Legyél te is vendégíró #3 Top 10 + 1 Zenék, amik nincsenek a köztudatban

Sziasztok!

Ma ismét egy Vendég bejegyzéssel jelentkezem. Ma a Pepitakastély blog írója hozott el nektek egy szuper toplistás bejegyzést, szóval ha kíváncsiak vagytok rá, olvassatok tovább. 



Ma 10+1 olyan számot mutatok, amit tuti nem hallottatok mostanában kivétel, ha Shawn Mendes fanok vagytok, akkor  hallgattatok egyet-kettőt :D
Lesz itt majdnem minden: régi, új, nem populáris, sláger és persze Shawn Mendes, mert én hatalmas fan vagyok és imádom őt is meg a zenéjét is *-* Azért igyekszem nem az ő dalaival teletömni a listát :) 

Taylor Swift - 22
3 évvel ezelőtt igazi sláger volt, mindenki ismeri, aki hallgat rádiót, de mégis elfelejtődött mára. Igazán fel tudja dobni egy reggelem ez a dal, mert nem bírom ki éneklés és táncolás nélkül. 

James Arthur - Impossible
Szintén egy három éves dal (az eredeti verzió még régebbi, ide biggyesztem annak is a linkjét). Egyszerűen elképesztő James Arthur előadásában ez a szám *-* Volt egy időszakom, amikor 7-8 éves lehettem, angolul akartam dalokat tanulni. Akkor még nem is volt angol órám, de ragaszkodtam hozzá, hogy anya mondja el szépen a szövegét és én megtanulom. Ezt a számot szemeltem ki magamnak és lelkesen próbálkoztam az angol szöveggel. Az akcióm sikerrel zárult, még mindig emlékszem ennek a dalnak a szövegére és álmomból felkeltve is tudom :) 

Nagyon friss szám, hisz Shawn új albumáról, az Illuminaten szerepel, ami még youtube-on el se érhető, de Spotifyon megtalálható az egész album. Annyira imádom ezt a dalt! 

A Macskanő c. filmből -  Scandalous
Idén új egyesületben táncolok, szinte új műfajban próbálom ki magam, ami nem más, mint a hiphop. Edzésen van egy rövidke koreónk erre a dalra és ennek köszönhetően megszerettem ezt a számot. 

Ed Sheeran - Thinking Out Loud 
Imádom ezt a dalt! Látok magam előtt egy gyönyörű koreográfiát, akárhányszor meghallgatom. Minden hallgatásnál egyre jobban elvarázsol! Egy évvel ezelőtt gyakorlatilag minden nap lehetett hallani rádióban, tévében... 

Olly Murs - Troublemaker
Egy rég elfeledett sláger, amit én még mindig szeretek. Olly Mursnek talán ezzel együtt két számát ismerem, szeretem. A másik a Wrapped Up, aminek a linkjét lusta vagyok berakni, sajnálom. Akit érdekel írja be youtube keresőbe és kihozza. Az is egy szuper dal, anno Spotifyon találtam rá, akárcsak a Troublemakerre.

Train - Drive By
Ez nekem egy tipikusan olyan dal, amit nem lehet megunni. A végtelenségig tudom hallgatni! Valamikor régen még a szövegét is tudtam, mára már csak a refrén megy :)

Christina Perri - A Thousand Years
Ki ne ismerné ezt a számot? Ha a rádióban nem is, de az Alkonyatban biztos, hallottad. Igen, az Alkonyatban, ha a film neked nem is tetszett, de a zene miatt tuti nem volt annyira rossz :D

Maroon 5 - Moves Like Jagger
A csapból is ez folyt anno, amikor ez a szám sláger volt. Mindenki ismerte, mindenki énekelte, mindenki táncolt rá, ráadásul "úgy, mint Jagger", bocsi ezt muszáj volt :D Mára szinte teljesen elfelejtődött, de én még mindig örömmel keresem meg a régi lejátszási listáimon.

Bruno Mars - The Lazy Song
Nekem nem tudja senki bemesélni, hogy nem szereti ezt a dalt! Ezt csak imádni lehet és táncolni rá! Báááár, nem éppen ezt csináltam az I Dare You keretein belül :D (Akit érdekel itt egy linkecske csak egy kis reklám :D) A klip pedig zseniális! Oda meg vissza vagyok tőle!

+1 Shawn Mendes - Something Big
Muszáj volt még ezt a dalt beraknom a listába, ezért is van +1 a címben... Eredetileg csak 10 dalt szerettem volna mutatni, de nem tudtam kihagyni ezt a dalt, többit is nehezemre esett nem beletenni a listába... Nagyon örülök, hogy van pörgősebb dala is Shawnnak :)

Ti milyen számokkal egészítenétek ki a listát? Írjátok meg kommentben! 

Örülök, hogy írhattam egy vendégposztot ide, én Réka voltam, a Pepitakastély blog írója.

Ez lett volna tehát Réka posztja. Én is csináltam egy toplistát bejegyzést a kedvenc sorozataimról az ő blogjára, ha ezt látni szeretnétek, akkor kattintsatok ide. 

Zenékben gazdag napot!:) 
            XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. október 31.) 


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés