Hétfői zeneajánló: OneRepublic - Rich Love

Sziasztok!





Ma ismét egy nagyon jó kis zenét hoztam el nektek, hogy feldobjam a hét első napját. Sőt...ha ez még így nem lenne elég izgalmas, a múlthéthez hasonlóan az egyik kedvenc együttestől van a dal, méghozzá a OneRepublic-tól. Szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.




Mit ne mondjak, a OneRepublic mostanában belehúzott a zenekészítésbe. Különösen a jó zene készítésébe. Ami nekünk, rajongóknak, meg úgy alapjában a népnek sose rossz dolog. Amióta tavaly megjelent az új lemezük minden alkalommal csak egyre jobban elvarázsolnak és elkápráztatnak engem személy szerint, hogy hogy lehet bennük ennyi különböző zenei stílus. Ami nem is igazán jó szó, mert a stílus ugyanaz. Inkább csak arról van szó, hogy mindig valami újjal rukkolnak elő. Aminek természetesen nagyon örülök. Az előbb állított dolgok halmozottan igazak a mai zeneajánló alanyára, a Rich love című új zenéjükre. Vagy inkább mondanám régiújnak, hiszen már eltelt egy pár hónap azóta, hogy megjelent volna a dal, de erről majd később beszélünk. A lényeg az, hogy nekem ez a dal új, sőt....új, mint OneRepublic dal. Na de hogy miért is mondom én ezt?! Én ismertem ezt a dalt, és nagyon sokat hallottam (igen, kitaláltátok, rádióból). de valahogy soha nem jutott el a tudatomig, hogy ez a OneRepublic dala. A hangot persze felismertem, tudtam, hogy valahonnan ismerős, de valahogy nem tudtam rájönni hogy honnan is rémlik. Aztán kb 2 héttel ezelőtt OneRepublic maratont tartottam (igen, mert nálam ez egy sűrűn megeső dolog, egy csomó előadóval) és ilyenkor szoktam új zenékre kattintgatni, vagy olyanokra ami címből nem ugrik be. És így bukkantam rá erre a gyöngyszemre. Amiről először nem akartam elhinni, hogy az ő daluk, de aztán rájöttem, hogy tök logikus, és persze hogy Ryan hangját hallottam mindezidáig. Innentől kezdve pedig kezdődött a szokásos. Non stop hallgattam a zenét, aminek 3/4 részét a rádió támogatta, mert ott is nagyon sokat felcsendült a már ismert dallam. Szóval igen, egy szóval mégjobban a megszállottjává váltam a dalnak. 




Képtalálat a következőre: „onerepublic”

A OneRepublicról korábban már volt szó a blogon, szóval ha kíváncsi vagy rá, akkor mit írtam, akkor nincs más dolgod, mint a képre kattintani. 





A Rich Love audio verziója már lassan három hónapja, július 13-án látott napvilágot. Ez a videó azóta 7 milliós megtekintésnnél jár. Azonban egy héttel ezelőtt az eredeti videóklipp is kikerült a Youtube-ra, amit jelenleg majdnem 3 millióan néztek már meg. Spotify Nemzetközi toplistán sajnos (már?) nem található meg.



Official video

Spotify



Dalszöveg

I remember talking and drinking what we could find
Burnin' all those candles and stayin' up through the night
We'd make reservations for the places we know we'd never try
But then oh, we found some rich love

I remember feeling broke as a bottle of wine
I didn't move to the city to count all my pennies and worship the Hollywood sign
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
But she'd take it in one last time
And I know, cause I found some fake love

Ooh, broke as a bottle of wine
Ooh, but drink with you all damn night
Ooh, I'm not trying to trade love
Cause if we don't find money
Then what we got honey is just enough
We got some rich love

She'd say, "Hey man"
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
But she'd take it in one last time

Do you remember dancing? The parties out in the yard?
We would piss off the neighbors
They'd eventually call the cops
And I was saving up for something, hoping life would finally start
Cause oh, we had some new love

Ooh, broke as a bottle of wine
Ooh, but drink with you all damn night
Ooh, broke as a bottle of wine
Cause if we don't find money
Then what we got honey lifts it up
We got some rich love

She'd say, "Hey man"
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
But she'd take it in one last time

We're broke as a bottle of wine
Oh, we're broke as a bottle of wine
Said, we're broke as a bottle of wine
We're broke as a bottle of wine
Broke as a bottle of wine
We're broke as a bottle of wine
Cause if we don't find money
Then what we got honey lifts it up
We got some rich love

She'd say, "Hey man"
She'd say, "Hey man, nice to meet you"
We're broke as a bottle of wine
We're broke as a bottle of wine
Cause if we don't find money
Then what we got honey lifts it up
We got some rich love

We're broke as a bottle of wine
Broke as a bottle of wine
We're broke as a bottle of wine, bottle of wine
We're broke as a bottle of wine
We're broke as a bottle of wine
Cause if we don't find money
Then what we got honey lifts it up
We got some rich love


A dalszöveget magyarul erre a linkre kattintva találhatod meg. 


5 dolog, amit talán nem tudtál a OneRepublicról:
  1. A bandatagok azt mondták, hogy konkrétan nem tudnák megnevezni mi az a zenei stílus, amit játszanak, amiben otthon vannak. Ezért mondják mindig azt, hogy pop rock indie és hiphop között vannak valahol. 
  2. Annak ellenére, hogy nagyon jó dalai vannak a bandának, nagyon szívesen csinálnak feldolgozásokat is. A kedvencük  Robbie Williams Millenium című dala. 
  3. Ryan Teddernek és Zach Filkinsnek közös múltja van, ugyanis a OneRepublic előtt egy bandában szerepeltek, melynek This Beautiful Mess volt a neve.
  4. Ryan, Zach és Drew az, aki már a kezdetek óta a bandában van. Eddie és Brent csak később csatlakoztak. 
  5. Az együttes legnépszerűbb, és legnagyobb sikernek örvendő dala a mindenki által ismert és kedvelt Counting Stars. 

Mégtöbb érdekességért nézd meg a régebbi bejegyzéseimet, amit a OneRepublic kapcsán írtam. Hátha találsz valami újat ott is. Ehhet nem kell mást tenned, mint ide kattintani. 



Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés.



Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. október 12) 


Forrás: azlyrics.com


You Might Also Like

0 megjegyzés