Augusztusi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Hihetetlen, hogy eltelt egy újabb hónap. És nem akármilyen hónapról beszélünk, hanem a nyár utolsó hónapjáról. Felfoghatatlan. Hogy méltóképpen búcsúztassuk el (újra) a nyarat, ma a megszokott módon elhozom nektek azokat a zenéket, amiket a legszívesebben hallgattam augusztusban. 





#1
Rag 'N Bone - Human
Már az előző kedvencek között is megtalálható volt a dal, és mit sem változott a véleményem róla azóta. Még mindig óriási kedvenc, és csak sajnálnni tudom, hogy ilyen sok ideig nem hallgattam ezt a dalt. Hihetetlenül jó lett. 

#2
Justin Bieber - Friends
Már a hétfői zeneajánlóban is elmondtam nektek, hogy mennyire szerelem volt első hallásra ez a dal. És ez természetesen azt eredményezi, hogy mindenkit megbolondítottam vele augusztusban, annyiszor hallgattam. De innen is üzenem mindenkinek, hogy nyugi még egy pár hónapig hallgatni fogom. 


#3
Dua Lipa - New Rules
Szintén írtam zeneajánlót erről a dalról is, ahol már elmondtam, hogy kellett egy kis "belerázódás" a dalba, mire tényleg úgy igazán megszerettem. De semmi gond. Azóta nagyon szeretem, és mindig hallgatom, és mindig imádom. És túl sokat használom ezeket a szavakat. 


#4
Imagine Dragons - Thunder
Nem tudom hány hónapja van az, hogy nem készülhet úgy kedvences bejegyzés, hogy ne lenne benne Imagine Dragons. Mindegy is ez a szám, de minimum 70%-ban a Thunder szerepel. Nem tehetek róla, imádom ezt a dalt. És amikor azt mondom, hogy imádom, úgy értem nagyon nagyon nagyon imádom. Ugye más is van ezzel így?


#5
David Guetta ft Justin Bieber - 2U
Igen, muszáj volt végre belekerülnie egy kedvences bejegyzésbe ennek a dalnak. Az augusztust pont ezzel a dallal indítottam, de a véleményem ezzel kapcsolatban sem változott azóta. Sőt....inkább csak jobban szeretem. Hajrá Justin Bieber! Úgy tűnik az augusztus nálam a te hónapod volt. 


#6
DJ Khaled ft Jusin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne - I'm The One
És ha már Justin Bieber-ről van szó, emellett a dal mellett sem mehetek el szó nélkül. Bár eddig még csak a nyári youtube-zenék bejegyzésemben beszéltem róla. Ennek az az oka, hogy eleinte nem igazán kedveltem a dalt. Mostanra viszont már tényleg nagyon megkedveltem. 


#7
Calvin Harris ft Pharell Williams, Katy Perry, Big Sean - Feels
Nagyon sok ember, nagyon jó dalt hozott össze. Erről is volt szó a zeneajánlóban azt hiszem két hete. És még mindig komolyan mondom, hogy egyre többet hallom a rádiókban. Sőt, már azt is hallottam róla, hogy ennek népszerűbbnek kellett volna lennie, mint a Despacito.


#8
Demi Lovato - Sorry, not sorry
Végül, de nem utolsó sorban pedig jöjjön az a dal, amiről kb 1 hónapja azt mondtam, hogy bár a nyár vége felé jelent meg, nagyon is megérdemelné a nyár slágere címet, annyira jól sikerült. Ezzel még mindig így vagyok. Nagyon imádom ezt a zenét. Is.


Ezek lettek volna tehát a kedvenceim augusztusban. Új dalt nem igazán hoztam, hiszen valamilyen formában mindegyikről volt már szó a blogon, de úgy gondoltam, hogy soknak nem volt még alkalma bekerülni kedvencek közé, és most erre sort kerítek. 

Nektek mik voltak a kedvenc dalaitok augusztusban? Írjátok meg nekem. 


Zenékben gazdag napot!:) 
    XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. szeptember 11)

You Might Also Like

0 megjegyzés