Top5: Kedvenc énekeseim

Sziasztok!



Arra kellett rájönnöm, hogy még soha nem szentelem egy teljes bejegyzést annak, hogy eláruljam nekem kik a kedvenc előadóim. Igaz, hogy már egy párszor elhintettem, hogy ki van a kedvencek között, de poszt formájában még nem szedtem össze. Szóval a mai posztot erre szánom. Tehát ha kíváncsiak vagytok, hogy kik azok az énekesek, akiket 0-24-ben nap mint nap képes vagyok hallgatni, akkor olvassatok tovább. 




#1
Bruno Mars
Ezzel nem okozok meglepetést, mert a róla szóló két bejegyzésemben ( bejegyzés 1, bejegyzés 2) már elárultam, hogy ő a kedvenc énekesem. Most pedig hatezredjére is leírom, hogy imádom a hangját, imádom a stílusát, a személyiségét, a zenéit. És azért....nem néz ki rosszul sem. 

Kedvenc zeném: Talking To The Moon


#2
Justin Bieber
A tavalyi év nagyon nagy szárnyalás volt Justin életében. Az új album hatalmas sikert aratott. Sokan - köztük én is - úgy gondolták, hogy végre visszatért a régi Justin. Már az akkori bejegyzéseimben is látszódott az "enyhe" imádatom a dalai iránt, ez pedig a mai napig nem változott. De kérem, hogy is változna ha olyan nagyszerű dalokban vett részt, mint a Let me love you (bejegyzés) és a Cold Water. 

Kedvenc dalom: Love Yourself


#3
Shawn Mendes
Amikor először meghallottam a hangját, már tudtam, hogy egy új kedvencet avathatok az egyébként velem egyidős énekessel. Hogy lehet nem szeretni? Tizenéves létére úgy áttudja adni az érzéseit, ahogyan kevesen. A dalai fülbemászóak és megunhatatlanok.A hangja felejthetetlen, imádnivaló.  Ilyen egy jó énekes.

Kedvenc dalom: Mercy


#4
Jason Derulo 
Sajnos róla még nem sűrűn volt szó, de ő is egy olyan énekes, akinek minden dalát kívülről fújom és nincs olyan nap, hogy legalább egyet (vagy 21-et) ne hallgatnék meg. Amellett, hogy nagyon jók a dalai és nagyon jó a hangja, hihetetlenül jól táncol. Mindig próbálom "lemásolni" a korreográfiáit, de egyszerűen ez lehetetlen. Ha valakinek sikerül akkor szóljon!

Kedvenc dalom: Don't Wanna Go Home


#5
Nick Jonas
 
Nickre már akkor felfigyeltem, amikor kb 12 éves voltam és a testvéreivel együtt a Disney csatornán feltűnt. Akkor még csak a nagyon aranyos fiút láttam benne, és persze oda meg vissza voltam érte, mint a legtöbb barátnőm. Mostmár látom, hogy hangilag is megérdemli, hogy szeressem. Arról nem beszélve, hogy az utóbbi időben ő is belehúzott zeneileg és jobbnál jobb dalokat hallhatunk tőle. 

Kedvenc dalom: Levels

 (Vagy a Camp Rock időszakból az Introducing me) 


Ők lettek volna tehát a kedvenc énekeseim. Ti is szeretitek a felsoroltakat? Mi a kedvenc dalotok tőlük? És ki a ti kedvenc férfi énekesetek? 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. 

Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. október 31.) 




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés