Top5: Kedvenc együtteseim BLOGMAS #15

Sziasztok!



A sok karácsonyi bejegyzésben teljesen elveszett az a két bejegyzés, amelyikben a kedvenc énekeseimről, majd a kedvenc énekesnőimről írtam. Ennek befejezéseként, ma elhoztam a kedvenc együtteseimet is, szóval ha kíváncsiak vagytok, melyik az az 5 banda, akikért oda meg vissza vagyok olvassatok tovább.






#1
Imagine Dragons
Képtalálat a következőre: „imagine dragons”
Határozottan a kedvenc együttesem az Imagine Dragons. Imádom a stílusukat, imádom a tagokat, imádom a dalaikat. Minden imádok benne. Idén januárban pedig olyan koncertet toltak, hogy azt szavakba nem lehet önteni. 

Kedvenc dalom: Roots


#2
Maroon5
Képtalálat a következőre: „maroon 5”

Második helyezést ért el a Maroon5, de maximum fél fokkal szeretem jobban az Imagine Dragons-t.Szóval a Maroon5-ról is el tudom mondani kb ugyanazokat mint az előtte lévőről. Itt talán van 1-2 zene amit annyira nem hallgatok. Mondjuk ennek nem tudom mi az oka, hiszen azok is nagyon jók, de valamiért nálam ritkábban csendülnek fel. 


Kedvenc dalom: Maps


#3

One Republic
Képtalálat a következőre: „one republic”

Az idén visszatérő One Republic is felkerült a listámra. A visszatérőt persze ne értsétek félre, soha nem voltak eltűnve, hiszen tavaly volt egy nagyszerű világkörüli turnéjuk, ennek értelmében kicsit leálltak az új zenék publikálásával, de egy pár hónapja megjelent az új albumjuk, ami jesszus....tökéletes. Nem tudnék egy dalt mondani róla, amit nem szeretek.


Kedvenc dalom: If I Lose Myself


#4
One Direction
Képtalálat a következőre: „one direction”
A feloszlófélben álló 1D is felkerült a listámra természetesen. Attól hogy már egy jóideje nincs új dal, a régieket folyamatosan rongyosra hallgatom, erről az együttesnek dedikált külön bejegyzésben is írtam már. 

Kedvenc dalom:  History



#5
Fifth Harmony

Képtalálat a következőre: „fifth harmony”

Utoljára pedig jöjjön egy girlband is. Pár hete írtam, hogy a Little Mix és a Fifth Harmony nálam kb ugyanazon a helyen áll a szeretem listán, most azonban úgy döntöttem, hogy a Fifth Harmony kicsit előrébb kerül, ennek köszönhetően felkerülhetett az ötös listámra. 


Kedvenc dalom: Sledgehammer



Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Elárulom, hogy annyira jó érzés ilyenkor kicsit másabb bejegyzéseket kirakni, mint karácsonyiakat, mert egy idő után már hiányzik csak a zenés publikálás. Sőt...visszaolvasva ezt a bejegyzést, eléggé szűken fogalmaztam, de ezt nézzétek el nekem ezúttal. 


Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO



(Következő bejegyzés: 2016. december 16.) 




You Might Also Like

0 megjegyzés