MTV Europe Music Award 2016 - A győztesek

Sziasztok!



A mai bejegyzésben az idei MTV EMA eredményét mutatom be nektek. Ha kíváncsiak vagytok idén kik nyertek, akkor olvassatok tovább.




Legjobb kanadai előadó

A jelöltek:

  • Alessia Cara
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Mindenki, kivétel Drake. A legjobban mondjuk szerintem Shawn Mendes-nek örültem volna
A győztes: Justin Bieber



Legjobb amerikai előadó

A jelöltek:

  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Charlie Puth
  • Kanye West
  • Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots
A győztes: Ariana Grande


Legjobb dal

A jelöltek:
A győztes: Justin Bieber - Sorry


Legjobb újdonság

A jelöltek:
  • Bebe Rexha
  • The Chainsmokers
  • DNCE
  • Lukas Graham 
  • Zara Larsson
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers, DNCE, Lukas Graham
A győztes: Zara Larsson


Legjobb női előadó

A jelöltek:
  • Adele
  • Beyoncé
  • Lady Gaga
  • Rihanna
  • Sia
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Lady Gaga


Legjobb férfi előadó

A jelöltek:
  • Calvin Harris
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Justin, Shawn, The Weeknd
A győztes: Shawn Mendes (<3) 


Legjobb élő előadás

A jelöltek:
  • Adele
  • Beyoncé
  • Coldplay
  • Green Day
  • Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Twenty One Pilots


Legjobb pop előadó

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Fifth Harmony
  • Justin Bieber
  • Rihanna
  • Selena Gomez
  • Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Fifth Harmony


Legjobb rock előadó

A jelöltek:
  • Coldplay
  • Green Day
  • Metallica
  • Muse
  • Red Hot Chili Peppers
Akinek szurkoltam: Coldplay, Green Day, Red Hot Chili Peppers
A győztes: Coldplay


Legjobb Hiphop előadó

A jelöltek:
  • Drake
  • Future
  • G-eazy
  • Kanye West
  • Wiz Khalifa
Akinek szurkoltam: Wiz Khalifa
A győztes: Drake


Legjobb alternatív előadó

A jelöltek:
  • Kings Of Leon
  • Radiohead
  • Tame Impala
  • Twenty One Pilots
  • The 1975
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots


Legjobb elektronikus előadó

A jelöltek:
  • Afrojack
  • Calvin Harris
  • David Guetta
  • Major Lazer
  • Martin Garrix
Akinek szurkoltam: David Guetta, Major Lazer
A győztes: Martin Garrix


Legjobb fellépés

A jelöltek:
  • Duran Duran
  • Ellie Goulding
  • Jess Glynne
  • Martin Garrix
  • One Republic
  • Tinie Tempah
  • Tomorrowland
  • Wiz  Khalifa
Akinek szurkoltam: Ellie Goulding, One Republic, Wiz Khalifa
A győztes: Martin Garrix


Legjobb feltörekvő előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Anne - Marie
  • Bebe Rexha
  • Blossoms
  • Charlie  Puth
  • DNCE
  • Dua Lipa
  • Halsey
  • Elle King
  • Jack Garratt
  • Jonas Blue
  • Lukas Graham
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, DNCE, Dua Lipa, Lukas Graham
A győztes: DNCE


Legjobb megjelenés

A jelöltek:
  • Bebe Rexha
  • Beyoncé
  • Lady Gaga
  • Rihanna
  • Sia
Akinek szurkoltam: Rihanna, Sia
A győztes: Lady Gaga


Legtöbb rajongóval rendelkező előadó:

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Justin Bieber
  • Lady Gaga
  • Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Shawn Mendes
A győztes: Justin Bieber


Legjobb zenei videó

A jelöltek:
A győztes: The Weeknd ft Daft Punk - Starboy


Ők lettek volna az idei év nyertesei. A díjátadóra múlthét vasárnap került sor Rotterdam-ban. Az este abszolút győztese Justin Bieber volt, hiszen összesen 3 díjjal is hazatérhetett. 


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. 

A tavalyi díjátadó eredményeit itt elérhetitek: MTV EMA 2015 nyertesek



Zenékben gazdag napot! :) 
        XOXO


Forrás: tv.mtvema.com


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés