Májusi kedvencek

Sziasztok!



Véletlenül nem tegnap írtam a legutóbbi kedvences bejegyzésemet. Már csak mert nekem nagyon úgy tűnik. Hova rohan ennyire az idő? Na mindegy, a jó ebben legalább az, hogy mostmár itt a nyár. Itt a szabadság, a jó idő, a strandolás, a sok szabadidő. De most még azért nézzük meg a májusi kedvenceimet. Olvassatok tovább ha kíváncsiak vagytok. 




#1
Sia - Cheap Thrills
Szokásomhoz híven, a már említett dalokkal kezdeném a sort. Sia legújabb daláról már zeneajánló is készült (bejegyzés), valamint az előző kedvenceim között is megtalálható volt. Szerintem már nem kell sokat mondanom, hogy miért. 


#2
Enrique Iglesias - Duele el Corazon
Már az előző hónapban is áradoztam a dalról egy sort. Mára már kijelenthetem, hogy ez lesz az idei nyári slágerem. Ez fog menni 0-24-ben, erre fogok a legtovább emlékezni, ezt fogom még októberben is hallgatni. És hogy miért? Hallgassátok meg és megtudjátok. Egyébként tényleg segít tanulni a spanyolt. Persze az alapokat tudni kell hozzá (szerencsére nekem ezek már 1 éve megvannak), de nem nehéz lefordítani.


#3
Alan Walker - Faded

Nem kell mondanom, hogy mekkora kedvenc ez a dal. Tényleg olyan érzésem van vele, mint a Here-el (amit még mindig imádok) Sokáig fogom szeretni sűrűn fogjátok még látni. De komolyan! Ki nem szereti ezt a dalt? Komolyan. Merjen jelentkezni akinek nem tetszik. 
A zeneajánlót itt megtekinthetitek. 


#4
Kygo - Raging

Volt már olyan, hogy bejegyzést írtam egy Kygo dalról, és az nem került bele a kedvenceim közé? Nem. Ez most sincs másképp. Imádom ezt a dalt. Tegnap este is szólt a rádióban, és elég érdekesen reagáltam rá. Hozzá hűen felugrottam énekeltem és táncoltam. A bejegyzést itt megtekinthetitek.


#5
Fish! - Ne is figyelj rám

Hoppá. Mi lehet velem mostanában? Nemrég magyar dalról írtam zeneajánlót, most pedig be is kerül egy a kedvencek közé. Biztosan a nyári front okozza. Vagy csak az, hogy ez a dal egyszerűen tökéletes. Nem tudom miért csak most találtam rá. De jobb később, mint soha. Ha belehallgatsz tuti te is megszereted. 


#6
Charlie Puth - One Call Away
Nem emlékszem már melyik díjátadón, de jelölt volt ez a dal. Amikor ezeket a bejegyzéseket írom, sűrűn meghallgatom azokat a dalokat amiket nem ismerek, de mondjuk tetszik a címe vagy ismerem az előadót. Ez ennél a dalnál is így volt. Ha azon a díjátadón nem jelölt, akkor ma nem imádom ennyire ezt a dalt. És az nagyon szomorú lenne. Egyébként a dal viszonylag lassú, de mégis imádom.


#7
The Chainsmokers - Don't let me down
Már megint úgy jártam, hogy egy kedvencet hónapok óta nem rakok bele bejegyzésbe. És hogy miért nem? Nem tudom. De imádom ezt a dalt, az első alkalomtól kezdve, amikor meghallgattam. Egyébként meghallgatva néhány dalukat, a The Chainsmokers egy nagyon jó duónak ígérkezik. Hihetetlen jó zenéik vannak, és egyre csak jobbak.


Ezek lettek volna tehát a májusi kedvenceim. Szerintem tudom mikből válogatni a nyárra. Ha pedig ti eddig nem tudtátok volna, akkor remélem legalább egy dal megtetszett a felsoroltak közül. Ha igen, akkor már megérte. 

Remélem tetszett a mai bejegyzés. 

Zenékben gazdag napot!:) 
            XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. június 6.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés