daigle - How Can It Be

A legjobb gospel album:

A jelöltek
A győztes: Kirk Franklin - Losing My Religion

A legeladottabb dal:

A jelöltek
A győztes: Adele - Hello

A legjobb rádiós dal:

A jelöltek
A győztes: Walk The Moon - Shut Up And Dance

A legjobb streaming dal (audio):

A jelöltek
A győztes: The Weeknd - The Hills

A legjobb streaming dal (videó):

A jelöltek
A győztes: Silentó - Watch Me

A legjobb rap dal:

A jelöltek
A győztes: Wiz Khalifa & Charlie Puth - See You Again

A legjobb rock dal:

A jelöltek
A győztes: Walk The Moon - Shut Up And Dance

A legjobb latin dal:

A jelöltek
A győztes: Nicky Jam & Enrique Iglesias - El Perdon (:D)

A legjobb tánc/elektro dal:

A jelöltek
A győztes: Major Later & Dj Snake ft Mo - Lean On

A legjobb keresztény dal:

A jelöltek
A győztes: Hillsong United - Oceans

A legjobb gospel dal:

A jelöltek
A győztes: Kirk Franklin - Wanna Be Happy? 






Ők lettek volna az idei Billboard győztesei. Szerintem nem kell mondanom, hiszen magától látszódik, hogy az este abszolút nyertese The Weeknd lett. A 44 kategóriából 16 kategóriában lett jelölve(volt ahol többször is) és ebből 8 kategóriában nyert. Szerintem ez szép teljesítmény.




Nagyon messziről, de gratulálok minden nyertesnek és persze minden jelöltnek. 
Remélem a ti kedvenceitek is nyertek.


Zenékben gazdag napot!:)  
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 30.)


Forrás: youtube.com, billboard.com

You Might Also Like

0 megjegyzés