Top10: Legjobb Disney dalok

Sziasztok!

Képtalálat a következőre: „disney songs”

Olyan ember vagyok, akinek teljesen mindegy, hogy hány éves, a Disney örök szerelme lesz. Ezzel összefüggésben pedig ma elhoztam nektek a 10 kedvenc Disney dalomat is, szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 





Gondolkoztam, és úgy döntöttem külön-külön nem írok semelyikhez sem, mert mindegyiknél csak az lenne, hogy mennyire imádom. Remélem ez nem probléma, és attól ugyanúgy élvezni fogjátok a bejegyzést. 

#10
Tarzan
You'll Be In My Heart
(Szívem vigyázz rád) 


#9
101 Kiskutya
Cruella De Vil
(Szörnyella de frász)


#8
Oroszlánkirály
Circle Of Life
(Az élet az Úr)



#7
Aranyhaj és a nagy gubanc 
I See The Light
(Végre Látom Már)


#6
Pocahontas
Colors Of The Wind
(Ezer színnel száll a szél) 


#5
Jégvarázs
Let It Go
(Legyen hó)


#4
Szépség és a szörnyeteg
Tale As Old As Mine
(Szépség és a szörny)


#3
Jégvarázs
Do You Want To Build A Snowman?
(Csak egy pici hó kell) 


#2
Aladdin
A Whole New World
(Egy új élmény)


#1
Oroszlánkirály
Hakuna Matata




Ezek lettek volna az én kedvenc Disney dalaim. Határozottan jobban szeretem az angol verzióját mindegyiknek, de az van kivétel, pl a Hakuna Matata, Egy új élmény. Ezeket nagyon imádom magyarul is. Meg persze a Szörnyellát is. 
Nektek mik a kedvenc Disney mesétek és dalotok? 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés!

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. október 17.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés