VMA 2016 - A győztesek

Sziasztok!






A mai bejegyzésben az idei MTV Video Music Award jelöltjeit és győzteseit hoztam el nektek. A már szokott módon jelölöm azt is akinek én szurkoltam és minden zenére rákattintva meg is hallgathatjátok. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 



Az év videóklipje

A jelöltek:

Akinek szurkoltam: Adele. Simán csak ő, hiszen Justin dalát is imádom, de hogy is mondjam...a kliptől nem voltam elragadtatva. 
A győztes: Beyonce

Legjobb női videóklip

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb férfi videóklip

A jelöltek:
A győztes: Calvin Harris & Rihanna

Legjobb hip-hop videó

A jelöltek:
A győztes: Drake

Legjobb pop videó

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Adele és Alessia Cara. Justin Bieber-rel a problémám ugyanaz még mindig. 
A győztes: Beyonce 

Legjobb rock videó

A jelöltek:
A győztes: Twenty One Pilots - Heathens

Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Bryson Tiller
  • Desiigner
  • Zara Larsson
  • Lukas Graham
  • DNCE
Akinek szurkoltam: DNCE, Lukas Graham
A győztes: DNCE

Legjobb elektronikus videó

A jelöltek:
A győztes: Calvin Harris & Disciples

Legjobb együttműködés

A jelöltek:
A győztes: Fifth Harmony

Legjobb kiemelkedően hosszú videó

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb művészi előadás

A jelöltek:
A győztes: David Bowie

Legjobb koreográfia

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb rendezés

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb operatőri munka

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb szerkesztés

A jelöltek:
A győztes: Beyonce

Legjobb vizuális effekt

A jelöltek:
A győztes: Coldplay

A nyár dala

A jelöltek:
A győztes: Fifth Harmony


Ők lettek volna a győztesek. Egyértelműen Beyonce vitte a prímet, hiszen 10 jelölésből 8 díjat el is vitt, szóval nagy taps innen is. 
Remélem nem gond, hogy megint kicsit később hoztam a bejegyzést, ugyanis a díjátadóra már augusztus 28.-án sor került. Ez a blogon mindig így van, tudjátok. 

Ettől függetlenül, remélem tetszett nektek a bejegyzés!

Tavalyi bejegyzés: 

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 12.) 


Ui.: Végre sikerült kiraknom, a "You Migh Also Like" modult, szóval használjátok! :DD

Forrás: mtv.com, youtube.com



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A DNCE győzelmének nagyon örülök, Adele miatt azonban nagyon fáj a szívem, bár várható volt, hogy Beyonce tarol majd, de azt nem gondoltam, hogy ennyire "elvisz" mindent Adele elől.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek. Nagyon sajnáltam, hogy Adele nem kapta meg azokat a díjakat, amiket teljesen megérdemelt volna. :\

      Törlés