Legyél Te is vendégíró #1 Top10: Kedvenc zenék - The Maniac Girl's blog

Sziasztok!

A múltkori bejegyzés hatására, már meg is lett az első Vendégírónk a blogon,aki nem más, mint Anna, a The Maniac Girl's blog írója. A blogján - ahogy a címből is kitalálható - egy mániákus lány írásait olvashatjátok, mindenféle csajos témában. Ma a blogomra az ő top10-es listáját hoztuk el, szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 




Sziasztok!

Anna vagyok a The Maniac Girl's Blog írója és ma a jelenlegi 10-es listámat szeretném nektek megmutatni. Egyébként zenei téren eléggé mindenevő vagyok (ez majd láthatjátok is), leginkább a pop-ot kedvelem, de mást is szívesen meghallgatok. Az ilyen 10-es listáim, pedig állandóan változnak, szóval ez a poszt mostani állásról fog szólni. Nektek mik a kedvenceitek? Van olyan zene, ami tetszik az én listámról?



Shawn Mendes- Mercy
Igazából hatalmas Shawn Mendes- rajongó vagyok a Stitches óta. Imádom, a hangját és az egész lényét, hogy egyáltalán nincs elszállva magától. Az pedig, hogy ilyen fiatalon, ilyen rövid idő alatt ennyire befutott zenész lett elképesztő. Az új dala, a Mercy pedig első hallásra szerelem volt.



Cameron Dallas- She Bad
Cameron Dallas-t a nyár eleje óta követem fanatikusabban rendszeresebben. Én igazából csak olyan július környékén hallottam először ezt a dalt, de azonnal megtetszett. Annyira könnyed, fiatalos és hát Cameron. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.


The Chainsmokers, Halsey - Closer
Egy eléggé új szám is felkerült a listára, amit szintén elsőre hallgatásra megszerettem. Én leginkább Spotify-n szoktam zenét hallgatni és emlékszem félálomba voltam, amikor meghallottam ezt a dalt. Azonnal kipattantak a szemeim és már utána is néztem a szövegének, hogy énekelhessem is. Halsey-t is és a Chainsmokers-t is alapból szoktam hallgatni, szóval ezzel a dallal nálam nem is tudtak volna mellélőni.



DJ Snake, Justin Bieber - Let Me Love You 
 Justin Bieber egyik hatalmas szerelmem és DJ Snake közös dala a következő a listámon. Justin-nal mindent elárultam. Egyszerűen imádom a hanszínét és a dalai egyszerűen kötelezőek számomra. A Cold Water-nél nekem jobban tetszik ez a szám, pedig olvastam és többeknek is az jön be jobban...



Twenty One Pilots - Ride
Nem is olyan régóta vallom magam Twenty One Pilots- fannak. Igazából a Stressed Out-tal kezdődött minden, de azt csak tavasz környékén hallottam először (gáz, tudom). Aztán utána kicsit meguntam, hogy mindenhonnan csak ez folyt, majd jött a Ride. Igazából imádom ezt a számot. 





Hailee Steinfield, Grey, Zedd- Starving
Régen imádtam Hailee-t hallgatni, csak aztán valahogy meguntam, viszont amikor meghallottam ezt a számot, szintén a Spotify lejátszási listán, éreztem, hogy visszajön a Haille-imádatom. Azóta ezt a számot is naponta többször hallgatom. Imádom az elején az akusztikus hangzást, majd pedig, hogy átfordul az egész egy kicsit más stílusba.




5 Second Of Summer- She Looks So Perfect
Amióta megtaláltam a Wattpad világát (május környéke), azóta rajongok a 5SOS-ért. A sok fanfiction megtette a hatását és beleszerettem a srácokba. Jó, leginkább talán Luke-ba és Calum-ba, de mindegy. Az új számukat, a Girls Talk Boys-t is kedvelem, de leginkább ez lopta magát a szívembe.



Taylor Swift- 22
Taylor Swiftet, bevallom őszintén úgy, mint ember nem kedvelem, sőt... De a zenéit elég régóta hallgatom, pont az elmúlt időszakban voltam nagyon oda érte, de a 22 hatalmas kedvenc lesz örökké.

One Direction- What Makes You Beautiful
Személyes kedvenchez érkeztünk. Legszívesebben egyébként csak One Direction-számokat tettem volna bele ebbe a listába, mert éjjel-nappal csak őket hallgatnám (ha nem lennének más, szintén jó zenék a világon). Egy kicsit gondoljunk vissza azokra az időkre, amikor még Harry-nek hosszabb haja volt; amikor Louis még nem nagyon énekelt; amikor Niall-nek nem volt még tökéletes fogsora; amikor Liam még nagy lobonccal hódított; és amikor Zayn is még a csapat része volt.



Margaret Island- Bolyongó
Igazából én hatalmas Margaret Island-rajongó vagyok, főleg azóta, amióta májusban voltam egy koncertjükön. Teljesen elvarázsolt és nagyon jól éreztem magam. Ez a jelenlegi kedvenc számom tőlük, de még nagyon szeretem a Libikókát és a Nem voltál jó-t is.


+1 Ed Sheeran- Photograph
És végül nem hagyhattam ki Ed Sheeran számát, amin már több, mint egy éve, amikor meghallom képes vagyok elsírni magam. Számomra nagyon fontos az, hogy az, amit hallgatok legyen jó szövege (és tudjam is énekelni), és ez az a szám, aminek 110%-osan tudom a szövegét, anélkül, hogy esetleg bemagoltam volna. Egyszerűen csak imádom. Mindennél jobban.


Köszönöm szépen, hogy elolvastatok!



Ez lett volna tehát Anna bejegyzése. Ti mit gondoltok róla? Nektek is a kedvenceitek, azok amiket ő mutatott? Nekem 90%-ban a kedvenc dalaim szerepeltek rajta. 


Köszönöm Annának, hogy  jelentkezett, és így Vendégíró lehetett. Nagyon jó volt együtt dolgozni. Ha az én bejegyzésemet szeretnétek megnézni, akkor ide kattintva megtehetitek.


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 5.) 


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés