Brit Awards 2017 - A győztesek

Sziasztok!




A héten került megrendezésre az idei Brit Awards, így a mai bejegyzésben elhoztam nektek mind a 11 kategóriának a győztesét. Ha kíváncsiak vagytok nyert e kedvencetek, akkor olvassatok tovább.





Legjobb szóló férfi előadó

A jelöltek:


    Képtalálat a következőre: „david bowie”
  • Craig David
  • David Bowie
  • Kano
  • Michael Kiwanuka
  • Skepta
Akinek szurkoltam: -
A győztes: David Bowie


Legjobb szóló női előadó

Képtalálat a következőre: „brit award 2017 emeli sande”A jelöltek:
  • Anohni
  • Ellie Goulding
  • Emeli Sande
  • Lianne La Havas
  • Nao
Akinek szurkoltam: Ellie Goulding, Emeli Sande
A győztes: Emeli Sande


Legjobb együttes

A jelöltek:
    Képtalálat a következőre: „brit award 2017 the 1975”
  • The 1975
  • Bastille
  • Biffy Clyro
  • Little Mix
  • Radiohead


Akinek szurkoltam: Little Mix
A győztes: The 1975


Legjobb nemzetközi együttes

A jelöltek:
Képtalálat a következőre: „A Tribe Called Quest”
  • A Tribe Called Quest
  • Drake & Future
  • Kings of Leon
  • Nick Cave & the Bad Seeds
  • Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots
A győztes: A Tribe Called Quest


Legjobb áttörő előadó
Képtalálat a következőre: „brit awards 2017 Rag N' Bone Man”
A jelöltek:
  • Anne-Marie
  • Blossoms
  • Rag N'Bone Man
  • Skepta
  • Stormzy
Akinek szurkoltam: Anne-Marie
A győztes: Rag N' Bone Man


Kritikusok általi díj nyertese

Képtalálat a következőre: „brit awards 2017 Rag N' Bone Man”A jelöltek:
  • Rag N'Bone Man
  • Anne-Marie
  • Dua Lipa
Akinek szurkoltam: Anne - Marie, Dua Lipa
A győztes: Rag N' Bone Man


Legjobb album

A jelöltek:
  • The 1975 - I Like It When You Sleep, For You Are So Beautiful yet So Unaware of It 
  • David Bowie - Blackstar
  • Kano - Made in the Manor
  • Michael Kiwanuka - Love & Hate
  • Skepta - Konnichiwa
Akinek szurkoltam: -
A győztes: David Bowie


Legjobb dal

A jelöltek:
    Képtalálat a következőre: „little mix shout out to my ex”
  • Alan Walker - Faded
  • Calum Scott - Dancing On My Own
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Clean Bandit ft Sean Paul & Anne-Marie  - Rockabye
  • Coldplay - Hymn for the Weekend
  • James Arthur - Say You Won’t Let Go
  • Jonas Blue ft Dakota - Fast Car
  • Little Mix - Shotout To My Ex
  • Tinie Tempah ft Zara Larsson - Girls Like
  • Zayn - Pillowtalk
Akinek szurkoltam: Huhh...van egy pár; Alan Walker, Clean Bandit, Coldplay, James Arthut, Little Mix, Zayn
A győztes: Little Mix


Legjobb nemzetközi férfi előadó

Képtalálat a következőre: „brit awards 2017 drake”A jelöltek: 
  • Bon Iver
  • Bruno Mars
  • Drake
  • Leonard Cohen
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Bruno Mars
A győztes: Drake


Legjobb nemzetközi női előadó
Képtalálat a következőre: „beyonce”
A jelöltek:
  • Beyonce
  • Christine and the Queens
  • Rihanna
  • Sia
  • Solange
Akinek szurkoltam: Rihanna, Sia
A győztes: Beyonce


Legjobb videóklipp

A jelöltek:
Képtalálat a következőre: „one direction history”
  • Adele - Send My Love (To Your New Lover)
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Clean Bandit ft Sean Paul & Anne-Marie - Rockabye
  • Coldplay - Hymn to the Weekend
  • James Arthur - Say You Won’t Let Go
  • Jonas Blue ft Dakota - Fast Car
  • Little Mix ft Sean Paul - Hair
  • One Direction - History
  • Tinie Tempah ft Zara Larsson - Girls Like
  • Zayn - Pillowtalk
Akinek szurkoltam: Megint van egy pár; Clean Bandit, Coldplay, James Arthur, Little Mix, One Direction, Zayn
A győztes: One Direction



Ők lettek volna az idei Brit Awars nyertesei. Remélem a legtöbbetek kedvence nyert valamilyen díjat. 
Mostanában elgondolkoztam rajta, hogy lehet, hogy egy külön bejegyzésben minden díjátadó fellépőit is megmutatnám és írnék róla egy rövid véleményt vagy ilyesmi. Márcsak mert a mindig kimarad, pedig szerintem nagyon jó előadások szoktak lenni egy-egy ilyen díjátadón. Az oldalsávban indult is ezzel kapcsolatban egy szavazás, szóval szavazzatok hogy szeretnétek e ilyen bejegyzést.

Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. február 27) 


Forrás: billboard.com






Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés