Top5: Slágerek voltak, én mégsem szerettem őket

Sziasztok!



Kezeket fel, ha olyan ember vagy, akinek mindegy mit hallgat,szereti! Szerintem nem sokaknak van most a magasban a keze, többek között nekem sem. A mai bejegyzésben bemutatom nektek azt az 5 dalt, amit sokat játszottak a rádiók, és sokan hallgatták, nekem mégsem váltak kedvenceimmé.




Na jó, nem hogy kedvenceimmé nem váltak ezek a dalok, de szinte a falra másztam tőlük, ha meghallottam. Lehet hogy ez azért van, mert én főleg a pop, rock-osabb dalokat szeretem. A felsoroltak meg főként hip-hop/rap/electro dalok. Mégis, nem gondolom azt, hogy ezeket a dalokat azok szerették, akik ebben a műfajban jártasak. De hogy végre lássátok mik is ezek a dalok, el is kezdem végre.

#1
Kiesza - Hideaway
Kezdjük azzal a dallal, ami a felsoroltak közül a legrégebbi. Amikor azt mondtam, a falra mászok tőlük, az ennél a dalnál nagyon érvényes. Nem tudok mondani pontos indokot. De valahogy, nem fogott meg. Szövege sincs nagyon. Mármint persze van, de olyan eh...számomra. Meg egyébként maga az énekesnő sem annyira szimpatikus nekem, szóval egyértelmű volt, hogy ez a dal bekerül ide.

#2
The Weeknd - Earned It
Alapjában szeretem a The Weeknd dalokat, de ez. Nem. Nagyon nem jött be. Talán azért is van ez, mert ez a Szürke ötven árnyalatának egyik dala, amit szintén nem szeretek. Vagyis, nem is láttam és nem is olvastam de nekem nagyon nem szimpi. Lehet hogy a népszerűségét ennek a filmnek is köszönheti. Egy biztos, legjobb ha engem elkerül. 

#3
Calvin Harris - How deep is your love
Calvin Harris-től egyetlen egy zenét szeretek, a Summert. És ennyi. Próbáltam ennek a dalnak egy esélyt adni, mert amikor megláttam, hogy megjelent úgy voltam vele, hogy de jó....még egy nyári dal, Calvin Harris abban úgyis jó. Aztán meghallgattam, és...inkább nem.

#4
Drake - Hotline Bling
Na jó, alá kell írnom, az eddig felsorolt dalokat is nagy ívben elkerültem ahogyan lehetett, és még azt a maradék egyet is elkerültem. De az összes közül a Hotline Bling-et próbáltam kerülni. Kisebb nagyobb sikerekkel. Mostanában nagyon nagy a felhajtás Drake körül, és kb minden 2. ember oda meg vissza van a dalaiért és érte. Én viszont azok köré tartozom, akik nem. Nem fogott meg, és talán még azt sem mondhatnám hogy a műfaja miatt, hiszen alapjában szoktam hallgatni ehhez hasonló dalokat. De ez. Nagyon nem jött nekem be.

#5
Rihanna & Drake - Work
Drake mégegyszer. Ezáltal Rihanna oldalán. Alapjában nagyon szeretem Rihannát és a dalait, de ez azok közé tartozik, ami nincs rajta a top10-es listán számomra. Sőt, semmilyen jó listán. Ha a "work" dalok közül kell választanom, akkor inkább maradok a Fifth Harmony-nál. 


 Ezek lettek volna tehát azok a dalok, amiket mostanában nagyon sokat hallhatunk, de nekem mégsem tetszettek annyira. Kíváncsi vagyok mik azok, amik titeket kergetnek az őrületbe, szóval ha szeretnétek írjátok le kommentben. 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Úgy gondoltam egy kicsit beújítok, hiszen mindig csak azokat mutatom nektek amiket nagyon szeretek, most jól jött ez a kis kivétel. 

Zenékben gazdag napot! :) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 1.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés