Karácsonyi italok BLOGMAS #10

Sziasztok!



Tegnap már mutattam nektek néhány egyszerű nasi ötletet, előtte nem sokkal 1-2 süti ötletet is, ma pedig mindennek a tetejére 5 db nagyon finom, nagyon egyszerű és nagyon jól kinéző italokat hozok el nektek. Ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább. 




#1
Dupla forrócsoki
Double Hot Chocolate
(Forrás és recept a képre kattintva)

Egyértelmű volt, hogy ezzel az itallal kezdem ezt a bejegyzést. Őszintén? Ki az aki nem iszik ilyenkor forró csokit? Gondolom nem sokan vannak, akik kihagyják. Ez a recept pedig jobb, mint az összes többi,hiszen sokkal de sokkal több csoki van benne és nyamm. Érdemes kipróbálni. 

#2
Cseresznyés finomság
(Forrás és recept a képre kattintva)

Fogalmam sincs mi ennek a megfelelő neve, de iszonyat jól néz ki és irtó könnyű elkészíteni. Nem mellesleg még egészséges is, hiszen semmi olyan nincs benne ami rossz lenne nekünk, és egy ilyen így karácsony környékén nagyon kell. 


#3
Tökös ital
(Forrás és recept a képre kattintva)

Oké, eldöntöttem, hogy kb egyiknek sem tudom a megfelelő nevét, de a kép mindent elárul. Kb 3 éve hatalmas nagy slágerek a tökös italok, meg úgy alapjában minden amiben tök van. Én személy szerint gyűlölöm a tököt, de már 2 éve nincs olyan év, hogy ne csinálnék itthon Pumpkin Spice Latte-t. Kicsit időigényes, de határozottan megéri. A legnagyobb probléma, hogy nálunk itthon nem igazán lehet kapni ilyen tökpürét/szirupot, szóval azt magunknak kell csinálni, de tényleg megéri, mert az eredmény nagyon nagyon finom. 


#4
Fahéjas puncs
(Forrás és recept a képre kattintva)

Személy szerint imádom a puncsokat. Lehet bármilyen ízesítésű én liter számra fogyasztom őket. Ennek értelmében egyértelmű volt, hogy ezt a receptet is be kell illesztenem a bejegyzésbe. 

#5
Karácsonyi tojáslikőr
(Forrás és recept a képre kattintva)

Szerintem itthon nálunk nem annyira népszerű a tojáslikőr ilyen módú elkészítése, de én imádom. Nem olyan régen, talán két hete volt, hogy elkészítettem ezt a receptet és nagyon jól sikerült. Mindenkinek nagyon ízlett, szóval ezt az innivalót is csak ajánlani tudom. 



Ezek lettek volna a mai ital ajánlatok. Tudom, hogy minden oldalon a leírás angolul van, viszont szerintem nem annyira nehéz a leírása egyiknek sem, szóval egy egyszerű google fordítóval is megoldható a lefordítás ha szükséges. 

Remélem néhányat elkészítetek ti is. 

Jó karácsonyi várakozást!:) 
        XOXO



(Következő bejegyzés: 2016. december 11.) 




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés