Júniusi kedvencek I2017I

Sziasztok!




Ki hinné el, hogy már vége van a júniusnak? Márcsak mert én biztosan nem. Ránéztem a naptárra és hirtelen megállt a szívem, hogy jesszus, eltelt egy hónap, de én jelenleg azt sem tudom, mit hallgattam júniusban. Aztán kisebb gondolkodás után azonban újra összejött a kedvencek listája. Szóval ha kíváncsiak vagytok rá, melyik zenék szerepelnek rajta, akkor olvassatok tovább.






#1
Liam Payne - Strip That Down

Pont hétfőn írtam erről a dalról a zeneajánlót. Amit pedig ott írtam minden igaz. Június hónapban nem ment ki a fejemből ez a dal. Soha. Talán az egész hónap legnagyobb kedvencévé is avathatnám ezt a dalt, mert tényleg nagyon megszerettem. 


#2
Jonas Blue - Mama

Nem olyan rég, pár hete hogy felfedeztem ezt a dalt, viszont már az első hallás során nagyon megtetszett. Köszönöm VivaTv hogy lejátszottátok, mert különben nem hallottam volna soha. Szerintem ez a dal is egy nagyon jó, nyárias hangulatú dal, szóval ezt is nyugodtan fel lehetne venni a nyári lejátszási listánkra. 


#3
Charlie Puth - Attention

Annyiszor elmondtam már nektek, hogy mennyire tehetségesnek tartom ezt a fiút. Igaz csak 4 olyan dala van amit nagyon sokszor hallgattam, most kibővült a legújabb Attention című zenével. Azt nem tudom, hogy ezelőtt miért nem említettem még meg a blogon, pedig már egy ideje nagy kedvenc.


#4
Major Lazer - Know No Better

Először amikor hallottam a dalt úgy voltam vele, hogy oké köszi. Mit kezdjek vele? Nem olyan nagy szám. Aztán valahogy mégsem ment ki a fejemből a ritmusa és azt vettem észre hogy egyre sűrűbben dúdolgatom. A végén pedig mi lett? Kedvencemmé vált, így most ezt a dalt is megtalálhatjátok. 


#5
Zedd & Alessia Cara - Stay

Pár hónappal ezelőtt már volt szó a dalról zeneajánló keretein belül és azt hiszem kedvences bejegyzésbe is beleraktam. De most muszáj voltam megint előhívni. Annyira sokszor énekeltem az elmúlt hónapban a dalt, hogy júniusban újra egy óriási kedvenccé vált.


#6
Imagine Dragons - Thunder

Kénytelen vagyok újra belerakni a kedvenceim közé ezt a dalt. De ha ennyire imádom mit tegyek vele? Bár sokan vannak akiknek nem tetszik ez a stílus, én 100%-ban imádom a dalt és ezt az oldalát a bandának. 



Ezek lettek volna tehát az én júniusi kedvenceim. Próbáltam úgy összeválogatni a dalokat, hogy olyanok legyenek amik nincsenek rajta a Nyári lejátszási listámon. Ez többé-kevésbé sikerült is. 

Nektek mik voltak a kedvenc dalaitok júniusban? Írjátok meg! 


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. július 10.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés